• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Awh, arme Laura ;(


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Uh ja, nadat ik een uur de badkamer had lopen schrobben wel :'D
    Ik had mijn haar dus rood geverfd, maar ja, witte badkamer... ging niet zo goed met uitspoelen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga zo wel aan m'n verslag voor Nederlands, maar dat hoef ik alleen nog maar over te typen, dus kost me nul moeite :'D


    -

    Ow, handig :'D Je haar is wel gelukt?


    -

    Ja dat wel :'D
    Maar oké, ik ga even typen voor Vedran heuwr :']


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oeh, ik heb ook roodgeverfd haar ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    "O nee, ik zou er absoluut geen problemen mee hebben," mijn mondhoeken trokken vanzelf omhoog in een scheve grijns, maar verstrakte bij de rest van de zin. "Ik dacht alleen dat jij dat niet prettig zou vinden. Ik bedoel... dat is meestal, toch?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Vanonder haar wimpers keek ze even naar hem, en streek haar goudblonde lokken weg van haar gezicht.
    'Ik had het dan ook niet over seks, daar zit ik niet echt op te wachten nee. Al helemaal niet nu ik weet welk reptiel in je bed heeft gelegen.'
    Onwillekeurig keek ze weer weg, zuchtte even. Het had geen zin om erover door te praten, ze wilde het niet over Vivian hebben.
    'Ik had het over de douche.'


    -

    Vedran
    "Daar had ik het ook niet over. Echt niet. Ik had het over mij zoveel bij je hebben. Ik had gedacht dat je even wat tijd voor jezelf wilde."
    Ik ging maar niet in op het stukje over Vivian, deed maar gewoon alsof ik het niet gehoord had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jeuhj, Rose, we are both redheads :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Redheads rock ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Leyla Manta
    'Na wat er is gebeurd toen ik voor de laatste keer even alleen was?'
    In plaats van op antwoord te wachten, liep ze de trap op. Halverwege draaide ze zich om, liet haar blik naar hem glijden.


    -

    *kijkt naar een pluk van haar donkerblonde-ik-vind-dit-een-rotkleur-maar-ik-ben-te-lui-om-het-steeds-te-laten-verven-haar*

    Ugh. :')

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 13:56 ]


    -

    Vedran
    Een nieuwe golf schuldgevoel schoot door me heen bij die woorden. Ik draaide me op mijn hakken om, keek haar even kort aan toen ze midden op de trap stilstond en even naar mij keek, maar volgde haar toen naar boven, mijn handen nog altijd in mijn zakken gestoken met een half bezorgde, half geamuseerde blik in mijn ogen. Ze was nog steeds onvoorspelbaar. Nog steeds geweldig.

    Haha, Jip, dat ken ik :'D Maar ik zat met het probleem dat ik mijn haar nu echt al letterlijk in elke kleur gehad heb, dus echt niet meer wist wat ik moest doen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha :'D

    Leyla Manta
    Eenmaal in de badkamer, liet ze het leren jack van zich afglijden.
    Haar blik viel op de spiegel. Eigenlijk was ze nooit tevreden geweest met haar uiterlijk.
    Bedenkelijk streek ze haar lokken naar achteren, legde haar vingers op de plek in haar hals die ze had gevoeld, maar waarvan ze niet wist waarom. Pas toen ze de kleine, rode plek zag had ze het door. Elias gebruikte graag zijn tanden.
    Met een zucht liet ze haar haar er weer voor vallen, trok het shirt over haar hoofd en liet die bovenop het jack vallen.
    Zoals altijd wanneer ze haar lichaam zag voelde ze een steek van ontevredenheid door haar heen gaan. Maar ze kon goed genoeg doen alsof ze zich prima voelde, het zou niemand opvallen. Twijfelend keek ze even over haar schouder.
    Vedran misschien, maar die zou denken dat het door Elias' sporen kwam. Dat maakte het inderdaad nog erger.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 14:32 ]


    -