Zazu schreef:
Da's echt zwaar kut ik heb sowieso niets met katten, ik vind het ellendige huisdieren en ben er ook nog zwaar allergisch voor - letterlijk en figuurlijk. Blergh, rotbeesten.
Maar misschien dat je (als je een nieuwe hamster neemt, tenminste) ervoor zorgen dat dat beest niet meer op je kamer komt, wanneer de kooi daar staat. Ook niet eventjes, gewoon, nooit. Dat werkt bij een ex-klasgenote van me erg goed, dus daar hebben ze gewoon drie dwerghamstertjes, een parkiet en een kat, gaat allemaal prima (:
De kat gaat toch weg.
Mama wou hem al langer weg doen, maar oke.
& we hadden vroeger ook wat vissen, 2 konijnen en 2 vogeltjes, en die stonden wel gewoon in de woonkamer (De konijnen in de tuin) maar dat ging ook prima.
En normaal gesproken hoort mijn kat niet eens boven te mogen maar oke, iemand had de deuren dus open laten staan..
Maar gebeurt is gebeurt, maar ik was gewoon even kwaad, en verdrietig.
Echt het mag dan wel 'gewoon' een hamster zijn, maar ik was echt gek op dat beestje. Normaal gesproken ben ik niet eens zo'n dierenmens, maar mijn hamstertje was echt geweldig (no_chears)
The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.