• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Ik wierp opnieuw een blik achter me, keek naar de gemartelde man die mijn cel deelde. Het was niet dat ik hem niet wilde helpen, meer dat ik dat niet zou kunnen en dat ze Aurora pijn zouden doen. Opgesloten zitten was niet mijn ding. En dus keek ik weer voor me, zuchtte diep en sloot mijn ogen een moment.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh Briiori
    In plaats van de fysieke pijn weg te bannen, zou ik eht nu moeten verwelkomen. Het was het enige wat ik kon doen om Chiara's aandacht neit te trekken, om tegen haar te beginnen praten. of on simpelweg mezelf uit deze cel te breken om haar vast te kunnen houden. Vijf jaar hed ik de gevoelens die te opriep weten te bannen. Helaas kwam alles vijf keer zo hard terug.
    ik scheurde mijn been open, waarna het bloed over de grond gutste. Het kleine, pijnlijke geluid dat ik maakte was nauwelijks hoorbaar in de compleet stille cellen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Met mijn ogen nog steeds strak gericht op het plafond, denkend aan wat er met ons zal gebeuren als we hier ooit uitkomen. Worden we dan eindelijk met rust gelaten? Worden we dan als oud vuil behandelt?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dario
    Ik liet me zwijgend naast Primrose vallen. We zaten hier nou eenmaal samen, maar praten durfde ik niet zo goed. Wie zouden ze straffen als ik iets verkeerds zei? Aurora? Of Cassie? Allebei mocht niet en dus hield ik mijn mond.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wie heeft er trouwens een foto van Chiara voor me? (cat) *Busy with cover for this RPG*
    De mijnen ben ik kwijt...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het geluid was zo zacht, dat ze niet wist of ze het zich had ingebeeld. Toch keek ze om naar de plek waar het vandaan leek te komen.
    'Daiyh?' vroeg ze voorzichtig. In haar stem klonk gepijnigd, voor hem was het duidelijk hoorbaar dat zijn pijn haar trof. En niet een beetje ook.


    -

    Die zal ik moeten zoeken als ik weer thuis ben, is rond een uur of 6 (cat)


    -

    Daiyh Briiori
    'Ja?'
    Het maakt niet uit hoe ik eht probeerde, de intense pijn was niet uit mijn stem te bannen. Met Chiara zo dichtbij leek ik machteloos tegen mijn eigen gevoelens. Fuck.
    En het trof Chiara ook, wist ik. De hoorde eht aan haar stem. God wat haatte ik dit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Asjeblieft, Lizz


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hallooww (:
    Reina, Brianna (=.=) hier.
    Mag ik storyline en nieuwe namen van mensen (wie wie was) weten?
    ...?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 16:13 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    I love you Kristen. Seriously.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    I love you Kristen. Seriously.




    :$ I love you too Lizz


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En toen was het stil...


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jip's internet doet kut. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jap


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.