• Gestopt wegens privé redenen!!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:16 ]


    El Diablo.

    Minsa schreef:
    (...)
    Ja dááághh, heb ik 'm voor niks lopen maken of zo? D: Ik zei nog, ik heb hem bijna af! Fhhhrr, deze kan je toch nog wel meetellen?


    Groot: Klik!

    Same here! Ik heb 'm gisteren ingeleverd en heb er de hele middag aan gewerkt. En ik dacht dat we uitstel hadden? D:
    Er stond btw ook niet bij tot wanneer. ><

    Howl schreef:
    (...)
    Same here! Ik heb 'm gisteren ingeleverd en heb er de hele middag aan gewerkt. En ik dacht dat we uitstel hadden? D:
    Er stond btw ook niet bij tot wanneer. ><

    Ja inderdaad! Ik eis dat je ze nog meetelt! D':< *trekt een pruillipje*

    Vooruit >__<


    El Diablo.

    Beroemdheid? Ik ken amper beroemdheden.. --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Johnnyyy Deeepppp. :3 *O*
    Oké, sorry, moest even. ^^

    Ik wil een vrouw.. :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zijn Egyptische Godindingen ook beroemdheden, want dan heb ik wel een tekening. :Y)


    Groter: Klik!

    't Is Nefertete. Of Reeterveter, mag ook. :B

    Dat is een onbekende Godin, neem dan ene bekende zoals Cleopatra (geen Godin, maar wel beroemd Egyptisch geval :'])

    Anyway, waar basseren jullie die cijfers in godsnaam op? O-o''

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 13:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xZaynatic schreef:
    Vooruit >__<

    Yayz! :'D

    @ Endure: Wel ja, 't is maar wat je bekent noemt... Wachten wat de jury er van zegt. (:

    Ik heb om uitstel gevraagd? Huh?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Minsa schreef:
    Zijn Egyptische Godindingen ook beroemdheden, want dan heb ik wel een tekening. :Y)


    Groter: Klik!

    't Is Nefertete. Of Reeterveter, mag ook. :B

    Le fuuu
    I'm screwed. :'D

    Howl schreef:
    (...)
    Le fuuu
    I'm screwed. :'D

    :B

    Ehm... We krijgen punten, maar geen beoordeling? Is het niet de bedoeling van een wedstrijd dat je kan verbeteren door de kritiek die je van de juryleden krijgt?
    En trouwens, ik wil wel weten waarom ik een 7,5 krijg.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik stop met jureren, het spijt me maar wegens prive redenen heb ik echt te weinig tijd.
    Sorry. Misschien kun je iemand anders vragen?


    Sorry


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Ik stop met jureren, het spijt me maar wegens prive redenen heb ik echt te weinig tijd.
    Sorry. Misschien kun je iemand anders vragen?


    Sorry


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!