• Gestopt wegens privé redenen!!

[ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:16 ]

El Diablo.

Specter schreef:
    Ik stop met jureren, het spijt me maar wegens prive redenen heb ik echt te weinig tijd.
    Sorry. Misschien kun je iemand anders vragen?

Sorry

oke

El Diablo.

xlufjoetoexx schreef:
    Ehm... We krijgen punten, maar geen beoordeling? Is het niet de bedoeling van een wedstrijd dat je kan verbeteren door de kritiek die je van de juryleden krijgt?
    En trouwens, ik wil wel weten waarom ik een 7,5 krijg.

Eigenlijk wel, maar vorige keer zei iedereen dat die het er niet mee eens was. Dus dat hebben we deze keer niet gedaan.

El Diablo.

Minsa schreef:
    (...)
    Yayz! :'D

@ Endure: Wel ja, 't is maar wat je bekent noemt... Wachten wat de jury er van zegt. (:

Met beroemd kunnen het acteur/actrices zangers/zangeressen bands modellen of indeerdaad beroemde goden.

El Diablo.

Mag het ook een personage zijn die gespeeld word door een beroemdheid?

als dat zo is is dit mijn tekening:

zo niet dan maak ik wel een nieuwe

[ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 11:37 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

xZaynatic schreef:
    (...)

Eigenlijk wel, maar vorige keer zei iedereen dat die het er niet mee eens was. Dus dat hebben we deze keer niet gedaan.

Ja, omdat de commentaar inderdaad vrij oppervlakkig was. 'Je krijgt een 7 van mij omdat het mooi is maar het is niet mysterieus genoeg.' en zo van die dingen.
    Ehm.. Ja, oké? Wat bedoel je precies? Iets meer details? En is dat de enige reden? Dan vind ik toch dat ik meer verdien, als dat het enige slechte is dat je kan zeggen.
    Bij een wedstrijd draait het erom dat er gedetailleerde kritiekpunten worden gegeven, zodat daar aan kan gewerkt worden.

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

LiHaZaLoNi1D schreef:
    Mag het ook een personage zijn die gespeeld word door een beroemdheid?

als dat zo is is dit mijn tekening:

zo niet dan maak ik wel een nieuwe

mag :'D, goed gelukt trouwens!!

El Diablo.

xZaynatic schreef:
    (...)

mag :'D, goed gelukt trouwens!!

Thanks

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Opdracht drie, ik heb Taylor Swift getekend.

Link indien je de foto niet ziet.

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

Ik ben ermee bezig. Als het me nog lukt lever ik 'm vandaag in. Anders morgen.

Tot wanneer heb ik eigenlijk uitstel? Dat staat er niet bij. En misschien lukt het vandaag toch wel. En Shinon is Gumi geworden.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Minsa schreef:
    Zijn Egyptische Godindingen ook beroemdheden, want dan heb ik wel een tekening. :Y)

Groter: Klik!

't Is Nefertete. Of Reeterveter, mag ook. :B

Erhm, telt deze nu wel of niet mee? 8D

Ik heb Niall Horan getekend, maar hij is nogal mislukt. En de scanner deed raar, dus hij heeft vreemde kleuren --'
    Maar geen tijd om nieuwe te maken, dus tjaa...

Sherlock Holmes aka Robert Downey Jr. Here ya go. :3

Ik weet nog steeds niet tot hoelang ik uitstel heb, maar ik lever het vandaag wel in. En mijn naam is nu Gumi. Shinon moet veranderd worden.

Here it is (:

Emma Watson