• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik had ineens mijn haar nonchalant opgestoken,
    en liep naar de woonkamer.
    "Klaar."
    Ik nam nog snel mijn gsm en sms'te naar mijn ouders dat ze zich geen zorgen hoefden te maken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Liam is al Camargue's wachter. Camargue is de oudste koningin. Met de nieuwe wachter bedoel ik de wachter van Fedea, die de nieuwste vorst is maar dat nog niet weet.]

    Camargue

    Wanneer ik hoor dat Liam er ook geen spijt van heeft, verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht. Ik voel zijn zachte lippen de mijne strelen en hij trekt het deken terug wat verder over ons heen.
    Ik kruip nu helemaal tegen hem aan en fluister in zijn oor
    "Ik krijg al warm genoeg van jou."

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 22:47 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Met haar haar opgestoken komt ze de kamer binnengewandeld. Terwijl ze een smsje stuurt ga ik onze jassen halen. Wanneer we warm ingeduffeld zijn, neem ik haar hand vast en zo vertrekken we.
    De eerste winkel die we binnenwandelen is een boetiekje met jurkjes waarin ik haar maar al te graag zou zien.
    "Vooruit dan," zeg ik "ga maar passen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Met fonkelende ogen kies ik jurkjes uit en pas vanaf het moment dat ik er niet meer kan dragen,
    kruip ik een pashokje in.
    Om de 5 minuten kruip ik naar buiten met de vraag of ze me staan.
    Onbegonnen werk, als je het mij vraagt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik schoot in de lach. 'Ik ook van jou' ik leek even naar buiten. Het was nog niet zo laat. 'Je bent heel speciaal voor me Cam' Ik leek haar aan. Ze was het leukste en liefste meisje dat ik kende.

    Atreyu

    Telkens wanneer ze naar buiten komt gehuppeld kijk ik haar lachend aan. Ze staan haar allemaal geweldig. Fé lijkt het even niet meer te weten en ik doe een voorstel
    "Ik kies wat jurkjes uit en ga ze betalen terwijl jij je omkleedt. Maar je krijgt ze niet te zien voor we thuis zijn."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Ik blaas mijn koele adem in Liam's nek en vraag grijnzend
    "zo beter?"
    Dan denk ik aan de anderen die we gisteren in de club hebben achtergelaten en besef dat ik later op de dag heel wat uit te leggen zal hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Miep, hij zei thuis.
    Ik drukte een kus op zijn wang en mimede de woorden 'dank je' naar hem terwijl ik terug naar het hokje liep,
    waar ik me weer omkleedde.
    Toen ik weer lekker ingeduffeld was, liep ik naar buiten, op zoek naar hem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik krimp ineen. 'Daar kan ik niet tegen. ' ik kus haar wangen. Ik gaap. 'Wat zeggen we straks tegen de rest? '

    Atreyu

    Ik sta haar buiten op te wachten met het zakje in mijn hand. Een glimlach verspreidt zich over mijn gezicht als ik haar zie komen.
    "Fé, ga jij maar ondergoed kopen, dan zorg ik voor een tandenborstel enzo."
    Als ik met haar een lingeriewinkel binnen moet, dan gebeuren er ongelukken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "Wat zeggen we straks tegen de rest?" vraagt Liam plots.
    Ik zie mezelf nog niet alle details tegen Rae en Eleanor uit de doeken doen, maakt niet uit hoe lang ik hen al ken.
    "Dat het hen niks aangaat," zeg ik met een glimlach. Met mijn nagels kras ik zacht over zijn buik terwijl ik zeg
    "heb je zin om nog meer te doen dat hen niet aangaat?"
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik een beetje en knik.
    "Binnen een half uurtje op dat bankje?"
    Ik wijs een beetje verder.

    [I'm off <3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ze wijst naar een bankje even verderop en stelt voor om daar over een half uurtje af te spreken. Plots bekruipt een eng gevoel me en ik wil haar helemaal niet alleen laten. Ik neem haar hand vast en trek haar achter me aan.
    "Ik wacht wel buiten bij de lingeriezaak," verduidelijk ik mezelf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'Always.' Lach ik en kus haar. Ze heeft geen idee. Hoe belangrijk ze voor me is. Ooit zou ik het haar moeten vertellen dat wist ik ook wel. Maar als E moet hetzelfde voelde?

    Ik ga slapen (:
    <3

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 8:43 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.