• The Reunion



    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja! *O* Dan kan Cassie zich over arme Ferron ontfermen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Klinkt wel leuk, maar hoe lang blijft iedereen dan zo? (cat)

    Het is nogal vervelend als iedereen op het einde deadish is :'D


    -

    Jip, you agree too? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daarom. Ik dacht uhm, gewoon... ze zijn dus very traumatized, dus totdat iemand ze weer op de been praat. Cassie kan Ferron wel weer happy lullen *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jush. But niemand kan mijn persoontjes happy lullen :'D

    Amycus is beetje loner, en Chiara misschien door Daiyh, maar die weigert haar aan te raken en zit ver weg, ghehe (cat)


    -

    Maar dan worden die gewoon niet meegenomen naar dat kamertje waarvan niemand weet wat er gebeurd (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké en wil iemand dan even iets verkeerds zeggen of zo zo meteen zodat Nathaniel Ferron kan meenemen?
    Dan ga ik nu eerst typen voor Nathaniel en dan mag daar dan iemand lekker brutaal op reageren (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *hoort haar katten op het dak rennen*
    Shiwt, nu moet ik ze daar weer vanaf proberen te halen.. -.-


    Ik heb er ook niks aan als niemand van mijn persoontjes mee wordt genomen. Doe Chiara anders maar, dan zie ik wel wanneer die weer normaalachtig wordt :')


    -

    *wijst naast Saph's laatste post* Laat Nathaniel daar maar op reageren x]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    Zodra iedereen goed en wel weer in hun cel zat -helaas was iedereen op tijd en in de juiste cel-, pakte ik de microfoon weer op.
    "Zie je wel, jullie kunnen wel luisteren? Jullie zijn net puppies, af en toe brutaal, maar goed te trainen. Ga zo door!" zei ik geamuseerd.
    Ik had de opmerkingen van de man, Saph Amero, echt wel gehoord.
    "Dus je wilt niet hier je leven doorbrengen? Je lijkt me echt het typje dat hier de opstand gaat beginnen. Maar doe je dat nog steeds als ik de mensen om je heen van je afneem?"
    Een druk op de knop. Een grijper uit de muur, die Ferron vast greep die samen met Saph in de cel zat.
    De cel ging heel even open, waardoor Ferron naar buiten werd gegooid en vervolgens door een deur aan het eind van het blok met cellen verdween.
    "Zo. Misschien kun je je beter koest houden, Amero," zei ik nog. Meteen daarna begon de broer van Ferron, Fayan, woest aan de tralies te trekken en te roepen om zijn kleine broertje. Ach gut.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 22:29 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh wait, moet ik ff mijn post aanpassen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Verstomd keek ik toe. Belofte gebroken, Toch mijn mond voorbij gepraat. voor ik het wist was Ferron verdwenen.
    'Dat kun je niet maken!'
    Maar dat kon hij wel. Oh god, geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I'm bored, so just let Chiara be tortured. :'D

    Chiara Cinxi
    In een reflex trok ik Zahira tegen me aan, ookal werd die niet bedreigd, zelfs niet naar haar gekeken.
    Mijn zachtgroene ogen schoten naar de gang, ik krabbelde overeind. Fayan's stem schreeuwde door de ruimte.
    'Klootzak,' sneerde ik, met een zachte stem. Maar ik had er meteen spijt van, niet omdat ik bang was dat hij mij pijn deed, maar voor Daiyh, of Zahira.


    -

    Maar ik weet niks voor Chiara op het moment D: -moest al heel lang doen over dat idee- D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nathaniel Snow
    "Maak je geen zorgen, Saph. Hij komt straks terug."
    De toon in mijn stem verried dat hij niet in al te beste staat zou zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen