• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Vanuit de living schreeuwt ze wat ik aan het doen ben. Ik neem nog een paar trekken van het heerlijke tabakstokje en roep dan zo onschuldig mogelijk terug
    "niks hoor!"
    Terwijl ik op mijn gemakje verder rook kijk ik omhoog naar het veelvoud aan sterren en de vallende sneeuwvlokjes. Pas wanneer ik ijskoude tintelingen op mijn huid voel besef ik dat ik zonder t-shirt in dit winterweer sta. Ik ril even maar vanbinnen voel ik me warmer dan ooit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zucht en zap een beetje op tv.
    "Kom snel terug! Er is niets op tv!"
    Niet echt helemaal waar, maar momenteel is er niets leuker dan gewoon bij hem te zijn.
    En om nu te gaan kijken wat hij aan het doen was, dat zou overdreven zijn, toch?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    "Kijk, Juléan een catfight," zegt Camargue lachend, terwijl we over de grond rollen.
    "Over oude tempels, jij bent wel mooi 476 jaar ouder" zeg ik grijnzend.
    Nu zit Camargue bovenop me.
    "Je weet toch dat ik altijd de sterkste van de 7 ben geweest" zeg ik.
    En ik rol bovenop Camargue.
    "Dat is de waarheid" grijns ik.

    Atreyu

    Ik ben zo in gedachten verzonken dat ik mijn sigaret niet in de gaten hou en plots valt er een stukje brandende as op mijn buik.
    "Aaah mierda!" schreeuw ik als ik het voel branden. Ik probeer alle as er zo snel mogelijk af te kloppen tot ik besef dat Fé nu waarschijnlijk wel zou komen kijken wat er aan de hand is. Snel neem ik nog wat trekjes en gooi mijn sigaret over het balkon.

    Camargue

    Voor ik het weet heeft Rae me tegen de grond gedrukt. Ik trek de situatie weer in het belachelijke en zeg
    "Oh Rae, nu wordt je wel heel erg kinky!"
    Ondertussen maak ik met mijn hand een klauwend gebaar en zeg er nog achter.
    "Mraaawrr!"
    Daarna kan ik niet meer en begin te huilen van het lachen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 19:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik hoor Atreyu roepen en vloeken en spring recht.
    Als hij gevallen is, ga ik lachen en helpen. En neen, ik ben niet gemeen.
    "Is alles oke?" roep ik terwijl ik naar zijn kamer loop en de deur opendoe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Net zoals ik gedacht had staat ze plots in mijn kamer.
    "Is alles oke?" vraagt ze.
    Ik knik even terwijl ik de brandplek op mijn buik verberg en mijn hoofd een beetje schuin houd om de rook uit mijn mond te laten ontsnappen. Ik weet dat ze er een hekel aan heeft als ik rook.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik liep naar hem toe en bekeek hem aandachtig.
    "Waarom riep je?"
    Ik zag hem een rare kop trekken.
    "Heb je zitten roken?" vroeg ik voorzichtig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Hoewel ik bang ben dat ze kwaad zal worden, lieg ik niet. Ik haal mijn hand van de brandplek en wijs er even naar.
    Ik begin toch echt fris te krijgen nu en stap ook mijn kamer binnen. De schuifdeur doe ik achter me dicht.
    "Ik had er even nood aan," zeg ik in de hoop dat ze het begrijpt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Camargue begint helemaal te huilen van het lachen, ik kan het ook echt niet meer houden en krijg de slappe lach, en ik rol me naast haar op de grond.
    Als de slappe lach weer een beetje weg is ga ik overeind zitten.
    "Kijk nou Camar wat je met mijn haar hebt gedaan, ik kan zo in een rockband" zeg ik, mijn lichte haar staat alle kanten op, letterlijk.

    Fedea

    Ik neem zijn hand en neem hem mee naar de keuken.
    "Daar moet meteen ijs op..."
    Ik kijk hem bezorgd aan.
    "Ik hoop dat je je lesje nu hebt geleerd," zeg ik terwijl ik een handdoekpuntje nat maak met wat koud water en er een paar ijsblokjes in doe,
    die ik daarna tegen de brandplek houd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ook Rae houdt het niet meer en beiden liggen we op de vloer, letterlijk plat van het lachen.
    "Kijk nou Camar," zegt ze en wanneer ik dat ook daadwerkelijk doe ben ik weer vertrokken. Met mijn vuist klop ik op de vloer en ik hap naar adem. Je zou haast denken dat we dronken zijn. Dat brengt me op een idee.
    "Avondje stappen?" vraag ik wanneer ik bijgekomen ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Normaal zou ik tegen stappen altijd nee zeggen, bijna altijd.
    Met vandaag een zeldzame uitzondering.
    "Kee!" zeg ik.
    En ik lach naar haar.
    "Dan ga ik me even omkleden , dit danst niet lekker" zeg ik wijzend naar mijn coltrui en mijn normale spijkerbroek.
    Ik sta op.
    En loop naar de deur.
    "Nergens heen gaan zonder mij"

    Atreyu

    "Ik hoop dat je je lesje geleerd hebt," zegt Fedea terwijl ze een handdoek met ijsblokjes tegen de brandplek houdt.
    "Om eerlijk te zijn, nu je daar zo beneden zit zou ik best nog een sigaretje willen," zeg ik droogjes. Ik word echt helemaal gek van haar.
    "Hssss," zeg ik binnensmonds terwijl ik een smoel trek wanneer Fé plots meer druk op mijn buik zet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik por hem.
    "Dat is niet grappig. Doet het veel pijn?"
    Ik kijk hem bezorgd aan.
    Soms was hij echt erg. Maar dat was wat ik zo leuk vond aan hem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Mijn buik doet inmiddels pijn van het lachen om de stoeipartij tussen Cam en Rae. 'Jullie zijn knetter gek,' breng ik lachend uit en trek mijn knieën op terwijl ik op de bank zit. Rae's haren staan inmiddels net zo verwildert als die van Cam en bij de laatste stromen der tranen over het gezicht van het lachen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'