• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Jiiiiiiip? Als je Amycus wilt laten doodgaan kunnen we wel doen dat ze toch besloot onder die tafel te duiken, maar dat het dus blijkt dat daar geen gat is en dat ze dan geplet is en dan komt dus die nieuwe van jou voor Amycus in de plaats van die is dan dood? :'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Wordt ze niet gevangen door Nathaniel? (cat)

-

Amycus? Of die ander?

Mensen, wat ga ik met Brianna doen? Als we het toch over personages gaan hebben waar we ons aan ergeren. (Niet dat ik me aan Amycus erger, ze is cool, maar ja) Alles kan: dood, levend, vindt een uitweg en gaat dood. Want ik vind haar echt heel stom. =.=

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

I don't know which one I should use for her.

Optie Uno.
    Optie Two.
    Optie Drei.

-

Fayan schreef:
    Amycus? Of die ander?

Amycus.

-

Drei or Two *O*

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ja, ze kan wel gevangen genomen worden, maar wat dan? Want hij heeft de rest ook gevangen genomen en die zitten in de cellen dus wat moet ik dan verder met Amycus doen? :'DD

Nou, gewoon. Vermoorden (:

-

Maar da's leuker als hij dat doet als ze bij de rest is in het cellenblok :'D
    Vind ik. Zo lekker dramatisch, de eerste moord :3

Kan ook :'D

-

Naam: Cherelle Shantay Isabeau
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Foto:

Extra: Als baby werd Cherelle zonder duidelijk reden uitgekozen om één van de nieuwste wapens van het verzet te worden. Nadat ze van haar moeder weg was gehaald, kreeg ze een injectienaald ingespoten met een speciaal soort DNA erin.
    Daardoor hangt er iets vreemds over haar, iets onmenselijks waar men nooit echt hun vinger op kunnen leggen. Toch is Cherelle officiëel voor vijfennegentig procent mens, de rest van haar karakter is er gewoon ingestampt in de jaren.
    Toen het gif op haar vijfde begon te werken, begonnen ze met de trainingen. Cherelle werd geleerd te moorden, in te breken, mensen uit te horen, en alles wat het verzet nog meer nodig dacht te hebben.
    Dankzij het bijgevoegde DNA kan ze stil en snel zijn als een roofdier, en weten de meeste mensen zich geen echte houding bij haar unieke uitstraling te geven. Van deze tijd kan ze gemakkelijk gebruik maken om iemand te overmeesteren.

-

Sooooooooo, kill Amycus en dan... uh, hoe komt die andere vrouw er dan? Wat heeft zij misdaan?

Mensjes van het Capitool gemarteld/vermoord, in het verzet gezeten, etc. (cat)

-

Okay :'D Laat Amycus er maar onder duiken dan *O*