• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Zodra het draadje los was hinkte ik naar Amycus, greep het sleuteltje weg bij haar voet en keek nadrukkelijk niet naar haar doorboorde lichaam. Amycus en ik waren nooit echt vrienden geweest, maar haar dood had me zeer zeker wel geraakt. Vooral omdat ik haar nog behoorlijk wat verschuldigd was.
    Ik sleepte mezelf naar de deur, stak trillend het sleuteltje in het slot en zuchtte diep toen de deur met een klik open zwaaide.
    Goddank. Goddank we konden hier weg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Neuj! D;


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Komt goed uit, want ik ga nu net even douchen *O* Tot over ongeveer een halfuurtje ook :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Awh! Dagdag.. totstrakjes (flower)


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie
    Saph trok een draadje uit de muur. Het duurde even voor het tot me doordrong. 'Wat...?' Toen schudde ik mijn hoofd en sprong overeind, rukte het draadje los. Mijn gezicht wist niet of het blij, bang of nors moest staan en hield het dus maar op oplettend. Aurora, Dario, commandeerde een stemmetje in mijn hoofd. Meteen schoot ik de cel uit en griste de negenjarige van de grond, plaatste haar veilig op mijn nek en trok meteen daar een draadje kapot.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brianna
    Mensen begonnen rond te rennen. Ik kon niet zien waarom, voelde me verschrikkelijk hulpeloos. Een stroomschoot schoot door mijn hersenen, mijn buik. Ik wilde gillen, maar er kwam alleen een schorre kreun van mijn droge, gebarsten lippen. Ondertussen zag ik alles zo'n beetje driedubbel. Dit kon niet goed zijn, zo hoorde de dood niet te voelen, zo wreed kon dat nooit zijn.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Helleu.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hi ^^
    Samenvatting, we ontsnappen, maar Lizz en Laura zijn even weg dus nu wachten we x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ehm, Brianna is verschrikkelijk ziek aant zijn.....?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik heb alle bladzijden alweer bij gevolgd^^
    *vraagt zich af of ze nog een rol kan vervullen*
    Ik heb zo'n zin om te RPGen, maar ik heb geen zin om mijn eigen When your worst nightmare comes true te openen, of in Old Friends of Magical youth te reageren. En niemand reageert in After the war, dus ook dat is geen optie D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik wil wel reageren, maar alleen pocket en jij reageren verder, en dat zij kan niet zo goed schrijven $;

    ik voelde de breuk en zag dat het nog niet rechtgezet was ik pakte zijn been wat strakker vast en trok er aan zodat zijn bot weer rechzat zodat zijn bot weer goed kon groeien.

    en daar erger ik me bestwel aan..


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    WHAAAAT ik wist niet eens dat deze RPG er was. Nou zeg... >_<'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    OMG 0.0


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Primrose
    Het gegil komt van ergens anders dan het cellenblok, de deuren zijn open en we kunnen ontsnappen. Ik trek de draad van de camera eruit en pak zonder moeite Brianna op.
    'We moeten snel zijn,' zeg ik.
    Ik ren de cel uit en de gil wordt harder. Ik ren snel naar Fayan toe, we hebben een plan nodig.
    'Wat is ons plan?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hai Val :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.