• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wat voor plekjes?"
    Grijnzend kijk ik hem aan en draai mijn gezicht een beetje,
    zodat ik een kus in zijn handpalm kan drukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    Het jurkje glijd van Eleanor's prachtige lichaam af, maar ligt dan verder vergeten op de grond. Mijn aandacht is volledig gericht op haar, nemen haar helemaal in me op.
    "Wauw," het was eigenlijk een gedachte, maar toch komt het er hardop uit. Maar ze mag het best weten, dat ik haar 'wauw' vind. Dat me dat al die jaren niet opgevallen was. Maar goed, hoe vaak had ik haar nou in haar ondergrond zien rond paraderen?
    Ik loop weer naar haar toe, leg mijn handen op haar heupen en kus haar hals. Er is even niets anders wat belangrijker is op dit moment.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Camargue

    Ik ga op mijn tippen staan en kijk hem diep in de ogen.
    "Dit," fluister ik en bij wijze van voorbeeld geef ik hem een lange passionele zoen. Ik wil zijn mijn handen door zijn haar laten gaan maar bedenk me dan dat hij vast weer zou gaan mopperen, dus leg ik ze maar in zijn nek. De kleine afstand die er nog tussen ons was sluit ik nu en ga helemaal tegen hem aanstaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Mijn tong streelt over die van haar. Mijn handen ligfen onder haar shirt op haar rug. Langzaam laten onze lippen elkaar los. 'Je hebt gelijk, dit smaakt inderdaad beter.' Fluister ik een beetje hees. Ze had geen idee wat ze met me deed.

    Dubbel post

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:11 ]

    Atreyu

    "Wat voor plekjes?" vraagt ze grijnzend terwijl zie mijn handpalm kust.
    Shit, ze speelt het spelletje mee. Ik leg mijn vrije hand losjes op haar bil en trek mijn hand die zij net kust naar me toe. Ik kus haar vol op de lippen. Abrupt stop ik en breng mijn lippen naar haar oor
    "Ik kan het je alleen tonen," zeg ik geniepig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik kan het je alleen tonen," zegt hij.
    Ik grinnik even.
    "Kom maar op."
    Met fonkelende ogen kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Je hebt gelijk, dit smaakt inderdaad beter," zegt hij wanneer we uitgekust zijn. Ik laat mijn tong langzaam over mijn lippen glijden en druk nog een klein kusje op zijn lippen.
    "Om het af te leren," zeg ik speels.
    Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en luister naar zijn hartslag. Wat een wondermooi iets.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik ga rechtstaan en trek haar achter me aan. De supermarkt en het zwembad zouden maar even moeten wachten. Met stevige pas lopen we naar de loft. Op de trap kan ik het niet laten Fedea even tegen de muur te duwen en haar te kussen. Voor ze de deur kan openen, til ik haar op net als een bruidje dat over de drempel gedragen wordt. Ik stap naar binnen en duw de deur met mijn voet dicht. Pas in de slaapkamer zet ik haar weer neer.
    Als ze bluft, dan zou ze het wel afleren. Bluft ze niet, dan zou ze zich het niet beklagen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem grijnzend aan, en neem hem vast bij de kraag van zijn t-shirt,
    voor ik hem passioneel begin te kussen.
    Ik laat zijn shirt los en sla mijn armen om zijn hals. Na iets wat een eeuwigheid lijkt, stop ik.
    "En?" Ik grinnik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik verlies me zelf helemaal in een passionele kus en voel Fedea dichter bij me komen. Na enige tijd houdt ze op en grinnikt.
    "En?"
    Ik grom even en doe mijn shirt uit. Ik stap dichter naar haar toe en stop niet wanneer ik helemaal tegen haar aan sta. Ze is wel verplicht van achteruit te stappen nu en na een paar passen vallen we op het bed. Ik ga bovenop haar liggen en maak een voor een de knopjes van haar truitje open. Ik laat mijn hand onder haar truitje glijden en kus haar opnieuw zoals gisteravond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel even, maar duw hem dan weg.
    "Wacht, nee, nog niet..." Ik bijt op mijn lip en grijns even.
    "Je wilt het toch niet nu?" vraag ik, voor hij alle knoopjes losheeft.
    "Ik heb mijn bh van gisteren aan, en jouw charmante boxer,
    heb je die dingen dan voor niets gekocht?" Ik grijns nog harder en wiebel mijn wenkbrauwen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ze duwt me even weg en bijna denk ik dat ze inderdaad aan het bluffen was.
    "Ik heb mijn bh van gisteren aan, en jouw charmante boxer, heb je die dingen dan voor niets gekocht?" vraagt ze met een ondeugdende blik.
    Heeft ze echt mijn boxer aan? Vreemd genoeg vind ik dat even opwinded als dat ze een setje lingerie zou aanhebben. Ik trek de rand van haar broek even omhoog en spiek of ze de waarheid vertelt.
    "God-ver-domme," zeg ik zuchtend, op de goede manier.
    Nu ja, als zij hier even wil tonen hoe geweldig die lingerie haar staat, dan ga ik haar niet tegenhouden. Ik ga rechtop zitten en leg mijn handen in mijn nek. Dan ga ik tegen het hoofdeinde leunen.
    "Maak er maar een show van," zeg ik grijnzend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik barst in lachen uit en doe mijn best om niet heel luid 'winning' te gaan roepen.
    Ik druk nog een kus op zijn lippen, stap uit het bed, loop naar de gang, doe de deur dicht, en ga me omkleden in het eerste setje.

    [Smakelijk :3]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:45 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Ik voelde een lichte blos mijn wangen kleuren na zijn goedkeurende ‘Wauw’. Zodra zijn handen op mijn heupen liggen en zijn lippen mijn hals raken, druk ik me gewillig tegen hem aan. Mijn mond zocht de zijne, streelde even plagend met het puntje van mijn tong over zijn onderlip voordat ik hem een verlangende zoen gaf. De zoen was hongerig, gewillig en vragend om meer. Mijn handen glipte onder zijn shirt, streelde zijn borst even voordat ik zachtjes met mijn nagels over zijn buik kraste. ‘Je hebt te veel kleren aan,’ mompelde ik tussen onze lippen door terwijl mijn handen plagend onder zijn broekrand doorgleden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'