• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Ik doe gewoon alsof Fayan nu 24 is en dan 29, dat klinkt om een of andere rare reden een stuk jonger dan 30 :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens denken.

    Amycus is dan 26 denk ik. Chiara is 22. And Zahira dus vijf.
    Dat waren de enige "belangrijke" rollen die ik speelde. (cat)


    -

    Leyla Manta
    Haar tenen begonnen al snel te klagen, maar ze negeerde het en liet de kus gewoon voortduren. Ze sloeg haar armen om zijn hals, trok hem dichter naar zich toe.
    Om de één of andere reden kon ze moeilijk wachten tot de dag erna. Ze wilde weten wat er in zijn hoofd omging, en de neiging om het weer te vragen was groot. Maar hij moest er over nadenken, dus het zou geen nut hebben.


    -

    Hoe staat het eigenlijk met de verhaallijn? Ik had een paar ideeën, maar ze zijn niet zo goed & zijn niet echt samenhangend ofzo xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vertel gewoon :'D


    -

    Om de één of andere reden zie ik het gebeuren dat Vedran en Leyla straks toch weer seks gaan hebben onder die douche - voor de verandering natuurlijk liefjes, Leyla is niet in the mood voor ruw gedoe (cat) -, en dan zegt Vedran zo "Godverdomme, ik hou van je" als hij klaar komt omdat hij zichzelf dan niet in kan houden.
    En dan hij zo: WTFIKBENGEKDITKANNIETIKMOETROKEN O.O

    Stupid, I know :')


    -

    Rose, stuur me die eens op :'D We kunnen altijd van alles combineren (:

    Vedran
    Ik boog me verder voorover, zodat ze zichzelf niet meer zo uit hoefde te rekken, maar verbrak geen moment de kus.
    Mijn ene hand bleef haar wang strelen, terwijl de andere weer op haar heup terecht kwam en haar heel zacht iets dichter naar me toe trok.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, zet ideeën hier neer. Ik wil ze ook lezen. (no_chears)


    -

    HAHA, je brengt me wel op ideeën, Jip :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nou, sowieso omdat Diayh en Chiara Snow gekilld hebben moeten we een nieuwe president, dus ik dacht gewoon Snow's oudste zoonpersoon. En dat de vredebewakers allemaal vervangen zijn door strengere, omdat die nieuwe president-dude nog erger is dan Snow was, en dan gebeurt er iets en dan vind iedereen dat te ver gaan en blablabla.
    Oke dit verzin ik grotendeels ter plekke en het klopt niet en het slaat nergens op maar ik heb energie teveel en dan praat ik teveel :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Leyla Manta
    Haar hand gleed naar beneden, streelde langzaam over zijn rug. Gewillig ging ze verder naar hem toe toen zijn hand op haar heup lag.
    Langzaam stopte ze de kus, liet haar lippen teder afdwalen naar zijn kaaklijn, streek over de stoppels en raakte de tere huid van zijn hals.


    -

    IEUW, Snow heeft een zoon? Wie wil nou met hem het bed in duiken en er een kind van krijgen D:
    Maar... dat het dan een dictatuur wordt? En dan HEEL erg? Bedoel je?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Laura
    Nou, ga je gang :'D

    @Rose
    Dat die nieuwe president strenger is, is geen slecht idee hoor *O* Maar het probleem is wel: hoe komen ze dan weer bij elkaar?


    -

    Snow heeft wel een kleindochter, dus dan heeft hij wel kinderen lijkt me...
    En dat is wel zo'n beetje wat ik bedoelde, maar hoe ze bijelkaar komen weet ik ook niet x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    Mijn hoofd ging vanzelf naar achteren toen ik haar lippen tegen mijn hals voelde, wat me altijd rillingen over mijn lijf bezorgde. Zo ook deze keer. Mijn andere hand daalde ook af naar haar heup, hield haar tegen me aan en streelde met mijn vingers over haar zachte huid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen