• Gestopt wegens privé redenen!!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:16 ]


    El Diablo.

    Ik ga vandaag op vakantie tot vrijdag, is het goed als ik het vrijdag/zaterdag inlever?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LiHaZaLoNi1D schreef:
    Ik ga vandaag op vakantie tot vrijdag, is het goed als ik het vrijdag/zaterdag inlever?


    tuurlijk.


    El Diablo.

    SING schreef:
    Mag ik even commentaar geven op het commentaar van xJennii?
    Ik snap niet waarom ze zegt dat het niet manga is. Die van Shinon en xlufjoetoexx zijn in dezelfde stijl, maar toch wordt er bij mij gezegd dat het niet manga is? Dat vind erg raar. De stijl wat ik heb getekend is chibi en chibi valt onder manga. En ik wil niet lullig overkomen hoor, maar ik vind de puntentelling ook een beetje raar, alsof jullie gewoon een cijfer uit jullie duim zuigen, zonder ook maar echt naar dingen te kijken en commentaar te geven.

    Ik snap ook niet waarom je eruit bent. Ik bedoel, het was écht manga! En nog echt mooi ook nog! Ik vind het raar :S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    A 15 minute doodle.
    Aangezien ik paar daagjes wegga en dus geen tijd heb/had.

    (Even ter info, haar sjaal zit om haar haar haren/haar haren zitten in haar sjaal)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zou ik misschien uitstel mogen hebben?
    Ik ben namelijk dinsdag/woensdag/donderdag op vakantie en heb nog geen tijd gehad (ivm kerst etc) om iets te maken.

    Luister eens even,
    Wat ik vond als jury, dat vind ik gewoon. Dat is mijn mening.
    Ik ga dat niet veranderen of anders maken omdat jullie het er niet mee eens zijn.
    Daarnaast was ik niet de enige die dat vond.. Er zijn meer jury leden, ik beslis niet even zomaar dat jij eruit wordt gezet hoor. Dus dat het door mij zou komen vind ik echt onzin.
    Byee.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 17:55 ]

    kwam net tot de conclusie dat ik hier nog geen abo op had.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aztech schreef:
    Luister eens even,
    Wat ik vond als jury, dat vind ik gewoon. Dat is mijn mening.
    Ik ga dat niet veranderen of anders maken omdat jullie het er niet mee eens zijn.
    Daarnaast was ik niet de enige die dat vond.. Er zijn meer jury leden, ik beslis niet even zomaar dat jij eruit wordt gezet hoor. Dus dat het door mij zou komen vind ik echt onzin.
    Byee.

    Nee, je hoeft het ook niet te veranderen, en het is ook jou zegje, maar ik heb mijn zegje ook even gedaan (: Als dat mag


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mag ik misschien een paar dagen uitstel? Met kerst heb ik helemaal geen tijd kunnen vinden, morgen heb ik een verjaardag van mijn broertje en nu krijg ik geen streep op papier omdat ik me helemaal niet lekker voel. :/

    Minsa schreef:
    Mag ik misschien een paar dagen uitstel? Met kerst heb ik helemaal geen tijd kunnen vinden, morgen heb ik een verjaardag van mijn broertje en nu krijg ik geen streep op papier omdat ik me helemaal niet lekker voel. :/


    oke


    El Diablo.

    PewDiePie schreef:
    Zou ik misschien uitstel mogen hebben?
    Ik ben namelijk dinsdag/woensdag/donderdag op vakantie en heb nog geen tijd gehad (ivm kerst etc) om iets te maken.


    oke


    El Diablo.

    Ik weet dat het nogal kort vooraf is, maar mag ik een paar uur uitstel? Tot vanavond 10 uur komen er mensen bij ons. En ik kan dus niet aan de tekening werken. Ik dacht dat de deadline 12 uur was in plaats van 8 uur. Mag ik het dan voor 12 uur inleveren?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shinon schreef:
    Ik weet dat het nogal kort vooraf is, maar mag ik een paar uur uitstel? Tot vanavond 10 uur komen er mensen bij ons. En ik kan dus niet aan de tekening werken. Ik dacht dat de deadline 12 uur was in plaats van 8 uur. Mag ik het dan voor 12 uur inleveren?

    is goed.


    El Diablo.

    Zo, mijn inzending voor de tweede ronde. Net zoals vorige keer, vind je ook hier de tekening, indien je de foto hier niet zou zien.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Omg ik ben het helemaal vergeten :o
    Ik heb helemaal geen tijd met kerst gehad om te kunnen tekenen. En nu blijft er visite logeren, dus kan ik het ook niet doen.
    Ik weet dat ik iets te laat ben om het te vragen, maar zou ik uitstel mogen? Zodat ik het vrijdag in zou kunnen leveren? (a)