• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Good *O*

    Leyla Manta
    Ze trok hem naar de andere kant, zodat haar eigen rug tegen de koude muur stond. Haar armen krulden zich strakker om zijn hals, zonder de kus te verbreken.
    Twijfelend trok ze zijn onderlichaam nog dichter tegen haar. Aan de ene kant was er dat gevoel, dat hem heel graag wilde. Maar toch was er die angst, degene die Elias had opgewekt voor zulk contact.


    -

    Pick me, pick me! Ik vind dat leuk! :'D En ik heb toch alleen Fayan. Ja en Saverio, maar die verwaarloos ik nogal (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Keep your foot off his sexy butt (cat)

    His sexy butt is mine (cat)


    -

    I don't care who will play the evil guy :'D


    -

    Zo lang als ik het niet ben, vind ik het goed ^^
    Maar Val heeft ook maar één mensje over, Felan, want ik heb Flap lichtelijk vermoord (:0


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    .... That's true :'D

    Vedran
    Mijn ademhaling was onbewust iets versneld en toen ze zo tegen de muur stond, wist ik niet goed wat ik het liefst wilde doen. De verleiding was bijna te groot, maar ik wist mezelf in de houden. Net. Amper.
    Mijn vingers streelden over haar heupen, mijn lippen daalden af naar haar hals, waar ik vederlichte kusjes drukte, maar wel uit de buurt bleef van de bijtplekken die Elias had achtergelaten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    En Val vindt Felan niet zo'n succes.
    Misschien moet zij er maar gewoon iets bij bedenken of zo?


    -

    De president kan ladingen aanhangers gebruiken hoor :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Het duurde niet lang of ze sloeg haar benen rond zijn heupen, waardoor ze volledig afhankelijk was van zijn armen. Zijn erectie duwde tegen haar aan, en het scheelde niet veel voor hij naar binnen zou glijden.
    Haar ogen vielen onwillekeurig dicht door zijn lippen over haar hals, ze liet haar nagels zacht over zijn rug strelen.


    -

    Oké en ik heb nog één vraag. Moeten we de RPG zo maken dat er ook andere mensen mee kunnen doen als ze een samenvatting krijgen? Of niet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hmm.
    Dat lijkt me wel heel onhandig (cat)


    -

    Ik denk dat het het leukste is als we gewoon met de oude mensjes doen.
    (lol, oud, haha, dat klinkt net of ik jullie bejaard vind)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    Hoe kon ik mezelf nu nog tegenhouden? Ik voelde mezelf tegen haar aan, hield haar met mijn armen tegen de muur gedrukt.
    Ik richtte mijn gezicht weer naar haar op, drukte een zacht kus op haar lippen en gleed toen heel, heel voorzichtig een heel klein stukje naar binnen. Ik was zelfs rustiger bezig dan toen bij haar eerste keer. Het was bijna eng.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hebben jullie geen msn of zo, groepsgesprek zou het handigst zijn? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik PB mijn msn wel even aan jullie, heb die liever niet in een topic staan :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.