• Gestopt wegens privé redenen!!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:16 ]


    El Diablo.

    Headbang schreef:
    (...)
    Dat duurt best wel lang, aangezien je nog maar zeven deelnemers hebt. En je kan ook beter de opdracht in het topic zetten, want er zijn altijd mensen die geen abo nemen of niet elk hoofdstuk lezen, zoals ik.


    Het is veranderd in 12 deelnemers, en de opdrachten komen in beide te staan.


    El Diablo.

    Hup, inschrijven mensen, ik wil de opdracht weten! (A)

    echt niemand? nog maar 5 plaatsen!


    El Diablo.

    Ik wil de opdracht weten, dus mensjes, inschrijven (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik wil wel graag meedoen, maar maandag beginnen de examens. Dus ik heb nu echt geen tijd om te tekenen, sorry.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik wil best proberen mee te doen (:

    Narry schreef:
    Ik wil best proberen mee te doen (:


    Je doet mee :'D


    El Diablo.

    McGinty schreef:
    Ik wil wel graag meedoen, maar maandag beginnen de examens. Dus ik heb nu echt geen tijd om te tekenen, sorry.


    Dat probleem heb ik ook, maar als het niet iedere keer is, is dat blijkbaar het perfecte excuus voor uitstel :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    kan ik nog mee doen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kun je de eerste opdracht niet al vast bekend maken? want ik ben ongeduldig en zou de opdracht wel graag willen weten

    Elendil schreef:
    kan ik nog mee doen?


    je doet mee


    El Diablo.

    Lol, de laatste tijd moet ik echt heel veel manga tekenen voor wedstrijden. 8D Zou ik deze ook mogen inleveren omdat ik hem al eerder heb gemaakt? (:


    Groot: Klik!

    Minsa schreef:
    Lol, de laatste tijd moet ik echt heel veel manga tekenen voor wedstrijden. 8D Zou ik deze ook mogen inleveren omdat ik hem al eerder heb gemaakt? (:


    Groot: Klik!


    Van mij wel :'D


    El Diablo.

    Waarom nou weer manga? -zucht- I kwas juist manga af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yeah, manga (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"