• Stel nou op een dag wordt je wakker op een tropisch eiland, maar niet alleen een aantal andere tieners zijn ook op het zelfde eiland.
    Maar niemand weet wie hij/zij is. Er komen steeds aanwijzingen over je echte identiteit terwijl je probeert in leven te blijven tussen de wilde dieren en het niets anders hebben dan de natuur.


    En de bedoeling is dan dat je gewoon een rol maakt, alleen de rollen worden door elkaar gegooid dus krijg je de rol van een ander, en door de hele rpg heen krijg je steeds aanwijzingen wie je bent.
    Doen of niet doen?

    Ik zou het verder uitwerken, want dit is nogal vaagjes..

    Maar het klinkt wel geinig, rol van een ander krijgen. Alleen, ik zou niet meedoen,b ang dat ik een gozer krijg en die kan ik niet spelen xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lijkt me wel leuk ;3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind het een origineel idee maar ik zou er niet tegen kunnen dat iemand anders mijn rol krijgt :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Leuk bedacht! Maar idd, ik zou het eerst wat beter uitwerken.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Leuk idee, heel origineel, maar het is nogal vaag..

    Leuk bedacht. I'm in!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Het lijkt me leuk, maar aan de andere kant is het wel wat vaag... Gewoon doen zou ik zeggen, ik doe in elk geval mee en als het niks is kunnen we er altijd nog mee stoppen, toch?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    HurtedHeart schreef:
    Leuk bedacht. I'm in!


    Waarom hou jij er na een paar pagina's RPG telkens mee op?
    Je deed het bij Defending Olympus, Key to Freedom en Animal Royal...


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik vind het een origineel idee maar ik zou er niet tegen kunnen dat iemand anders mijn rol krijgt :')


    Inderdaad, ik hou ook liever mijn eigen rol..
    Misschien is het een idee om een rol te maken, maar gewoon niet meer te weten wie hij/zij is?

    lijkt me leuk, maar niet te veel mensen o-O anders houd ik het niet bij


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iemand dan nog toevallig een idee voor de naam van de rpg? :P

    MoonBerry schreef:
    Iemand dan nog toevallig een idee voor de naam van de rpg? :P

    Amnesia island?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MoonBerry schreef:
    Iemand dan nog toevallig een idee voor de naam van de rpg? :P

    remember:)
    ik zou wel mee willen doen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Midna schreef:
    (...)
    Amnesia island?

    Die is goed :) Ik maak de rpg vandaag of morgen

    Lijkt me wel gaaf ^^


    On wednesdays we wear black