• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Ronde twee, denk ik in mezelf. Ik lach even en kus hem.
    Waarom moet ik net nu beseffen hoe geweldig hij is? Over een maand verdwijnen we toch van de aardbol. Ik besluit dat ik er maar beter van kan genieten. En dat is ook precies wat ik doe.

    [Ik ga slapen ^^]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 23:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Met een snok word ik meegetrokken.
    "Ehm, oke, dat is ook goed. Denk ik..."
    Ik strompel achter hem aan.
    Wat kreeg die ineens?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Het is al volop ochtend als ik weer wakker word. Camargue ligt nog naast me te slapen en met moeite kan ik opstaan. Ik begin me aan te kleden en doe mijn haar een beetje in de badkamer. Het gebrek aan gel is een probleem maar goed, so be it.

    Juléan

    Ik kus haar zachtjes terwijl ik met mijn handen op haar heupen stapje voor stapje achteruit loop naar de ingang. "Dat lijkt me verstandig, ja," zeg ik met een glimlach.
    Nooit geweten dat ik ooit zo met Eleanor zou staan. Maar ze is aantrekkelijk en zeer verleidelijk.

    [Serena is not going to like this (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    Een brede glimlach speelt om mijn lippen terwijl ik hem terug kus. Wie had dit verwacht? Ik niet iedergeval maar het voelde zo goed. En er was nog maar een ding wat ik nu wilde, Julean. Zodra we buiten waren wierp ik hem wederom een speelse blik toe, drukte mijn lippen nogmaals op de zijne en trok hem mee richting huis.

    [Ff snel in me pauze]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Met vragende ogen kijkt ze me aan. Als we voor de lingeriewinkel staan, haal ik diep adem, maar stap toch mee binnen. Ik hou Fé een beetje in het oog, zonder al te veel te kijken naar wat ze uit de rekken haalt. Wanneer ze naar de paskamers gaat, ga ik mee en wacht buiten haar pashokje op een stoeltje dat er staat. Om mezelf af te leiden begin ik terug haar liedje te neurieën.

    Camargue

    Ik open mijn ogen en zie Liam nergens. Zodra ik geluid uit de badkamer hoor komen ben ik weer gerustgesteld. Ik rek me zalig uit en denk met een glimlach aan afgelopen nacht. Ik kies nieuwe kleren uit en loop ook naar de badkamer. Hij is net met zijn haar bezig en ik haal er mijn hand even door zodat het in de weer in de war ligt.
    "Sexy," fluister ik in zijn oor en druk een kusje in zijn hals.
    Ik stap de douche in en laat het warme water over me heen stromen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kies een aantal niet te dure, maar toch mooie setjes uit,
    en kruip een van de vrije hokjes in.
    Ik glimlach bij het horen van het liedje dat At aan het zingen is, terwijl ik pas.
    Na een tijdje kleed ik me weer aan, en hang de afgekeurde setjes terug.
    "Zijn deze vier goed?" Ik houd de vier mooisten vast en toon ze.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Plots staat ze voor me terwijl ze enkele setjes vasthoudt
    "Zijn deze vier goed?"
    Zonder nadenken kijk ik op en mijn kenmerkende glimlach sluipt weer op mijn gezicht. Ik sla al lachend mijn hand over mijn ogen en schud mijn hoofd.
    "Prinses, je gaat die dingen straks in de loft ergens verstoppen waar ik ze niet vind," zeg ik terwijl ik met mijn vinger zwaai.
    Ik hoop dat ze niet van plan is daarin rond te paraderen als ik met haar alleen ben. Ik sla mijn ogen dicht en doe een schietgebedje naar een God waarin ik niet geloof.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 12:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik lach.
    "Ach, At... Je bent echt niet te schatten..."
    Ik grinnik en loop met hem mee naar de kassa.
    Geduldig wacht ik tot hij ze betaald heeft, want ik heb geen geld bij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik ben niet te schatten? Ik loop niet met mijn ondergoed te zwaaien. Ik zeg er niks op en ga met Fé naar de kassa. Met plezier betaal ik voor haar. Als alles betaald is wacht ik tot ze het zakje van de kassa genomen heeft en neem haar vrije hand vast. Wanneer we buiten komen geef ik haar een kus
    "Zomaar," zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal als ze me raar aankijkt.
    Nu hadden we alleen nog wat toiletgerief nodig.
    "Naar de supermarkt dan maar?" zeg ik glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Is goed. Als je dat aankan..."
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en lach.
    "Ik plaag je graag."
    Lachend stomp ik hem even in zijn zij.

    [Ik ga leren :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik plaag je graag," deelt ze mee terwijl ik een stomp in mijn zij krijg.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en zeg droogjes
    "No kidding?"
    Dan graai ik haar op en leg haar over mijn schouder. Terwijl ik naar een bankje loop sla ik speels op haar kont. Wanneer ik neerzet, zorg ik ervoor dat ze op mijn schoot komt te zitten.
    "Hé," zeg ik lachend.

    [Ik moet zo op stage en ik heb geen zin -_-]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "He," antwoord ik lachend terug, en ik wuif naar een oude vrouw die achter het bankje doorloopt terwijl ze ons raar aankijkt.
    Ik kan zo raden wat ze denkt en laat me naast hem neerzakken.
    Glimlachend kijk ik hem nog steeds aan, al is het iets minder dan daarnet.

    [ieuwl D:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Plots wuift ze naar een oude dame en gaat dan naast me zitten. Ik kijk naar het oudje, leg mijn hand op Fé's wang en geef haar een passionele kus. Ik krijg een boze blik van het vrouwtje en knipoog naar haar. Beledigd loopt ze snel verder en ik moet er om lachen.
    Dan neem ik Fedea vast en verberg mijn gezicht in haar nek. Haar haar valt over mijn gezicht en het ruikt heerlijk.
    "Kom je maandag naar de audities kijken?" vraag ik na een tijdje. Normaalgezien zou ze de bar niet binnenmogen omdat ze nog geen zestien is, maar ik kan vast wel wat regelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oh en als je Atreyu's naam wil afkorten, zeg dan Trey ofzo. Want ik zeg het nog een keer; At vind ik echt een typische naam voor een dronken Hollander :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.