• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik denk dat ik je iets moet vertellen." Mompel ik zacht in haar oor. Cam staat dicht tegen me aan gedrukt. Ik heb mijn armen nog steds om haar heen geslagen en wacht even voor ik verder ga.

    Atreyu

    Goed, denk ik bij mezelf, als geen van beiden wil toegeven dan kan het nog interessant worden. Ik zou het haar in elk geval niet makkelijk maken. Maar ik zou haar nergens toe dwingen. Zij weet best waar ze aan toe is, als dat in mijn voordeel blijkt te zijn; zoveel te beter, beslist ze toch om niet verder te gaan dan wacht ik nog wel even.
    Plots gaat de deur weer open en ze komt binnen met een prachtig setje aan.
    Ik laat mijn ogen zo langzaam mogelijk over haar lichaam glijden. Ik fluit even om mijn goedkeuring te tonen. Dan kruip ik over het bed naar haar toe, ga rechtstaan en trek haar volledig tegen me aan waarop ik haar begin te kussen en mijn vingertoppen over haar huid laat cirkelen. Ik voel hoe ze kippevel krijgt.

    Camargue

    "Ik denk dat ik je iets moet vertellen," zegt hij plots zachtjes.
    "Hmm?" antwoord ik zachtjes.
    Hij laat me niet los en het is even moeilijk om hem goed te kunnen aankijken. Uiteindelijk lukt het me wel en stilzwijgend stel ik hem met een glimlach gerust dat hij kan verdergaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik ril als hij me begint aan te raken, en ik beeindig de kus.
    "Ah, meneer zal nog 4 setjes moeten wachten." Ik grinnik even, druk nog snel een kus op zijn lippen,
    en loop terug naar de gang, waar ik me gewoon terug omdraai.
    "Ach, wie kan dat ondergoed wat schelen."
    Ik begin hem weer passioneel te kussen, en laat me naast hem op het bed zakken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ik denk dat ik van je hou." Ik voel gewoon dat ik rood word. Ik glimlach wat onwennig. Ik weet mezelf geen houding te geven dus haal mijn linker hand even snel door mijn haar. Wel zo dat het niet weer raar zit.

    Atreyu

    Ze plaagt me, ze plaagt me en ik en heb er plezier in. Net wanneer ik haar achterna wil gaan, draait ze zich om en keert zelf terug bij mij op het bed liggen. Gretig begin ik haar te zoenen en even is er een gevecht om wie bovenop komt te zitten. Ze is dapper, maar verliest. Ik bekijk haar nog eens goed en kijk dan naar boven.
    "Kerstman, ik hoef geen cadeau meer," grap ik om de sfeer wat luchtiger te krijgen. Terwijl we beiden lachen kijk ik terug naar beneden. Mijn lippen zijn slechts een centimeter van de hare verwijderd en ik wacht tot ze me tegemoet komt.

    Camargue

    "Ik denk dat ik van je hou," zegt hij al blozend. Even weet hij met zichzelf geen blijf en ik voel zijn hand door mijn haar gaan.
    "Denk je dat?" vraag ik met fonkelende ogen "hoe moet ik dan zorgen dat je het zeker weet?" zeg ik terwijl ik achterwaarts naar de tafel stap, erop ga zitten en benen over elkaar sla.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik om wat hij zegt en druk mijn lippen op de zijne.
    Misschien iets te hard sla ik mijn armen om zijn nek, en trek hem dichter op me,
    maar hij zakt door zijn armen en belandt op me.
    Ik lach even en kijk hem aan.
    "Trey, je bent de beste..." fluister ik en kus hem weer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik grijns. "Geen idee misschien weet jij wel een manier?" Zei ik en liep naar haar toe. Ik plaats een kusje op haar wang en kaak om vervolgens haar lippen te kussen.

