• The Reunion



    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Slaap lekker, Reina <3 *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph amero
    'Hoi Zahira,' zei ik met een glimlach. 'Mooie naam heb je.'
    Dus dit was Daiyh's kind... ik hoopte dat ze erg, erg veel van haar moeder weghad.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga slapen, want ik wil er morgen niet weer bijlopen als een zombie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Bye, guys I love you all <3


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Trusten Kristen ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Goodnight Kristen <3 *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Slaap lekker! Ik ga zo laat mogelijk, maar aangezien ik twaalf ben en ouders heb... Tja. Als we nog iets met Snow gaan doen, doe het maar nu (:0


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik weet geen martelingen meer (no_chears)
    Of jawel, maar niet echt dingen die ... uh, normaal zijn :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    We doen nooit normale dingen, Lau. :W and i want action!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Laat je haar wel leven? Want Dario gaat namelijk flippen &dan word Cassie gemarteld :'D
    Ja, mijn tributen lijden nog steeds pijn als ik me verveel. Weet je vorige keer nog? Samuel ging dood en Cassie kreeg een longontsteking. Wat ben ik toch een aardig persoon :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Byee, weltrusten (:

    Ik word echt gek van dat dubbele "ze". Ik ga eens proberen om in de eerste vorm te schrijven..

    Chiara Cinxi
    Tevreden ging ze weer zitten, sloot haar ogen half en leunde vermoeid tegen mijn arm aan. Het was vreemd, hoe aanhankelijker ze opeens leek. Alsof ze wist dat ik bang was, bang voor de pijn die ze zou kunnen lijden, bang dat dit de plek was waar ze op zou moeten groeien.
    Het duurde voor de verandering niet snel voor ze in slaap viel, voorzichtig trok ik haar op mijn schoot, weg van de koude, kille grond.
    'Ik wil niet dat ze hier blijft..' mompelde ik onwillekeurig, om vervolgens even naar Saph te kijken.
    Als er maar een kans was dat ze hier weg kon, ergens veilig zou opgroeien.. Ik zou er alles voor doen.


    -

    Hmm, laat maar zitten. *wijst naar ouders die haar van de computer trappen*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Weltrusten Rose <3 *O*


    -

    Byee Rose! Oant moarn! <3 *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ow, ik was Snowflakes vergeten.

    *kijkt*

    Ow, jij ook :'D


    -