• Ik maak hem ècht dood.
    jkvbsaioebvwo hoerenkat echt waar.
    Ik zit hier gewoon te janken nu, dat cnsjelbfgw beest heeft mijn hamster dood gemaakt..

    Ik wou naar de wc en toen zat hij daar iets te eten, en ik herkende zijn haartjes, dus ik sloeg de deur dicht en rende als een gek naar mijn kamer.
    Lag mijn hamster's hele kooi op de grond.

    En ik ben alleen thuis en ik weet niet wat ik moet doen en ik kan niet meer stoppen met janken en echt. ik haat haat haaat haat hem.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Valentino schreef:
    (...)

    Als je goed leest kun je zien dat ik zeg dat ALS dat jouw manier van kwaadheid is. -.-
    Maar sorry hoor, om dierenmishandeling kan ik niet rustig doen.
    Om een dier te straffen voor iets instictiefs ben je gewoon triest.
    Als je dat met fysiek geweld oplost ben je gewoon achterlijk.
    Bekijk het zo: Een kat is minstens 10 keer zo klein als een mens, die kan niet terug schoppen of slaan. Hij word gestraft voor iets wat hij onbewust doet. Dat is toch oneerlijk?


    Ik las goed, maar klonk alsof je er al vanuit ging dat ik dat deed (:
    En mensen zitten al raar in elkaar, kan je niks aan doen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ik las goed, maar klonk alsof je er al vanuit ging dat ik dat deed (:
    En mensen zitten al raar in elkaar, kan je niks aan doen (:


    Nou sorry dat ik het zo liet overkomen, maar ik kan me om dat soort dingen gewoon zó ontzettend kwaad maken. (:
    Mensen zijn inderdaad rare wezens, maar ik had het niveau hier op Q toch iets hoger ingeschat. Sommige reactie's hier waren echt harteloos. Niet de topicmaakster zelf hoor. Ik snap dat ze kwaad is. Maar zij heeft dat beest tenminste niets aangedaan hoe rot het karakter van die kat ook is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Nou sorry dat ik het zo liet overkomen, maar ik kan me om dat soort dingen gewoon zó ontzettend kwaad maken. (:
    Mensen zijn inderdaad rare wezens, maar ik had het niveau hier op Q toch iets hoger ingeschat. Sommige reactie's hier waren echt harteloos. Niet de topicmaakster zelf hoor. Ik snap dat ze kwaad is. Maar zij heeft dat beest tenminste niets aangedaan hoe rot het karakter van die kat ook is.


    Uhu mja, zoals ik al zei. Je kunt er niets aan doen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Uhu mja, zoals ik al zei. Je kunt er niets aan doen (:


    Oh jawel!
    Vandaag is de dierenpolitie in Nederland officieel van start gegaan. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Toch blijf het gebeuren (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Escritura schreef:
    Jagers instinct hé. is kut, maar valt weinig aan te doen. ^^

    Countenance schreef:
    Die discussie leid tot niets, hoewel Frigga mijn gedachtes prima verwoord.
    @Cup, je loopt de meest onmogelijke dingen te vergelijken. Mensen weten nu eenmaal: 'Een kat en een hamster gaat niet goed' maar je kunt zelden van tevoren zeggen: 'Die twee mannen samen, gaat niet goed' En al zou je het weten, is dat laatste vele malen moeilijker te voorkomen. Punt, je zegt toch ook niet 'Die olifant heeft meer overgewicht dan die vrouw van 143 kilo' ?!

    Dat doe ik niet. Laat mij vergelijken met wat ik wil. Een kat en een hamster gaan prima samen, alleen moet je ze goed gescheiden houden.
    Dit meisje was boos op haar kat, wat te begrijpen is, net zoals je boos bent op een moordenaar als hij een familielid vermoordt (en die moordenaar nou eenmaal gemaakt is tot wat hij is - aangeleerd-gedragstheorie van Sutherland). Zij geeft dat beest niet de schuld maar is gewoon boos.
    Mijn punt was dat ze best verdrietig mocht zijn. Dat was het enige.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    God mensen, jullie niveau is ook weer lekker hoog vandaag. Jeetje, mocht mijn hond mijn hamster opeten zou ik ook pissed zijn. Daarbij, de kat heeft de kooi op de grond gesmeten, niemand wist dat dit zou gebeuren! & er zijn ook hamsters en katten die het wel goed met elkaar kunnen vinden. Jullie zijn echt zo harteloos. Ze is net haar hamster verloren en jullie geven zulke reacties terwijl jullie bijna dagelijks topics maken over jullie miserabele leventje. Jfc;


    Olive

    Even naar alle mensen die lopen te zeggen van 'Het niveau van Quizlet is zo laag' of iets in die zin, soort zoekt soort, daarom zitten we hier allemaal samen op het forum (bloos)


    Let it come and let it be

    Wat vervelend voor je ):


    26 - 02 - '16

    Da's echt zwaar kut D: ik heb sowieso niets met katten, ik vind het ellendige huisdieren en ben er ook nog zwaar allergisch voor - letterlijk en figuurlijk. Blergh, rotbeesten.
    Maar misschien dat je (als je een nieuwe hamster neemt, tenminste) ervoor zorgen dat dat beest niet meer op je kamer komt, wanneer de kooi daar staat. Ook niet eventjes, gewoon, nooit. Dat werkt bij een ex-klasgenote van me erg goed, dus daar hebben ze gewoon drie dwerghamstertjes, een parkiet en een kat, gaat allemaal prima (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zazu schreef:
    Da's echt zwaar kut D: ik heb sowieso niets met katten, ik vind het ellendige huisdieren en ben er ook nog zwaar allergisch voor - letterlijk en figuurlijk. Blergh, rotbeesten.
    Maar misschien dat je (als je een nieuwe hamster neemt, tenminste) ervoor zorgen dat dat beest niet meer op je kamer komt, wanneer de kooi daar staat. Ook niet eventjes, gewoon, nooit. Dat werkt bij een ex-klasgenote van me erg goed, dus daar hebben ze gewoon drie dwerghamstertjes, een parkiet en een kat, gaat allemaal prima (:


    De kat gaat toch weg.
    Mama wou hem al langer weg doen, maar oke.
    & we hadden vroeger ook wat vissen, 2 konijnen en 2 vogeltjes, en die stonden wel gewoon in de woonkamer (De konijnen in de tuin) maar dat ging ook prima.
    En normaal gesproken hoort mijn kat niet eens boven te mogen maar oke, iemand had de deuren dus open laten staan..
    Maar gebeurt is gebeurt, maar ik was gewoon even kwaad, en verdrietig.
    Echt het mag dan wel 'gewoon' een hamster zijn, maar ik was echt gek op dat beestje. Normaal gesproken ben ik niet eens zo'n dierenmens, maar mijn hamstertje was echt geweldig (no_chears)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Authors schreef:
    God mensen, jullie niveau is ook weer lekker hoog vandaag. Jeetje, mocht mijn hond mijn hamster opeten zou ik ook pissed zijn. Daarbij, de kat heeft de kooi op de grond gesmeten, niemand wist dat dit zou gebeuren! & er zijn ook hamsters en katten die het wel goed met elkaar kunnen vinden. Jullie zijn echt zo harteloos. Ze is net haar hamster verloren en jullie geven zulke reacties terwijl jullie bijna dagelijks topics maken over jullie miserabele leventje. Jfc;

    Ik weet niet, hoor, maar ieder zo zijn/ haar eigen mening.


    Quiet the mind, and the soul will speak.