• Hey Q,
    Mijn vriendin heeft advies nodig ! Het is sinds kort uit met haar vriendje, en ja, woensdag had ze schoolfeest. Ze was er wel een beetje kapot van dat het uit was met haar vriendje. Hij had het via via uitgemaakt, en in de pauzes zat hij de hele tijd bij meisjes. Maar daar gaat het nu niet om. Ze had een schoolfeest, en toen ging ze gewoon auwhoeren met een vriend van haar. Nee, niet vriendje, maar gewone vriend. Haar ex zag dat en hij ging ook de hele tijd met meisjes auwhoeren. Betekend dat dat hij jaloers is? Ook heeft ze een bandje van haar vriend gekregen die ze nu elke nacht omhoudt. Ik snap het niet meer, waarom houdt ze dat bandje elke nacht om? Is ze soms op hem ofzo, of gewoon als vriend? & Was haar ex jaloers?

    Een jongen kan toch gewoon met een meisje praten en anders om.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Een jongen kan toch gewoon met een meisje praten en anders om.


    Over welke heb je het? Haar ex of gewone vriend? "(:

    LOCAPRINCESS schreef:
    (...)

    Over welke heb je het? Haar ex of gewone vriend? "(:


    Over het hele verhaal. Een jongen hoeft niet perse jaloers te zijn als hij ook een gezellige avond wilt hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is uit. Dus.. dan moeten ze elkaar maar gewoon los- + met rust laten.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 10:44 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ridder schreef:
    (...)

    Over het hele verhaal. Een jongen hoeft niet perse jaloers te zijn als hij ook een gezellige avond wilt hebben.


    Nee hij deed het extra. Dat zag iedereen wel.

    Ze houdt dat armbandje aan omdat ze het van een goede vriend heeft gekregen. Dat vind ik nu echt niet zo vreemd hoor.
    En ja, het is uit, dus ze mogen allebei auwehoeren met wie ze willen, zonder dat dat meteen wilt zeggen dat ze jaloers zijn.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik denk dat ze beide gewoon afleiding proberen te zoeken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    LOCAPRINCESS schreef:
    (...)

    Nee hij deed het extra. Dat zag iedereen wel.

    Naja, dat moet hij toch weten? Daar hoeven jij en je vriendin je niet druk om te maken. Laat die kerel wezen. Als dat meisje verstandig is, kijkt ze gewoon niet om naar die ex. I mean, come on. Als een dude such a coward is om het via via uit te maken, dan verdient hij geen seconde tijd en energie van een meisje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ridder schreef:
    Een jongen kan toch gewoon met een meisje praten en anders om.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maelig schreef:
    Ze houdt dat armbandje aan omdat ze het van een goede vriend heeft gekregen. Dat vind ik nu echt niet zo vreemd hoor.
    En ja, het is uit, dus ze mogen allebei auwehoeren met wie ze willen, zonder dat dat meteen wilt zeggen dat ze jaloers zijn.


    26 - 02 - '16

    Maelig schreef:
    Ze houdt dat armbandje aan omdat ze het van een goede vriend heeft gekregen. Dat vind ik nu echt niet zo vreemd hoor.
    En ja, het is uit, dus ze mogen allebei auwehoeren met wie ze willen, zonder dat dat meteen wilt zeggen dat ze jaloers zijn.

    Dit. Ik heb ook zo'n soort armbandje, maar het betekent niks meer dan vriendschap.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jonsu schreef:
    Het is uit. Dus.. dan moeten ze elkaar maar gewoon los- + met rust laten.


    comfort in c h a o s