• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga ook. *doodop*

    Tot morgen <3 *O*


    -

    bye! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry dat ik gisteren ineens weg was, maar mijn ouders hadden me eigenlijk om tien uur naar bed gestuurd, wat ik volledig genegeerd had natuurlijk ^^
    Maar toen kwamen ze om een uur of elf kijken en toen moest ik even wegrennen x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Tegen de tijd dat ik mijn ogen weer opende leek er niets verranderd te zijn. ik zat nog steeds en een cel vol schaduwen, met Ferron tegen mijn schouder en Chiara in een hoekje. In haar armen lag een jong meisje te slapen, Zahira Briiori. De dochter van haar en Daiyh.
    Voor het eerst sinds jaren dacht ik terug aan de tijd in district 13. Waar we te horen hadden gekregen dat Daiyh dood was, waar Chiara haar dochter de eerste anderhalf jaar had opgevoed. Waar zouden ze de laatsen vijf jaar geweest zijn? In haar originele District, waarschijnlijk. Fayan had het Capitool niet uitgemogen, ik district 4 niet....
    Maar Daiyh was ook niet dood. Ik had hem gehoord, de man die mij en Fayan zoveel leed had aangedaan. Ook hij zat hier, in één van de donkere cellen. Een pop in Nathaniel Snow's eigen spelen. Net zoals iedereen van het verzet.
    Mijn blik ging naar de cel linkstegenover de mijnen. Fayan hing nogsteeds aan zijn armen aan het plafond. Hij had niet meer tegen me gesproken, waarschijnlijk door de pijn waar hij nu doorging. zijn ogen waren nu gesloten, maar ik betwijfelde of hij sliep.

    Fayan... Het was het bijna waard, hier opgesloten te zitten. alleen maar omdat ik hem nu terug had. De man waarvan ik dacht dat hij dood was, mijn geluk en leven, leefde nog. Het leek haast een wonder. Vijf jaar lang had ik in eenzaamheid in ditrict 4 geleefd, mijn gedachten elke dag bij Fayan. De tranen waren uiteindelijk gestopt, maar het gat in mijn borstkas was altijd gebleven.

    Stilletjes leun ik weer tegen de muur aan, mijn ogen op de kleine details van de cel gericht. Ik moet hier uitkomen. We moeten hier weg, voordat de martelingen erger worden. Ik heb sowieso al besloten geen woord meer te zeggen tegen de president. Niet als dat iemand in gevaar brengt, en zeker niet als die persoon Fayan is.

    Daiyh Briiori
    Het was absoluut de langste nacht van mijn leven. Ik probeerde alles, alles om me van de intense, constante pijn af te leiden. Over mijn gehele lichaam voelde ik de scherpe punten van het prikkeldraad zich door mijn huid dringen. Ik was van top tot teen gehuld in oud en nieuw bloed.
    Ik probeerde mijn gedachten bezig te houden emt triviale dingen, tellen tot duizend in alle talen die ik kende, of elke stad in Panem opnoemen. Elke techniek die me was aangeleerd door het Capitool werd gebruikt, maar niets hield. Met elke ademhaling druppelde er meer bloed over mijn verminkte borstkas.

    Toen bleef er nog maar één optie over. Mezelf afleiden emt mijn emoties. in stilte richte ik mijn gedachten op Chiara, die zo makkelijk zijn masker wist te kraken, blijkbaar. Her irriteerde me nog steeds, hoe makkelijk ik alles waar ik in geloofde had verraden voor haar en dat kind. Zahira.
    Toen ik aan het meisje dacht, en de laatste keer dat ik haar gezien had, leek ik haar stem weer te kunnen horen. Ook zij was hiet, opgesloten. Een mogelijk slachtoffer voor de martelingen van Nathaniel Snow. Fuck.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zo... Veel plezier er mee jongens. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben er weer :'D

    *gaat lezen*


    -

    Ik ben er. Ik ben er zo laat omdat ik liep als een slak.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb het gelezen :'D

    *gaat typen*


    -

    ik heb echt niet veel geschreven hoor.... (cat)
    Ik reageer trouwens laat omdat ik nog aan het schoonmaken ben, en q langzaam is op mn tablet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Buh, ik kan morgen niet meedoen aan trefbal.(huil)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Deze situatie was onmogelijk. Als Daiyh iets zei, deed hij hem pijn. En als ze iets nog steeds niet kon aanzien, was het Daiyh die pijn had. Het zorgde voor dezelfde angst als toen hij werd aangevallen door Fayan, en zij er alles aan deed om hem te helpen.
    Maar Zahira.. Ze kon Daiyh niet helpen, niet als ze wilde dat Zahira ongedeerd bleef.
    Het meisje stond bij de tralie's, keek met ernstige, bedenkelijke ogen naar de cel tegenover haar. Hoe kon dat meisje hier opgroeien, op deze koude plek?


    -

    Daiyh Briiori
    Zelfs het denken aan Chiara en Zahira gaf neit genoeg pijn om mijn gedachten te verzetten. Ik vond eht allemaal best, mijn verdere leven in deze doodstille cellen doorbrengen, alleen. Maar sinds de verzetsmensen hier waren ingegooid, was alles weer omgeslagen.
    Nee- Sinds Chiara was gevangen genomen was alles weer omgegooid. Altijd als Chiara een deel van iets was, werd alles voor me omgegooid. En ja, ik haatte het gevoel dat ik haar en Zahira moest beschermen. Het gevoel dat me altijd van mij verdere doelen afhield.
    Ik draaide mijn hoofd richting de tralies, in de hoop een glimps van Chiara en Zahira optevangen, een stomme, vage hoop. Ze zaten waarschijnlijk aan de andere kant van het cellenblok. buiten mijn bereik. Ik was compleet machteloos.
    Kwaad gaf ik een ruk aan het prikkeldraad, waardoor het mijn vlees kapotsneed. Ik weigerde geluid te maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben ook niet zo heel snel hoor. Pagina vernieuwt niet echt, tenzij ik zelf een post zet of geluk heb..


    -

    Aurora
    Opnieuw werd ik wakker en ik gaf verdere pogingen om te gaan slapen maar op. Zachtjes stond ik op en slenterde naar de voorkant van de kleine ruimte. Daar liet ik mezelf weer vallen, stak mijn kleine handjes door de tralies en zuchtte. Onzeker wierp ik een blik op Fayan, maar de houding maakte me bang en ik richtte mijn ogen snel weer voor me. Afwezig kamde ik mijn lange blonde haren met mijn vingers terwijl mijn helderblauwe ogen naar iemand om mee te praten zochten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    De neiging om tegen hem te praten, hem te zien, leek met de minuut - nee, seconde - groter te worden. Pas toen ze de herinneringen niet weg wilde duwen, wist ze hoe sterk ze nog waren. Hoe goed ze zijn gezicht op kon roepen, ergens kon ze zijn lippen nog over de hare voelen strijken.
    God, wat haatte ze die gevoelens die hij opriep. Net zo erg als dat ze van hem hield.
    Langzaam ging ze staan, liet haar zachtgroene ogen over de andere cellen glijden. Maar geen Daiyh. Wel in een hoekje een cel die leeg leek te zijn.


    -