• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Clove--->District12

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Oké :3

Amycus Calcia
    Bedenkelijk stond ik bij de tafel, keek naar het versleten blad, gescheurde restjes brood en de omgevallen kan waar de laatste druppels uitvielen.
    Die stomme lul had gelijk, ik had niks te verliezen. Al helemaal niet hier.
    Ik mompelde geërgerd iets in mezelf, en duwde mijn lange haar naar achteren. Toen ik een zachte klik hoorde, moest ik wel besluiten.
    Nadat ik een laatste keer diep adem had gehaald, sprong ik onder de tafel.

-

Back (:

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Laura? Nathaniel..?

-

Welcome back. <3

-

Ty ^^

Nathaniel Snow
    Ik grijnsde toen ik zag hoe Amycus, de stille vrouw, onder de tafel sprong. Waarschijnlijk in de hoop een uitweg te vinden. Maar zij wist niet hoe ik pogingen tot ontsnapping zou straffen. Maar ze kwam al snel genoeg achter die gevolgen.
    De tafel ging omlaag en nam Amycus mee naar een kamer naast mijn kantoor. Daar verwelkomde ik haar en grijnsde breed.
    "Jammer dat ik je zo meteen zal moeten vermoorden," zei ik, met een blik op haar lichaam. Ze mocht er best zijn. Maar regels waren regels en zij had die overtreden.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Dan vind ik ook dat je je naam moet veranderen in Nathaniel (wbw)

Amycus Calcia
    Ik kwam met een ruk overeind, liet mijn grijsblauwe ogen onbeschaamd in de zijne boren. Mijn kaken waren op elkaar geklemd, maar niet omdat ik wilde zwijgen.
    Het was pure woede.
    Ik voelde hoe mijn handen gebald werden, spande elke spier in mijn lichaam aan alsof ik me zo kon verdedigen.
    'Zullen we de rollen eens omdraaien?' siste ik.

-

Cassie
    Aarzelend bewoog ik me in de richting van de deur, die nog altijd openstond. Ik merkte dat ik de cel toch een beetje als veilig had bestempeld, hoewel ik nog altijd naar buiten verlangde. Stil zijn, koest houden, in je cel blijven, overleven. 'Amycus?'

Nathaniel Snow
    Ik lachte haar recht in haar gezicht uit.
    "Alsof jij de macht hebt mij ooit iets te doen! Zie je, ik ken de geheimen van deze kamer, heb allerlei wapens tot mijn beschikking en jij, wat heb jij? Een lekker lijf een knap gezichtje. Daar ga je niets mee bereiken, lieverd."

Wie vind nog meer dat ik mijn naam moet veranderen naar Nathaniel? :3

Maar Fayan is lief o.o

Maar als je de foto van Nathaniël hebt, moet de naam er wel bij.

Ja maar Fayan kan ik altijd nog terugnemen *O*

Amycus Calcia
    Sceptisch trok ik één van mijn wenkbrauwen op.
    Ik hoefde de geheimen van de kamer niet te weten, was lenig genoeg om hem een trap tegen zijn kaak te geven zonder ervoor een gat in de lucht te hoeven springen.
    En van die toevalligheid maakte ik dan ook gebruik zodra hij de laatste twee zinnen had uitgesproken.
    Klootzak.

-

Nathaniel Snow
    Verdomme. Hier ging ze voor boeten.
    Ik ramde met mijn vuist op een knop vlak achter me, waardoor ze door vier grijparmen werd vastgegrepen.
    De grijparmen klikten haar polsen en enkels vast, die met stevige kettingen in de plaat waar ze op stond waren vastgemaakt.