• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Haha, dat ken ik :'D

    Leyla Manta
    Vreemd genoeg leek het alsof ze gemakkelijk tot een orgasme zou kunnen komen op deze manier, zonder dat zijn vingers erbij hoefden te komen. Ze legde haar gezicht even in zijn nek, kreunde zacht en verlangend toen ze het heerlijke gevoel weer op voelde komen.
    Ze kuste zijn hals, streek er vederlicht overheen met haar lippen.


    -

    Vedran
    Er ontsnapten ook kreunen uit mijn mond toen een heel nieuw gevoel zich door mijn onderbuik baande. Tsja, ik was gewend aan hard en ruw, dit was zo anders. Maar zeker niet minder.
    Ik trok mijn hals weg van haar lippen en drukte die van mij er meteen weer teder op, even helemaal in de ban van het gevoel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gosh, hoe mijn moeder soms kan zeuren als ze uit haar werk komt. (cat)

    Leyla Manta
    Haar benen sloegen zich strakker om zijn heupen, ze wilde hem dieper in haar voelen. Genietend kuste ze hem terug, streelde door zijn haar.
    'Vedran,' kreunde ze zacht zijn naam, vlak voor hij haar weer kuste.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 18:22 ]


    -

    Ik ga ook eten, brb.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    Mijn heupen gingen gestaag door, terwijl het gevoel zich opbouwde in mijn onderbuik. Een paar minuten later moesten mijn lippen de hare echt even loslaten, legde ik mijn hoofd in haar hals, net op het moment dat het gevoel op zijn sterkste punt kwam en ik het heftigste orgasme beleefde dat ik ooit meegemaakt had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Zijn orgasme was het laatste wat ze nodig had, een hoog gilletje sprong over haar lippen toen ze haar eigen hoogtepunt bereikte. Haar hoofd rustte even tegen de muur, ze voelde haar lichaam sidderen onder het genot, trok hem naar zich toe.


    -

    Vedran
    Hijgend leunde ik tegen haar aan en liet haar toen zachtjes weer op haar benen zakken. Ik voelde me compleet rustig, er was geen verwarring meer in mijn hoofd een lach speelde om mijn mond.
    Mijn voorhoofd lag tegen het hare en ik drukte teder een kus op haar mooie lippen. De woorden kwamen vanzelf, ongepland en zeer onverwacht.
    "Ik hou van je."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar ogen schoten open.
    Ze stond nog altijd tussen hem en de muur in, maar nu op haar eigen benen. Een siddering liep over haar lichaam, haar goudbruine ogen keken omhoog naar de zijne.
    Was dit echt, of had ze dit voorgesteld? Het gevoel dat zich in haar ontsprong maakte het in ieder geval duidelijk: of hij het meende of niet, zij wel.
    Toch twijfelde ze.
    'Echt?' vroeg ze met een zachte stem.


    -

    Vedran
    Een schok ging door mijn lijf toen ik besefte wat ik had gezegd.
    Mijn gedachten draaiden op volle toeren en half beschaamd keek ik weg.
    Maar zodra ik mijn blik weer op haar prachtogen richtte, wist ik dat het waar was. Dat verklaarde al mijn gedrag. Mijn verwarring. Alles. Ik was gewoon van haar gaan houden.
    "Ja... echt."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Voorzichtig drukte ze haar lippen weer tegen de zijne, streek met haar vingers over zijn borst.
    'Ik hou ook van jou.'
    Het was vreemd, maar echt heel erg waar.
    Ze keek naar hem op, een glimlach speelde rond haar lippen. Een lichte blos leek ergens in de verte op zijn kaak te verschijnen, lichtelijk beschaamd voor het uiten van zijn gevoelens.
    Bijna schattig.


    -

    Don't ever call him cute. (cat)

    Vedran
    Een lach verscheen op mijn gezicht, heel anders dan mijn normale grijns, maar het ging helemaal vanzelf. Het gevoel in mijn buik was sterker dan ooit toen ik Leyla weer aankeek en opnieuw mijn lippen op die van haar drukte. Liefdevol.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    She doesn't say it :'3

    Leyla Manta
    Haar armen krulden langzaam om zijn hals, ze trok zijn lichaam terug naar die van haar.
    Een heerlijk gevoel welde zich weer op, maar ze negeerde het niet.
    Misschien was hij toch van haar, zoals hij had beweerd toen ze erachter was gekomen wat hij had gedaan.

    [En nu ga ik ze pesten (cat)]

    Vivian
    Ritmisch tikte haar vingernagels even op de deur, een zelfingenomen glimlachje speelde rond haar lippen.
    Maar blijkbaar was Vedran niet beneden, anders had hij het wel gehoord. Geërgerd drukte ze op de bel, liet haar naaldhak even door de sneeuw schrapen.
    Het kon niet anders dan dat haar plan gelukt was. Dat kind zou haar "vergeten" jas hebben gezien, en dan zou de hel losgebarsten zijn. Met als gevolg een chagrijnige Vedran, die zij met alle liefde zou komen troosten.
    Perfect.


    -

    Back ^^
    Misschien moet iemand Vivian slaan.
    Dat wil ik best doen, hoor ;3

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 19:00 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Uhoh o.o

    Vedran
    Beneden hoorde ik ergens vaag de deurbel en schrok op. Wie kon dat nou weer zijn? Langzaam besefte ik dat er maar één iemand was die me nu zou komen opzoeken. Die slet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla gaat haar binnenkort in elkaar krabben als panterpersoon :'D

    Je mag best helpen *O*


    -