• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Vedran
    "Ik kan het niet onder woorden brengen. Geef me tijd om er rustig over na te denken met een sigaret of tien. Anders vertel ik misschien verkeerde dingen."
    Ze was niet blij met het feit dat ik niets vertelde, maar ik kon het echt niet. Als ik zelf wist hoe mijn gedachten en gevoelens in elkaar zaten, dan had ik haar verteld wat ik wist. Maar dat was niet het geval.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dit is echt een Vedran en Leyla RPG geworden (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jap, maar ik sta vast met al mijn persoontjes en ik ben nogal inspiratieloos xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Misschien tijd om nieuwe personage te introduceren dan? Want ik vind Veralynn ook saai en Charis ook :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jup. (cat)

    Leyla Manta
    Nadat ze hem nog een korte blik toewierp, draaide ze zich met een ontevreden zucht om. Ze streek de inmiddels doorweekte lokken uit haar gezicht, kon het niet laten om toch weer naar hem om te kijken.
    Hij stond nog steeds midden in de badkamer, inmiddels naakt.


    -

    Rose, je mag best verder gaan met ze heur :'D


    -

    Vedran
    Ik stapte ook onder de douche, voelde de warme stralen mijn spieren los masseren. Ik drukte een kus op Leyla's wang.
    "Sorry. Maar geef me één nacht om erover te denken. Morgen zal ik je het proberen uit te leggen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Weet je, ik bedenk me ineens dat als die vijfjaarlater RPG er komt, Zahira dan 5 jaar is en al kan praten enzo ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Leyla Manta
    Ze mompelde iets onverstaanbaars, keek naar hem op.
    Met een zucht trok ze hem daarna naar zich toe, haar lippen streken over zijn borst, langzaam omhoog naar zijn lippen. Ze wist niet waar het vandaan kwam, dat ze hem nog meer wilde zoenen dan anders, maar zelf vond ze het niet erg.
    Hij misschien wel, maar dan zou ze daar wel achter komen.


    -

    Yes *O*


    -

    Oh, wat lief :'D
    *denkt hoe oud Fayan dan is* HOLY FUCK DAN IS HIJ 30 o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan blijft altijd sexy *O*


    -

    Cassie is 20 (eigenlijk 21, maar omdat ik dat te oud vind doe ik lekker dat ze nog jarig moet zijn ofzo), Dario is 17, miss maak ik gwn rol voor hem, en Aurora is dan 9 x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    Ik nam haar gezicht in mijn handen, streek eerst met mijn neus langs de hare voor ik terug kuste, zacht en teder.
    In ieder geval was ze niet boos op me. Tenminste, niet zo erg dat ze me de badkamer uit schopte en me even niet meer wilde zien. En daar was ik maar al te blij mee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jap, Fayan rockt gwn ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.