• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

No ._. Did I forget it AGAIN? ._.

Morgen om 4 uur uit en dan nog naar huis fietsen *sigh* Welke kip heeft school uitgevonden?!

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Om 4 uur uit? Dan zit ik er pas anderhalf uur (cat)

Saph Amero
    Ik knikte.
    'je hebt gelijk, dit is geen plek voor een kind om op te groeien.' Mijn blik ging anar eht plafond, waar de camera's zaten. Was en maar een manier om hier wegte komen...

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

*jaloers*
    Maaroke, slaap lekker en tot morgen <3

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Chiara Cinxi
    Maar ik vertrouwde het toch niet. Als Nathaniel zei dat hij haar naar een echt gezin zou brengen, zou ik het niet geloven.
    Misschien zag hij zelfs iets in haar, wilde hij haar net zo opvoeden als met Daiyh was gedaan. Bij de gedachte dat haar fijne handjes iemand zouden vermoorden voelde ik mijn maag omdraaien.
    'Ik ben blij voor je,' zei ik plotseling, terwijl mijn blik nog op Zahira's gezicht lag. 'Dat je Fayan weer hebt gezien..'
    Ik meende het ook nog. Vreemd, eigenlijk.

-

Fayan schreef:
    No ._. Did I forget it AGAIN? ._.

Ja, maar ik ook half hoor :'D

Maar ga alsnog maar even posten. (cat)

-

Saph Amero
    'Dankje,' antwoord ik, lichtelijk verbaasd. Dat was aardig van haar. Onzeker legde ik een hand op haar schouder.
    'We komen hier wel uit,' beloof ik, mijn stem zachter dan een fluistering. ook al zou Nathaniel eht waarschijnlijk wel horen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Lichtelijk achterdochtig keek ik op toen ik zijn hand op mijn schouder voelde.
    'Dat zei Daiyh ook, ja..' zei ik met een zachte stem, niet helemaal overtuigd van hun woorden.
    Hoe zouden we hier uit kunnen komen? Het was zwaar beveiligd, afgesloten, en Nathaniel kon ons blijkbaar zien wanneer hij wilde.

-

Saph Amero
    Daiyh. Zou hij een plan hebben? Hij kon het ook neit fijn vinden om heer te zitten. ik zuchtte.
    'het moet wel,' antwoord ik koppig, mijn stem normaal. 'ik weiger hier mijn leven door te brengen!'

so.. what Nathaniel action are we getting?

What if... hij één voor één iemand (en dan niet elke dag, maar af en toe) iemand meeneemt voor bijvoorbeeld like twee uurtjes of zo en ze komen terug, helemaal dichtgeklapt en zombie-achtig en depressief en getraumatiseerd en zo. En niemand weet wat er daar gebeurd en dan wordt iedereen bang?
    Of zo.

I has no ideas, sorreh D:

yes i like that!

Oke, maar dan moet je het ook nog leuk vinden om zo te schrijven. Want het is best dead. Zijn er kandidaten? Anders laat ik Ferron gaan (: