• Ik maak hem ècht dood.
    jkvbsaioebvwo hoerenkat echt waar.
    Ik zit hier gewoon te janken nu, dat cnsjelbfgw beest heeft mijn hamster dood gemaakt..

    Ik wou naar de wc en toen zat hij daar iets te eten, en ik herkende zijn haartjes, dus ik sloeg de deur dicht en rende als een gek naar mijn kamer.
    Lag mijn hamster's hele kooi op de grond.

    En ik ben alleen thuis en ik weet niet wat ik moet doen en ik kan niet meer stoppen met janken en echt. ik haat haat haaat haat hem.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Whuuuut.
    Asociaal beest. Maarja, moet je ook geen hamster en een kat nemen, of je kamerdeur dichtdoen.
    Ik mag geen hamster omdat ik drie katten heb, dat is gewoon zielig.
    Maar ik begrijp best hoe je je nu voelt.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 16:15 ]


    Your make-up is terrible

    Zo hééé. Doe maar niet, straks heb je helemaal geen huisdier meer. (:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 16:15 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    D:

    Is je hamster echt dood? Als ie nog leeft zou ik nu gelijk naar de dierenarts gaan! Of heeft je kat hem helemaal opgegeten? O_O


    quidquid excusatio prandium pro

    Dit klinkt bot, maar ik denk als je weer een hamster neemt de kooi ergens neer zet waar de kat niet bij kan.

    De kat kan er niks aan doen, het is zijn jagers.

    Maar goed, veel sterkte. (flower)

    Ja dat heb ik ook meegemaakt, die hamster was ontsnapt en de kat heeft hem opgegeten. Was die hamster ook nog moeder van 9 kleintjes (no_chears)

    Veel sterkte!


    -

    No offence, but... Een kat is ook een jager, je moet sowieso even nadenken voordat je een hamster of een vogeltje of whatever neemt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Whuuuut.
    Asociaal beest. Maarja, moet je ook geen hamster en een kat nemen, of je kamerdeur dichtdoen.
    Ik mag geen hamster omdat ik drie katten heb, dat is gewoon zielig.
    Maar ik begrijp best hoe je je nu voelt.


    De kat hadden we al. Die is niet eens van ons eigenlijk maar dat is een lang en persoonlijk verhaal en het enige wat hij doet is alles kapot maken. mama wil hem ook weg maar ze vind het zielig om hem gewoon op straat te zetten van ja sterf maar.

    Hij hoort ook normaal buiten te zijn en als het goed is horen de tussendeur en mijn kamerdeur altijd dicht te zijn..


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Dat is echt kut man. Gecondoleerd.
    Het mag dan zijn jagers instinct zijn, maar zoiets blijft echt &^&#^#


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    vocalizer schreef:
    (...)

    De kat hadden we al. Die is niet eens van ons eigenlijk maar dat is een lang en persoonlijk verhaal en het enige wat hij doet is alles kapot maken. mama wil hem ook weg maar ze vind het zielig om hem gewoon op straat te zetten van ja sterf maar.

    Hij hoort ook normaal buiten te zijn en als het goed is horen de tussendeur en mijn kamerdeur altijd dicht te zijn..


    Asiel?


    Your make-up is terrible

    Oh jemig, dat is kut voor je! ):


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RainbowDash schreef:
    D:

    Is je hamster echt dood? Als ie nog leeft zou ik nu gelijk naar de dierenarts gaan! Of heeft je kat hem helemaal opgegeten? O_O

    Volgens mij is hij dood als ze eerst nog naar haar kamer gelopen is om te kijken..
    Dat is inderdaad erg, maar (om het bot te zeggen), je hebt nu een les geleerd. Als je nog een hamster neemt, zet hem ergens waar je kat niet bij kan of sluit steeds je kamerdeur. Maar ik snap wel hoe je je voelt hoor. Ik zou het eerste moment niet weten wat te doen, of mijn kat een schop geven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    heel veel sterkte ik heb het ook meegemaakt., ik heb mijn kat 3 x getrapt. maar je kat kan er ook niets aan doen.


    Be who you wanna be.

    vocalizer schreef:
    (...)

    De kat hadden we al. Die is niet eens van ons eigenlijk maar dat is een lang en persoonlijk verhaal en het enige wat hij doet is alles kapot maken. mama wil hem ook weg maar ze vind het zielig om hem gewoon op straat te zetten van ja sterf maar.

    Hij hoort ook normaal buiten te zijn en als het goed is horen de tussendeur en mijn kamerdeur altijd dicht te zijn..

    Buiten op straat zetten is ook een beetje inhumaan, maar het asiel dan?

    Het is heel erg, maar je kan nu niet boos worden op die kat, die snapt dat toch niet. Volgende keer iets beter opletten.
    Veel sterkte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jagers instinct hé. is kut, maar valt weinig aan te doen. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    Whuuuut.
    Asociaal beest. Maarja, moet je ook geen hamster en een kat nemen, of je kamerdeur dichtdoen.
    Ik mag geen hamster omdat ik drie katten heb, dat is gewoon zielig.
    Maar ik begrijp best hoe je je nu voelt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.