• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Doet het veel pijn?" vraagt ze bezorgd.
    "Valt wel mee, al raak ik volgens mij zo onderhand wel onderkoeld."
    Ik neem haar hand met de ijsblokjes weg en trek haar recht. Mijn beide handen leg ik op haar kont en ik trek haar tegen me aan terwijl ik nonchalant tegen het aanrecht geleund sta. Ik kus haar en bekijk haar nog eens van kop tot teen. Mijn Fedea.
    Zelfs met mijn t-shirt aan is ze aantrekkelijk. Ik weet niet hoe lang ik nog met haar alleen kan blijven en mezelf kan bedwingen. Lachend kijk ik haar aan en zeg
    "houseparty?"

    Camargue

    Ook Eleanor kan maar moeilijk stoppen met lachen.
    "Ga jij ook me, Ellie?" vraag ik poeslief.
    Ik heb er echt nood aan om een stevig door te zakken. Plots bedenk ik dat Liam, mijn wachter nog van helemaal niets weet. Ik sta op en loop naar zijn appartement, vlak naast het mijne waar ik op de deur bons.
    Van het ene been op het andere springend wacht ik tot hij opendoet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik trok een vies gezicht.
    "Eerst je tanden poetsen, sorry..."
    Jakkes, wat een vieze rooksmaak.
    "En dat hangt ervanaf wat je onder 'houseparty' verstaat?" Ik keek hem grijnzend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Nog half slapend open ik de deur. Ik had geen zin eerst nog helemaal kleren aan te doen dus droeg ik alleen mijn joggingbroek. Zo erg was dat vast niet. "Oh hey Camargue," Zeg ik blij en glimlach naar haar.

    Atreyu

    Ik voelde in mijn broekzak en haalde er een pakje kauwgum uit. Snel stopte ik er eentje in mijn mond en begon als een gek te kauwen.
    "Dat hangt er vanaf wat je onder 'houseparty' verstaat?" zegt Fedea grijnzend.
    Ik besluit er niet op in te gaan om het mezelf niet moeilijk te maken.
    "Je weet wel, wat vrienden uitnodigen, biertje drinken, spelletje doen..." zeg ik zo normaal mogelijk terwijl ik mijn schouders ophaal.

    Camargue

    Slaperig opent Liam de deur. Zijn gezicht klaart meteen op wanneer hij me ziet. Ik laat mijn ogen over zijn blote borstkas glijden en slik even.
    Hoewel ik hem al duizenden jaren ken, ben ik er nog steeds niet aan gewend dat hij zo knap is. Ik herinner me hem nog steeds als het kleine jongetje waar ik vroeger mee speelde. Ik merk dat ik begin te blozen en kijk snel weg.
    "We gaan zo uit, zin om mee te gaan?" zeg ik met een diepe, zachte stem.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 19:51 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Bij mijn appartement loop ik mijn kast in.
    Mijn Zwarte jurkje Springt zo'n beetje uit mijn kast.
    Dus ik trek die aan. Ik borstel mijn haar en doe wat make-up. Ik graai mijn sieraden bak en pak een armband en mijn zwarte haarband.
    Ik zie er goed genoeg uit om uit te gaan.
    Ik stap mijn kamer weer uit en loop weer richting Camargue.

    Eleanor

    'Ehm, ik denk het wel.' antwoord ik en daarna staat ze op om de kamer uit te lopen. Ik zak onderuit op de bank en gooi mijn voeten over de leuning heen. Zachtjes por ik tegen Juléan aan met mijn voet. 'En wat doe jij?' vraag ik hem. 'Ga je ook mee opstap?' En laat mijn voeten over de bankrand heen bungelen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik sla mijn armen over elkaar.
    "Dus een beetje zatlapperij met wat kerels?"
    Ik kijk hem doordringend aan.
    Een echt feestbeest was ik niet echt, maar af en toe kon een feestje er wel vanaf.
    Ik grijnsde.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik mimiek Fé's beweging en kruis mijn armen net als haar.
    "Je weet dat ik nooit dronken ben," zeg ik, en het is ook zo. Ik drink nooit meer dan een paar biertjes.
    "En nodig gerust wat van jouw vriendinnen uit," zeg ik "je hebt hen vast wel wat te vertellen." Ik knipoog ondeugend. Het kan me niet schelen dat mijn adem naar de rook stinkt, ik hou Fé stevig vast en druk nog een kus op haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en maak er een passionele kus van.
    Als ik erna zijn kauwgom in mijn mond heb -like, jakkes? :')- kauw ik er vrolijk op verder.
    "Like, win." Ik kijk hem uitdagend aan en loop naar de woonkamer, waar ik mijn gsm neem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik dacht even na. "Ja lijkt me leuk. Wil je anders even binnen komen dan kleed ik em even snel om." Ik maakte een uitnodigent gebaar. Ze was schattig als ze bloosde.

