• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Fae schreef:
    Haha :'D
    Maar Cassie is vastbesloten om single te zijn, omdat haar eerste kus haar een trauma heeft opgeleverd (cat)

Nou en. Ferron geeft vast veel lievere kusjes. *O*

-

Oh, dus geen goed idee, Rose? We gaan ze niet koppelen? ):

Stiekem lijkt het me heel leuk, maar dan duurt het nog wel even voor dat kan ^^
    En het verhaal word binnenkort wel een keer door Cassie zelf aan Fayan en Saph verteld, denk ik.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Saph amero
    Bang keek ik naar Fayan.
    'j-Je zal naar je cel moeten...'snel gaf ik hem nog een kusje. god wat ging ik hem weer missen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Okay en dan is de muur doorbroken en daarna mag Ferron? *O*

Primrose
    Ik was toch al in mijn cel. Dus ik was veilig. Voor de dood.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Daiyh Briiori
    Ik wierp nog een blik op haar, een openere blik. Wat dat deed ze verdomme altijd. Ze zorgde dat ik mijn gevoelens wel mosst tonen.
    Daarna liep ik weg.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Het duurde toch een tel voor ze haar blik weg kon krijgen, en liep toen terug. Eenmaal in de cel zette ze Zahira weer op de grond, die vragend naar de laatste glimp van haar vader keek.

-

Cassie
    Snel drukte ik een kus op Aurora's voorhoofd en gaf haar toen een duwtje ik de richting van haar cel. 'Sterk zijn, vlinder,' zei ik zachtjes. Dario kreeg een snelle knuffel en een bemoedigende glimlach, en toen snelde ik naar mijn cel. Tegelijk met de andere man liep ik naar binnen.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Daiyh Briiori
    eenmaal ind e cel gaf ik een harde schop tegen de muur. erdomme, waarom maakte dat verdomd verleidelijke mense álles altijd zo moeilijk? Het was verdomd irritant.

Fayan - Stylist
    Ik kuste hem terug, moest mezelf daarna letterlijk van hem losrukken om nog net op tijd terug te rennen naar mijn cel.
    Ik kon het niet helpen, het leek helemaal vanzelf te gaan. Vanaf deze positie was Saph weer zo ver weg, dat de dikke deken als vanzelf weer om me heen kwam.

Chiara Cinxi
    Haar zachtgroene ogen gingen onwillekeurig naar Saph, ze voelde een steek van jaloezie toen ze zich bedacht dat hij wel de kans had gehad om Fayan's lippen te voelen, zijn armen om hem heen.
    Soms zou ze wel eens willen dat haar band met Daiyh niet zo ingewikkeld was, niet gebaseerd op irritatie en woede.

-

Brianna (Ik wil steeds Jason typen (uit mijn andere RPG))
    Nog knabbelend op mijn broodje snelde ik terug naar mijn cel. De anderen die bij mij in de cel zaten hadden me nog steeds niet door.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Saph Amero
    Met een zcht leunde ik tegen de tralies, om Fayan maar in mijn gezichtsveld te houden. Ik miste hem nu al, ik wilde hem zo graag bij me houden...
    Ik ving Chiara's blik op.
    'Gaat het?' vroeg ik bezorgd.

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:14 ]

ff aanpassen, Jip