• Gestopt wegens privé redenen!!

[ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:16 ]

El Diablo.

Die hierboven is grappig ;p Ik ga even kijken welke ik ga inleveren ;o

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Lol, kon niet kiezeeeen xd

Wat grof ingekleurd, maar dat kotm door het grove papier, had toen nog het verkeerde in huis helaas/ Tpch koos ik deze, want er zitten de minste foutjes in (rare vinger, hele ongelijke ogen etc)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Eventjes tussen haakjes een vraag... Als mensen iets hebben nagetekend, moet dat er dan bijgezet worden?

Hoi, mijn scanner werkt niet mee. Ik hoop dat ik het morgen nog in mag leveren want mijn tekening is best redelijk gelukt...

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Blaaaaargh ik zou graag mee willen doen maar ik denk dat ik een beetje te laat ben om me op te geven? :c

A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

Minsa schreef:
    Eventjes tussen haakjes een vraag... Als mensen iets hebben nagetekend, moet dat er dan bijgezet worden?
    Nee, want het gaat er om dat je goed kan tekenen.

El Diablo.

Priemgetal schreef:
    Hoi, mijn scanner werkt niet mee. Ik hoop dat ik het morgen nog in mag leveren want mijn tekening is best redelijk gelukt...
    Is goed.

El Diablo.

Ik ben druk bezig met uploaden, is het erg als het 2 minuutjes te laat is?

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Tadam:

[ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:58 ]

Shinon schreef:
    Tadam:

Daaaaaaaaaaaaark! OMG *KWIJL*! :9~
    Haha hij is echt supermooi :3

En OEPS ik dacht dat het tot twaalf uur was. o.O
    Eh ik maak 'm snel af dan ;P

PewDiePie schreef:
    (...)
    Daaaaaaaaaaaaark! OMG *KWIJL*! :9~
    Haha hij is echt supermooi :3

Dankje (:

Hopelijk is het niet erg dat ik een half uur te laat ben. D:
    Sorry!

Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

[ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:40 ]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

je kunt deze link gebruiken om het groter te bekijken:

Deze link dus