• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    De ondeugende grijns kwam meteen weer tevoorschijn. Ik boog dichterbij, tot mijn mond vlak bij haar oor was.
    "Je hebt me helemaal tot je beschikking. Test me maar uit," fluisterde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Camargue

    In mijn slaap word ik geteisterd door een verschrikkelijke nachtmerrie. Ik ben in een verlaten appartement dat ik herken als de ruïne van hetgene waar we nu met z'n alleen in leven. Ik loop door mijn stoffige kamer waar ik hopeloos op zoek ben naar herinneringen aan mijn vrienden. Onder een motaangevreten kussen vind ik een foto van Liam die, eens ik hem in mijn handen heb, spontaan in vlammen opgaat.
    Mijn ogen schieten open en terwijl ik mijn best doe om niet te schreeuwen zinken mijn nagels in Liam's borstkas, waarop ik in slaap gevallen was. Warme tranen stromen langs mijn wangen. Ik zou ze meer gaan missen dan ik besef.

    Atreyu

    "En nu ga ik in hongerstaking tot je me zegt wat er is," zegt Fedea streng.
    Ik aarzel even maar neem dan haar hand vast en trek haar mee naar de piano. Ik ga zelf op het bankje zitten en begin opnieuw te spelen. Zacht zing ik het liedje dat zich al nachten in mijn hoofd vormt.

    She's everything a guy could wish for
    I feel so much I never have before
    You could drown in her eyes and not want to swim
    Even a priest would forgive her every sin
    All I want is for her to be close
    She's the one I love the most


    "En verder ben ik nog niet," fluister ik bijna onverstaanbaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik luister aandachtig naar zijn woorden en warme stem.
    Als hij gedaan heeft mompelt hij nog iets, en ik prop me naast hem op het bankje, terwijl ik hem om de hals vlieg.
    "Dat is zo ongeveer het liefste wat iemand me ooit gezegd, nou ja, gezongen heeft..."
    Vol overgave kus ik hem vol op de mond.

    [die ipod typte kont ipv mond xd]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Een lichte rilling gleed over mijn ruggengraat naar beneden toen zijn mond vlakbij mijn oor was. ‘Je hebt me helemaal tot je beschikking. Test me maar uit,’ fluisterde hij zacht. Een glimlach verscheen op mijn gezicht, draaide mijn hoofd en drukte mijn lippen zacht in zijn nek. Ik maakte een baan van kleine kusjes richting zijn kaak terwijl mijn tong tussendoor speelse, lichte strelingen maakte. Na een kleine beet in zijn kaak streel ik mijn lippen vervolgens zacht langs de zijne. ‘Misschien wordt het dan eens tijd dat we gaan,’ fluister ik terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ze vliegt me om de hals met zo'n enthousiasme dat we beiden op de grond vallen terwijl ze me kust. Ik probeer haar val te breken door haar zo goed en kwaad mogelijk op mij terecht te laten komen. Zwijgend kijk ik haar in de ogen.
    "Uhm Fé," zeg ik met een hese stem "volgens mij zou ik beter kleren aandoen."
    Ik voel haar lichaam helemaal tegen het mijne omdat we beide zo weinig kleren aanhebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Volgens mij moet ik bij het volgende topic [16+] zetten :')]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 22:19 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik schiet overeind als ik een scherpe pijn in mijn borstkas voel. Van zit rechtop en lijkt totaal in paniek te zijn. Tranen stromen over haar wangen. 'Wat is er? ' vraag ik bang en verbaast. Ik leg mijn gerustellend rond haar schouders.

    Fedea

    Ik lach.
    "Maar ik heb niets bij..."
    Ik krabbel recht en steek mijn hand uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Liam," zeg ik snikkend "ik heb de nieuwe wachter gezien."
    Meer hoef ik niet te zeggen opdat hij me zou begrijpen. Hij zit al even lang in deze wereld als ik. Ik vlei me terug tegen hem aan en probeer mezelf te kalmeren. Ik had dan wel maar een maand meer met Liam en de anderen, maar het zou een maand zijn die niemand van hen zou vergeten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik neem Fedea's uitgestrekte hand vast maar krabbel uiteindelijk zelf overeind. Ik zou haar waarschijnlijk gewoon weer onderuit trekken.
    "Trek je kleren van gisteren aan," zeg ik na even nagedacht te hebben "dan gaan we winkelen zodat je hier ook het een en het ander liggen hebt."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'Wie is het? ' vroeg ik ademloos. Haar kleine lichaam lag tegen dat van mij aan. Ze voelde koud aan en ik aaide haar als poging haar weer wat warmer te krijgen

    Camargue

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik ken hem niet," zeg ik somber.
    Dan flitst de affiche weer voor mijn ogen en ik vertel Liam over de audities. Zijn hand glijdt over mijn lichaam en ik ril even omdat het zo fijn aanvoelt.
    "Weet je," bedenk ik met plots glimlachend "volgens mij hebben we vannacht iets fout gedaan. Want ik heb er helemaal geen spijt van."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik lach even.
    "Je wordt echt beter en liever met de minuut, weet je dat?"
    Ik grinnik, druk een kus op zijn wang en ga me omkleden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Terwijl Fedea zich in de badkamer omkleedt, ga ik in mijn kamer opzoek naar iets om aan te doen. Ik kies uiteindelijk een vrij strakke jeansbroek, met een mouwloos shirt en een trui met knoopjes. Terwijl ik in de zetel zit te wachten tot Fé klaar is vraag ik me af waarom het zo lang duurt, die meid ziet er altijd fantastisch uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik grijnsde. 'Zou je denken? Ik heb er ook geen spijt van' ik kuste haar zachte rose kleurige lippen en trok de deken iets verder over ons heen tegen de kou.

    Liam wordt toch haar wachter? :O