• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

nevermind. (cat)

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:15 ]

-

Chiara Cinxi
    Toen hij haar had zien kijken, gleed haar blik meteen even weg. Lichtelijk ongemakkelijk keek ze weer op, streek haar lange lokken uit haar gezicht.
    'Ja..' mompelde ze. 'het gaat wel.'
    Nee. Het deed pijn, verdomme. En dat wilde ze niet.

-

Saph Amero
    'je klintk niet overtuigd,' antwoord ik zachtjes. eigenlijk zag ze er helemaal neit blij uit. zou er wat aan de hand zijn>? Met Daiyh, waarschijnlijk..

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Vanonder haar lange, donkere wimpers keek ze hem twijfelend aan. Zachtjes schudde ze met haar hoofd, liet een zucht ontsnappen.
    'Gewoon, kutzooi..' zei ze na een korte stilte, en keek naar hem op.

-

Cassie
    Ik rolde mezelf op tot een balletje, plotseling overmand door vermoeidheid. Een paar stemmetjes in mijn hoofd zeiden dat ik in een hoekje moest gaan liggen, dat ik te zichtbaar was, maar de anderen schudden loom hun hoofden en vielen één voor een in slaap. Net als ik.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Heeft Nathaniel nog iets te melden?]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Aurora
    Honger en dorst had ik niet meer, maar zorgen des te meer. Zou ik hier nog uitkomen? Vast wel, toch? Mam zou wel iets bedenken. Dat deed ze altijd. Mam kon alles, daar was ik van overtuigd. En anders kon Dario het wel. Ja toch?

Ik ben aan het brainstormen... (cat)

Saph Amero
    'Wil je er over praten?' vroeg ik dan maar. Ik had maar een paar keer met Chiara gepraat, in district 13, en we waren niet erg close, maar toch, ze zag er belabberd uit, emotioneel gezien.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

I feel like crap, so i'm sorry for my posts being crappy, guys
    i'm trying.

Brianna
    Ik kroop schuw in een hoekje van deze rotcel, om al deze prut te vergeten, en te dromen van mijn lieve Azyrell, die zich thuis waarschijnlijk grote zorgen maakte om waar ik was.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Bij wie zit Brianna in de cel?

Hmm, misschien kan ik Dario door het lint laten gaan, en zich dan pas realiseert dat Cassie er waarschijnlijk voor gemarteld word?

Chiara Cinxi
    Verbaasd keek ze op naar hem, liet haar blik achterdochtig over zijn gezicht schieten.
    Wilde ze er over praten? Tja, goede vraag.
    'Wie is dat?' vroeg Zahira opeens, de stilte verbrekend met haar fijne kinderstemmetje. Haar grote, donkergroene ogen keken vragend naar Saph, haar donkerbruine, zwart lijkende lokken hingen weelderig langs haar gezicht.
    Het was een mooi kind.

-

Fayan schreef:
    Ik ben aan het brainstormen... (cat)

Als hij nou een gemeen verhaaltje houdt, gaan mensen vanzelf wel protesteren, en dan mag hij martelen. (cat)

-