• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "He ja, lijkt me fijn."
    Ik glimlach.
    "En als ze moeilijk doen, ik ben bijna 16 he..."
    Ik grinnik en zijn adem is lekker warm in mijn hals.
    Ik wrijf zachtjes over zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [das een goeie! Ja, ik vond At ook al zo raar :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik zorg wel dat je binnen mag, je bent mijn VIP," antwoord ik.
    Een rilling trekt doorheen mijn hele lijf terwijl Fedea over mijn hand wrijft. Heel teder geef ik haar een kusje in haar hals.
    "Wat wil je straks doen?" vraag ik na een tijdje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    Eenmaal thuis aangekomen sluit ik de deur achter ons, zodat we niet meer gestoord kunnen worden. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan halverwege onderbroken worden.
    Maar nu er geen omstanders zijn die last van ons kunnen hebben, trek ik Eleanor dicht tegen me aan en kus haar vurig, terwijl mijn handen door haar haren glijden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Jeuhj, ik ben een vip," zeg ik zachtjes.
    Ik denk even na.
    "Geen idee. Wat wil jij doen?" geef ik als antwoord.
    "Ik heb gisteren gekozen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Wanneer mijn haar ent weer een 'beetje'zit haalt iemand zijn of haar hand er door heen. 'Sexy' klinkt het lachend en dan word de douche aangezet. 'Thanks babe' zeg ik gromend en begin weer opnieuw. 'Wil je koffie?' vraag ik als ik klaar ben.

    Eleanor

    Zijn vurige kussen doen mijn hoofd op hol slaan en gretig beantwoord ik ze terug. Mijn handen glijden over zijn borst heen, waar voor mijn gevoel een kledingstuk te veel aan zit. Ik maak mijn lippen los van de zijne en terwijl mijn blik op de zijne is gerust, neem ik een kleine afstand. Langzaam rits ik mijn jurkje los en laat deze van mijn lichaam afglijden, tot een hoopje op de grond. Het enige wat mijn lijf nog draagt is een setje zwarte kanten ondergoed.

    [Nog een uurtje en dan ben ik eindelijk afgewerkt ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 16:31 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Geen idee, wat wil jij doen? Ik heb gisteren gekozen." is haar antwoord.
    Eigenlijk was ik van plan deze middag nog mijn dagelijkse baantjes te gaan zwemmen, maar om één of andere reden durf ik het niet meteen voorstellen. Dan bedenk ik me dat het wel de perfecte manier zou zijn om dicht bij Fedea te zijn zonder, nouja, "dicht bij haar te zijn".
    Ik aarzel even, wik en weeg mijn woorden en zeg dan
    "Ik was eigenlijk nog van plan te gaan zwemmen, als training. Wil je mee?"

    Camargue

    Liam mompelt even en dan is het weer stil.
    "Wil je koffie?" vraagt hij na een tijdje.
    "Nee dankje," zeg ik terwijl ik even vanachter het douchegordijn piep. Ik zet de kraan uit en sla een handdoek om me heen. Ik stap uit de douche en droog me af, mijn haar laat ik zo drogen. Ik doe mijn kleren aan en wandel de badkamer uit. Wanneer ik in de keuken kom staat Liam bij het koffiezetapparaat. Ik sluip naar hem toe en laat mijn armen rond zijn middel glijden.
    "Weet je wat wel heerlijk zou smaken?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik was eigenlijk nog van plan te gaan zwemmen, als training. Wil je mee?"
    Ik denk even na.
    "Oeh, sporten. Natuurlijk!" Ik grinnik.
    "Is het goed als ik alleen supporter?"
    Ik kijk hem lief aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ze neemt haar tijd om te beslissen. Ik weet niet goed of ik haar eerste reactie sarcastisch moet opvatten of niet.
    "Is het goed als ik alleen supporter?" vraagt ze dan.
    Ik blijf stil en doe alsof ik even moet denken. Ik trek haar terug op mijn schoot en fluister in haar oor
    "Ik ben gek op cheer leaders."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ik trek niet zo'n belachelijk pakje aan. Knoop dat maar goed in je oortjes."
    Om mijn woorden te versterken, bijt ik even in zijn oorlel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik moet lachen wanneer ik haar tanden in mijn oor voel. Ik kijk haar lachend aan en zeg
    "Van mij hoef je helemaal niks aan te trekken en dan zien we nog wel wat er in de knoop raakt."
    Ik kan me ongeveer een minuut serieus houden maar wanneer ik haar gezicht zie vertrekken hou ik het niet meer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Uiteindelijk moet ik lachen, en zet een serieuze mannenstem op.
    "Het spijt me, mevrouwtje, maar nudisten zijn niet toegelaten in het zwembad.
    En u, meneer," ik porde zijn borst, "ga die tent ergens anders opzetten."
    Ik moest grinniken om mezelf en zijn gezicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik laat haar even lachen en zeg dan
    "Ben je uitgelachen? Want ik weet anders wel een paar plekjes."
    Ik blijf haar in de ogen kijken en streel haar wang. Nu wil ik wel eens zien wie dit spelletje bluf het langst volhoudt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'weet je wat lekker zou smaken?' haar armen ligfen rond mijn middel. 'Nou?' vraag ik terwijl ik me omdraai om haar aan te kunnen kijken. Cam haar haren waren nog nat en haar gezicht straalde.