• Gestopt wegens privé redenen!!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:16 ]


    El Diablo.

    Oh de uitslag is er al. ^^

    Oh, ik heb wel een dier. ^^;


    Groot: Klik!
    Ik weet niet zeker, misschien wil ik nog een andere in plaats van deze insturen als ik nog wat tijd heb om te tekenen, is dat dan goed? (:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:38 ]

    Minsa schreef:
    Oh, ik heb wel een dier. ^^;


    Groot: Klik!
    Ik weet niet zeker, misschien wil ik nog een andere in plaats van deze insturen als ik nog wat tijd heb om te tekenen, is dat dan goed? (:


    Is goed, maar ik vind deze ook wel goed hoor :')


    El Diablo.

    xZaynatic schreef:
    (...)

    Is goed, maar ik vind deze ook wel goed hoor :')

    Ik weet het, maar aangezien dit mijn favoriete werkje tot nu toe is, en ik toch een beetje bang ben voor een slechte beoordeling maak ik liever een tekening waar ik wat minder 'waarde' aan hecht, zeg maar. Beetje vaag, 't is gewoon iets persoonlijks. lol

    Kan ik uistel krijgen tot vrijdag?
    Heb het nogal druk:|


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LiHaZaLoNi1D schreef:
    Kan ik uistel krijgen tot vrijdag?
    Heb het nogal druk:|


    Same here, maar ik heb nog wel nodig tot zaterdag.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Zou ik ook uitstel mogen krijgen?
    Heb de hele tijd moeten leren, nu nog steeds trouwens, en geen tijd om te tekenen. Mag ik het misschien in het weekend maken/inleveren?

    Ugh, ik zie dat ik niet de enige ben, maar vind het toch een beetje lullig om te vragen. Maar zou ik ook uitstel mogen? En het in het weekend mogen inleveren? Want ik ben ziek geweest en moet daardoor veel inhalen met school, dus heb het nogal druk ;s

    Sorry, maar mag ik ook uitstel? Ik weet dat het vervelend is, maar aangezien bijna iedereen al uitstel wil, dacht ik dat het wel kon. Want deze week heb ik het druk en ik denk niet dat ik nu nog een tekening kan gaan maken :S In het weekend lukt het wel.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Misschien kan je gewoon beter de deadline verzetten?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Misschien kan je gewoon beter de deadline verzetten?


    Nog ÉÉN week.


    El Diablo.

    Thanx (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Howl -> Alucard


    Et voilá


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"