    Atreyu

    Pas wanneer ze de woonkamer inloopt heb ik door dat ze er met mijn kauwgom vandoor is. Ik loop haar achterna en haal haar onderuit als ze bij de kussens die nog steeds op de grond liggen is. Ik ga boven haar hangen en kus haar opnieuw. Met mijn tong probeer ik haar mijn kauwgum te ontfutselen en na een spelletje van enkele minuten lukt het ook. Een beetje buiten adem blijft ze zitten en ik moet lachen als ik een stem uit haar telefoon hoor komen.
    "Hallo? Fedea? Ik hang zo op hoor!"
    Ik haal zelf ook mijn gsm uit mijn broekzak en bel een van mijn bandleden op.
    "Ieyow!" neemt Mathan de telefoon op.
    "Feestje, nu, bij mij thuis. Breng nog wat mensen mee." zeg ik kort en bondig.
    "In orrrrrde," klinkt het aan de andere kant van de lijn.
    Ik lach en hang op waarna ik een beetje naar Fedea zit te staren.

    Camargue

    Wanneer Liam me binnen vraagt durf ik al helemaal niet meer opkijken.
    "Eeeeh, nee," stamel ik "ik moet zelf ook nog andere kleren aan.
    Prompt draai ik me om en loop mijn eigen appartement weer in. Voor de vijfde keer vandaag duik ik mijn kast in en ik glimlach als ik mijn groen satijnen jurkje bovenhaal. Daaronder doe ik een zwarte panty met een soort gehaakt bloemenmotief.
    Groen satijn, ik zou er een moord voor plegen. Het staat geweldig bij mijn rode haren. Snel doe ik wat eyeliner en een laagje lipgloss op en ik ben klaar. Voor ik de deur uitga neem ik nog een jas en een clutch met mijn spulletjes in.
    Ik ga even bij de anderen kloppen, kijken of er al iemand klaar is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Stop het staren, je bent eng."
    Ik druk nog een kus op zijn lippen en probeer vanonder hem uit te kruipen, wat niet echt lukt.
    Ik grinnik en verstuur nog wat smsjes.

    Mathan
    -le same-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Naar mijn weten zit Mathan niet onder Atreyu]

    Atreyu

    "Stop het staren, je bent eng." zegt ze plots.
    Ik krijg nog een kusje dan begint ze weer te wriemelen. Ik laat mijn gewicht wat meer doorwegen en vraag poeslief
    "Waar gaan we naartoe dan?"
    ondertussen verstuurt ze nog wat smsjes. Ik buig me voorover en kus haar liefdevol terwijl ik mijn handen over haar buik laat glijden. Boven het t-shirt welteverstaan. Ik wil mijn handen naast haar hoofd zetten en voel iets onder mijn hand maar besluit er geen aandacht aan te geven. Pas wanneer ik haar moeder's stem hoor hef ik mijn hand op.
    "Fedea, waarom bel je? Ben je nog bij Atreyu?" klinkt de arme vrouw lichtjes in paniek.
    Terwijl ik Fé laat antwoorden, plant ik lichte kusjes in haar nek waar elk meisje gek van wordt. Ik kijk even op en grijns naar Fé die met moeite haar moeder antwoordt en ga dan gewoon verder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dat hij ook mensen uitnodigt, slimbo :')]

    Fedea

    "Eehm, jaja, ik ben nog bij At. Ik was op mijn gsm gaan zitten en heb je per ongeluk gebeld..." Ik probeerde At te doen stoppen, maar dat lukte niet echt.
    "Ehm mam, ik moet heel even gaan, ik zie je morgen."
    Ik hing op.
    "Oh, jij bent gemeen..." Ik kreunde zachtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Oh, jij bent gemeen," kreunt ze zachtjes.
    "Shh, je houdt ervan," zeg ik waarna ik haar weer vol op de mond kus.
    Wanneer ik ophou smak ik even met mijn lippen om tot de conclusie te komen dat ik weer kauwgumloos ben. Met mijn vinger maak ik een gebaartje en zeg
    "Geef maar terug."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.