• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Vivian
    'Je weet dondersgoed dat je me geweldig vindt, Vedran. Hoeveel vrouwen je ook genomen hebt, ik blijf de beste die je kan krijgen!'

    Leyla Manta
    Bij die woorden voelde ze haar lichaam aanspannen, de neiging om de deur open te trekken en haar ogen eruit te krabben welde op.
    Ze schoof dichter naar Vedran toe, beet op haar kaken om niks naar haar te roepen.


    -

    Wat is Vivian eigenlijk? Een mens, Sanguis, Sirene? Of heeft ze vleugels :'D


    -

    Vedran
    "Ik besef inmiddels dat jij niet meer dan een stuk vuil bent, Vivian. Ik heb er spijt van dat ik je ooit met één vinger aangeraakt heb en zal het ook nooit meer doen. Dat is gewoon smerig."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een heks (cat)
    Nee oké, ehm, ik dacht mens want ze is niet bijzonder genoeg om iets anders te zijn 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vivian
    Beledigd snoof ze, en tilde haar neus letterlijk in de lucht.
    'Ik kom terug,' beloofde ze, en beende de straat uit.
    Maar ze zou echt terug komen.

    Leyla Manta
    Ze zuchtte opgelucht toen het inderdaad stil bleef, en tilde haar hoofd weer op.
    Onwillekeurig keek ze bedenkelijk naar de deur.
    Zal Vedran dat inderdaad ooit tegen haar gezegd hebben? Dat zij het beste was dat hij ooit had gehad, waarmee hij het bed in was gegaan?
    Ondanks dat hun relatie toch meer diepte had dan seks, vond ze het geen fijn idee. Allesbehalve dat, ze werd er stikjaloers van.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 19:57 ]


    -

    Dat klopt ja. :'3

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 19:57 ]


    -

    Vedran
    Mijn spieren ontspanden zich meteen zodra ik merkte dat Vivian echt weg was. Het was alleen jammer dat ze het nog niet opgegeven had. Alleen waren haar pogingen volstrekt zinloos. Dat ik me de vorige keer had laten meeslepen, een fout had gemaakt, wilde niet zeggen dat ik dat nog een keer deed.
    Ik had Leyla, dus waarom zou ik in godsnaam teruggaan naar Vivian? Die was een smerig klein insect vergeleken met Leyla.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Onzeker liet ze haar blik naar hem glijden, kuste zacht zijn lippen.
    'Het beste wat je ooit hebt gehad?' vroeg ze na een korte stilte, en keek naar zijn ogen. Zijn prachtige ogen.


    -

    Vedran
    Ik schudde mijn hoofd en keek haar aan met een blik waar pure spijt in stond.
    "Nee. Zo dacht ik voor ik jou kende, toen het me enkel nog om de seks ging bij vrouwen."
    Er ging een rilling door mijn lijf toen ik besefte dat dat nog geen week geleden was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Onwillekeurig liet ze een opgeluchte zucht ontsnappen, en streek door zijn donkere haar.
    God, ze hield echt van hem. En dat was binnen een week gegroeid.
    'Wonen je ouders op Alcamene?'
    Het was niet dat ze ze wilde leren kennen, ze was gewoon nieuwsgierig. Ze wilde het liefst alles over hem weten, aangezien dat niet bepaald het geval was.
    En andersom ook niet.


    -

    Ugh, over iets meer dan een uur moet ik gaan (no_chears)


    -

    Vedran
    "Ik heb geen ouders meer," antwoordde ik. Ja, ik had wel ouders, maar ik zag ze niet meer als mijn ouders. Vreemden. Geen familie. En ik hield ook niet van ze. Nooit gedaan, trouwens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Ze duwde zichzelf wat omhoog, keek enigzins onbegrijpend naar hem.
    'Hoe bedoel je?'
    Zijn ouders konden dood zijn, of hij kon ze als dood zien.


    -

    Vedran
    "Ze hebben me op straat gezet toen ik 8 was en sindsdien zie ik ze niet meer als mijn ouders," ik kon het niet helpen dat mijn handen weer tot vuisten gebald waren en mijn stem hard klonk. De herinnering aan die dag was nog altijd haarscherp, ik wist alles nog, elk kleine detail en het deed pijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Het was bijna eng hoe bekend haar dat voorkwam. De verschillen waren er echter wel.
    Zijzelf was veertien geweest, en haar moeder was degene die haar de deur had gewezen. Haar vader kende ze niet eens, en dat hoefde ook niet. Hij was vertrokken toen zijn minnares zwanger bleek te zijn, en dat was teveel voor hem.
    'Ik was veertien toen mijn moeder me het huis uit schopte..'

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 20:19 ]


    -