• Ik maak hem ècht dood.
    jkvbsaioebvwo hoerenkat echt waar.
    Ik zit hier gewoon te janken nu, dat cnsjelbfgw beest heeft mijn hamster dood gemaakt..

    Ik wou naar de wc en toen zat hij daar iets te eten, en ik herkende zijn haartjes, dus ik sloeg de deur dicht en rende als een gek naar mijn kamer.
    Lag mijn hamster's hele kooi op de grond.

    En ik ben alleen thuis en ik weet niet wat ik moet doen en ik kan niet meer stoppen met janken en echt. ik haat haat haaat haat hem.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Caves schreef:
    (...)

    hahaha ach, maar nooit opgegeten? Rare beesten die katten :')


    Nooit. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eigen schuld, dikke bult. U can't blame the cat.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Eigen schuld, dikke bult. U can't blame the cat.


    hoe is het mijn schuld?
    Ik heb mijn hamster niet uit de kooi gehaald en aan de kat gegeven --'


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik had ook een hamster, en die was doodgegaan door de kat van mn buren. -dat beest sneakte mn kamer in en gooide het helemaal overhoop, whaha- maar weet je, ga naar de dierenwinkel en koop een nieuwe. Ik heb die kat toen ook niet vermoord, of getrapt of weet ik veel wat. Maar ja, ik vind katten ook duizend maal liever dan hamsters. Die kat kan er echt helemaal niks aan doen, weetje, koop anders een boek over katten. Misschien zie je dan ook in dat het gewoon de natuur is. En de natuur is hard, net als het leven. Wow, dat kwam er allemaal niet echt vriendelijk uit volgens mij. Maar ja, ik kan het niet aardiger formuleren :3


    Rain and sun will create a rainbow

    Dat is echt zwaarkut!
    Gecondoleerd,
    Katten zijn nou eenmaal familie van de katachtigen; de leeuw, tijger enz..
    Ik weet nog dat toen mijn poes een duif had gevangen, ik moest huilen, maarja toen was ik nog klein en dat was gewoon een duif x]

    NOURRY schreef:
    Zo hééé. Doe maar niet, straks heb je helemaal geen huisdier meer. (:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik snap je gevoel helemaal, het is en blijft je huisdier. Alleen snap ik gewoon niet dat je een hamster en kat in één huis laat samenleven, dat gaat gewoon niet samen... Toch heel veel sterkte gewenst!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Taize schreef:
    Oh jemig, dat is kut voor je! ):


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Countenance schreef:
    Eigen schuld, dikke bult. U can't blame the cat.

    Jeez, ze mag toch wel verdrietig zijn.
    Als een familielid van jou wordt vermoordt zeg je toch ook niet eigen schuld dikke bult want die persoon was op de verkeerde plek :W. Even ter vergelijking.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cup schreef:
    (...)
    Jeez, ze mag toch wel verdrietig zijn.
    Als een familielid van jou wordt vermoordt zeg je toch ook niet eigen schuld dikke bult want die persoon was op de verkeerde plek :W. Even ter vergelijking.

    Dat is dus een slechte vergelijking. Iedereen die eventjes nadenkt weet dat als een kat en een hamster op één plek zijn het meestal neit goed gaat, en al helemaal als dat beest zich al zo slecht gedraagd. Ik zeg niet dat ze niet verdrietig mag zijn, maar die kat de schuld geven is nou niet echt terecht :'D


    Let it come and let it be

    Cup schreef:
    (...)
    Jeez, ze mag toch wel verdrietig zijn.
    Als een familielid van jou wordt vermoordt zeg je toch ook niet eigen schuld dikke bult want die persoon was op de verkeerde plek :W. Even ter vergelijking.

    Als je een moordenaar beneden zet, de deuren openlaat en je geliefde in een kooitje laat die zo opengebroken kan worden is het toch ook deels je eigen schuld?


    Ik ben gemeen xoxo

    Countenance schreef:
    (...)
    Dat is dus een slechte vergelijking. Iedereen die eventjes nadenkt weet dat als een kat en een hamster op één plek zijn het meestal neit goed gaat, en al helemaal als dat beest zich al zo slecht gedraagd. Ik zeg niet dat ze niet verdrietig mag zijn, maar die kat de schuld geven is nou niet echt terecht :'D

    Ik vind van niet. Het territorium van het familielid is alleen wat groter :'D
    En die kat en die hamster waren als het goed is goed gescheiden, that's what she said.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat is zielig, maar het is een kat. Wat wil je? Het zijn jagers, het is hun instinct. Kan je hem niet kwalijk nemen.. Alsnog wel erg zielig dat je het ook zag Ö Bah..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Als je een moordenaar beneden zet, de deuren openlaat en je geliefde in een kooitje laat die zo opengebroken kan worden is het toch ook deels je eigen schuld?

    Ligt eraan wie die deur open heeft gelaten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh trouwens, mijn punt was eigenlijk dat ze wel boos mocht zijn op die kat :'D Niet dat ze hem de schuld moest geven, wat ik eerlijk gezegd ook niet uit haar beginpost opmaak, maar dat ze wel boos mag zijn. Die moordenaar, daar ben je toch ook boos op? Ook al is 'ie psychisch gestoord en weetikveel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."