• Ik maak hem ècht dood.
    jkvbsaioebvwo hoerenkat echt waar.
    Ik zit hier gewoon te janken nu, dat cnsjelbfgw beest heeft mijn hamster dood gemaakt..

Ik wou naar de wc en toen zat hij daar iets te eten, en ik herkende zijn haartjes, dus ik sloeg de deur dicht en rende als een gek naar mijn kamer.
    Lag mijn hamster's hele kooi op de grond.

En ik ben alleen thuis en ik weet niet wat ik moet doen en ik kan niet meer stoppen met janken en echt. ik haat haat haaat haat hem.

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Sterkte ermee!
    Maar om nu gelijk je kat te willen vermoorden..

arme jij (huil)
    ik vind het heel erg voor je!
    echt rot
    ik heb 2 cavia's een is ook al bijna opgegeten door mijn kat:|
    veel sterkte!!! (flower)

I love Quizlet

Daarom was mijn moeder er op tegen dat ik twee muizen zou kopen aangezien mijn ene kat ook een jager is. Maar heel veel sterkte en die kat volgde zijn/haar instinct, dat kun je hem/haar niet verwijten

Physics is awesome

Dat is de reden waarom ik geen konijn mocht; mijn hond eet ze. :W

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Sterkte, ik vind het heel erg voor je.
    Dit is de reden waarom ik geen hamster mag hebben.
    Ik heb 2 katten en een grote hond, en die 2 katten vangen vaak mollen en muizen..

[ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 16:32 ]

"Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

Mijn vogel at mijn vis op (cat)

Stomme dieren, laat je kat maar gewoon 3 dagen vasten *O*

Mama is nu thuis.
    De kat gaat vanavond weg.

En nee niet alleen omdat hij mijn hamster op heeft gegeten, maar dat was voor mama gewoon het toppunt.

& ik weet best dat katten jagers zijn, en hij er niks aan kan doen.
    Maar geloof me, als je net je kat je hamster op hebt zien eten, dan boeit dat je echt niet.

[ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 16:53 ]

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

vocalizer schreef:
    Mama is nu thuis.
    De kat gaat vanavond weg.

En nee niet alleen omdat hij mijn hamster op heeft gegeten, maar dat was voor mama gewoon het toppunt.

& ik weet best dat katten jagers zijn, en hij er niks aan kan doen.
    Maar geloof me, als je net je kat je hamster op hebt zien eten, dan boeit dat je echt niet.

njah, dat ligt aan de persoon denk ik ^^' ik heb mn katten zo vaak dieren opzien eten.

(chikita, mijn Noorse Boskat, heeft ooit een duif afgeslacht in ozne tuin. Overal veren en bloed. o.o Hij is wel lief <3)

Maar goed, sterkte

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Eonian schreef:
    No offence, but... Een kat is ook een jager, je moet sowieso even nadenken voordat je een hamster of een vogeltje of whatever neemt.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik heb 1 hamster én 2 katten, al meerdere jaren en het gaat echt altijd goed. (:

Maar jezus, dat is wel echt kut hoor. Sterkte <3

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ooooooh my, srsly, raak mijn spullen of dierbaren aan en ik flikker je zo de raam uit. Sterkte btw.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

NightBreeze schreef:
    Dit klinkt bot, maar ik denk als je weer een hamster neemt de kooi ergens neer zet waar de kat niet bij kan.

De kat kan er niks aan doen, het is zijn jagers.

Maar goed, veel sterkte. (flower)

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Eonian schreef:
    No offence, but... Een kat is ook een jager, je moet sowieso even nadenken voordat je een hamster of een vogeltje of whatever neemt.

+ mijn kat probeerde altijd mijn Cavia soort van op te eten. Maar ze was te lui :'D
    En ze zat te vissen in de vissen kom. Nu snap ik waarom ze zo snel dood gingen...

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

had mijn nichtje ook is, maar toen was het de hond die het deed.
    maar wel super kut voor je.

Of course i'm mad, i'm a hatter after all

Petal schreef:
    heel veel sterkte ik heb het ook meegemaakt., ik heb mijn kat 3 x getrapt. maar je kat kan er ook niets aan doen.

Als de kat er niks aan kan doen moet je hem ook niet trappen, dat vind ik bijna net zo zielig...

OT: ik vind het heel erg voor je ): Ik had vroeger een hond en die heeft mijn cavia opgegeten ):
    En iniedergeval sterkte'x

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”