• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Leyla Manta
    Onbewust waren haar spieren aangespannen bij alleen al het idee, maar dat had ze pas door toen hij een stukje naar binnen drong. Haar vingernagels drukten zich in zijn rug, haar gezicht betrok een beetje.
    Maar daar wilde ze niet aan toegeven, want dit was Elias niet. Dit was Vedran. Ze drukte haar lippen weer voorzichtig tegen de zijne, leidde de aandacht af van de pijn.


    -

    Ik kan wel alleen op eBuddy, weet niet of ik daar een groepsgesprek op kan beginnen.

    Ik PB ook wel :'D


    -

    Vedran
    Ik stopte, hield stil en streek weer even met mijn neus langs haar wang bij het zien van haar gezicht. Haar hele lichaam stond gespannen, dus dit kon onmogelijk prettig aanvoelen voor haar.
    Daarna kuste ik haar opnieuw zacht en wachtte eerst tot ze zou ontspannen voor ik verder ging, omdat ik bang was haar nog meer pijn te doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar voorhoofd rustte even tegen de zijne, toen ze haar ogen weer opende keek ze recht in die van hem. Een glimlachje verscheen op haar gezicht, waarna ze zich langzaam ontspande.
    Even duwde ze haar heupen naar hem toe, kuste langzaam en zacht zijn hals.


    -

    Vedran
    Na een tijdje ontspande ze en waagde ik het er weer op om weer voorzichtig een stukje verder te glijden. Mijn lippen daalden weer af naar haar hals terwijl ze in mijn stevige greep lag, zodat ze niet zou vallen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een verlangende zucht ontsnapte aan haar toen hij verder naar binnen gleed. Haar hoofd rustte even tegen de tegels, gaf hem de ruimte om haar hals te verwennen met zijn lippen.
    Elias verdween voor het eerst sinds hij haar mee had genomen volledig uit haar gedachten, die werden gevuld met Vedran.


    -

    Vedran
    Ik weet niet wat er nu door haar hoofd ging, maar uiteindelijk scheen ze alles wat haar in het begin misschien had tegengehouden aan de kant te zetten en ook daadwerkelijk ervan te genieten. Ik gleed dieper naar binnen, trok mezelf een stukje terug, gleed weer naar voren en ging zo door. Zacht en lief, terwijl ik met mijn lippen haar hals bleef strelen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Het duurde niet lang of ze liet een zachte, genietende kreun ontsnappen.
    Even keek ze weer op, krulde haar armen om zijn hals. Eigenlijk wist ze niet of hij dit wilde. Hij was van het ruwe, de dominante rol die hij graag speelde.
    Dus genoot híj wel?


    -

    Vedran
    Zodra ze opkeek liet ik mijn blik de hare ook weer ontmoeten. Ze keek me onderzoekend aan, maar ik glimlachte en kuste haar passioneel, terwijl mijn heupen inmiddels een rustig ritme hadden gevonden en daarin doorgingen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Ze glimlachtte terug, streek met haar vingers door zijn donkere haar.
    De kus beantwoordde ze net zo gepassioneerd, genietend van zijn lichaam, het gevoel in haar onderbuik, dat in een warm spoor naar haar borst leek te gaan.
    Hetzelfde gevoel als bij de kus, alleen dan veel, veel sterker.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 17:36 ]


    -

    *very random*



    Ik wil die hond (bloos)


    -

    Gosh, jij eet ook langzaam :'D


    -

    Vedran
    Zelfs in dit rustige tempo merkte ik hoe er alsnog heerlijke golven door mijn onderbuik gingen en ik merkte dat het genot nu niet alleen van haar lichaam kwam, maar ook van haarzelf. Door het feit dat het Leyla's lichaam was, haar handen in mijn haar, haar lippen op de mijne, haar heupen tegen het mijne, haar warmte die in me overstroomde. Geen ander kon dit bij me losmaken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, maar we hadden een discussie aan tafel :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Welkom terug Laura ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.