    Juléan

    Haar handen en vingers over mijn borst, buik en onder mijn broekrand zorgden ervoor dat ik meer en meer naar haar verlangde en dus begon ik haar zachtjes richting de slaapkamer te duwen.
    "Je hebt te veel kleren aan," mompelde Eleanor tussen de vurige kussen door. Daar was ik het helemaal mee eens en dus trok ik het shirt over mijn hoofd en wurmde mezelf uit mijn jeans, zodat we allebei in ons ondergoed stonden.
    Ik beet zachtjes in haar onderlip, wierp haar een ondeugende blik toe terwijl ik haar optilde en op het bed legde.
    Ik en Eleanor? Hier op het bed? Nooit gedacht. Stoppen? Nooit van mijn leven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Met moeite maak ik mijn lippen van de hare los om ze naar haar hals te verplaatsen. Ik kus me een weg naar beneden tot ik bij haar navel ben. Met het puntje van mijn tong trek ik er cirkeltjes rond. Ik klem de rand van haar slipje tussen mijn tanden vast en kijk haar nog even in de ogen, op zoek naar goedkeuring of een teken dat het te ver gaat.

    Camargue

    Wanneer hij me kust duw ik hem even weg. Ik blijf hem in de ogen kijken terwijl ik mijn t-shirt uitdoe. Dan sla ik mijn benen om zijn heupen en trek hem zo dichter naar me toe. Nu breng ik zelf mijn lippen steeds dichter bij de zijne, zo traag dat hij er bijna gek van moet worden. Uiteindelijk geef ik een likje over zijn lippen en kus hem opnieuw.
    "Zoiets?" fluister ik tussen het kussen door.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Mijn ademhaling is onregelmatig. haar tong gaat licht over mijn lippen. "Zoiets?" Fluisterd ze tussen de kussen door. Ik moet onwillig lachen. "Je komt inderdaad een heel eind maar weetje wat écht zou helpen? Als ik wist of jij van mij hield." Ik leun met mijn handen op de tafel en buig me naar haar toe.

    Fedea

    Ik grijns naar hem.
    "Niet kapot doen, ik vind ze mooi..."
    Ik lach even en licht zachtjes mijn bekken op,
    zodat het hem een beetje vergemakkelijkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Weet je wat echt zou helpen? Als ik wist of jij van mij hield." zegt hij terwijl hij over me heen komt leunen. Aan zijn t-shirt trek ik hem nog wat dichter.
    "Hoe lang ken me je nu al?" fluister in zijn oor.
    "Je weet best dat ik dit," ik bijt even in zijn oorlel "en dit," ik kus zijn hals "en dit," ik kus hem vol op de mond terwijl ik me helemaal tegen hem aandruk. Dan laat ik los en maak mijn zin een beetje buiten adem af
    "niet zou doen als ik niet van je zou houden."

    Atreyu

    "Niet kapot doen, ik vind ze mooi," zegt zacht.
    Ik lach terwijl ik mijn tanden stevig op elkaar hou en knipoog naar haar. Behendig trek ik het stukje stof naar beneden zonder het te beschadigen. Enkele tellen later vliegt het door de kamer. Ik plaats kusjes op haar been en werk me zo weer een weg naar boven toe. Ik blijf steken waar ik net gestopt was. En dan kus ik haar, daar beneden, tot ze kronkelt van genot.
    Terwijl ze nog aan het bekomen is ga ik terug naast haar liggen, steunend op één elleboog kijk ik haar grijnzend aan.
    Schaak-mat. Verder zou ik niet gaan vanavond.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:47 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Klopt." Antwoord ik. "Maar het is altijd fijn om het leterlijk te horen." Ik grijns naar haar en bijt zachtjes in haar oorschelp, langzaam kus ik mezelf een weg naar haar kaaklijn, wang en uiteindelijk lippen. Ze maakte me gek.

    Camargue

    Ik voel zijn tanden en lippen van mijn oor tot mijn lippen en een zuchtje ontsnapt me.
    "Doe dat nog een keer," zeg ik een beetje hees, bijna smekend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Die 16+ moet er definitely bij XD]

    Fedea

    Hijgend bekom ik een beetje en als ik mijn ogen open,
    draai ik mijn hoofd om hem aan te kijken.
    "Ik hou van je," fluister ik en druk mijn lippen op de zijne.
    Niet stevig, niet te passioneel, gewoon, liefdevol.
    Precies hoe ik me voel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.