• Ik had weer zo'n stomme dag. Niet dat hij heel erg was, want het was gezellig enzo...maar toch. Ik moet het kwijt.

    Wij hadden Geschiedenis. We gingen zitten aan onze tafels en kletsen. Onze leraar was ondertussen gewoon bezig met nakijken ofzo iets. Iedereen pakte zijn boeken op tafel en gingen door met kletsen. Duhh...als de leraar niet zegt dat we iets moeten doen, dan gaan wij dat niet vanzelf doen. Hij verwacht dat waarschijnlijk omdat wij VWO zijn, maar toch. En hij begon toen te praten en en zeggen: 'Wanneer zijn jullie uit? Want dan kunnen we daarna deze tien verspilde minuten inhalen.' Iedereen in een rothumeur en protest omdat dat natuurlijk, volgens ons nergens op sloeg. Hij had immers niet gezegd dat we gingen beginnen en hij keek ook niet de klas rond met een blik van dat hij wou beginnen. Nou goed. Lange tijd later moesten we een aantekening overschrijven over de kolonisten. Als je onze klas kent gaat dat natuurlijk niet zonder geklets. Hij werd het zat en begon ons gewoon uit te schelden. 'Zijn jullie nou helemaal van de potgerukt!' En nog veel meer van die woorden. Fijn dan. Dus wij in de pauze naar onze teamleidster gestapt. Ze vond dat hij gelijk had, maar dat hij ons niet mocht uitschelden. Onze klas was het 7de uit en we gingen dus naar zijn lokaal. Toen begon mijn vriendin en klassenvertegenwoordiger een vraag te stellen waarom wij hier zitten. Hij dus een lulverhaal vertellen en ondertussen vroeg een andere vriendin van mij of ze haar boeken mocht halen. Dat deed ze en toen ze terug kwam was hij nog steeds bezig met zijn lulverhaal. En toen ging de bel. We mochten gaan.
    En het stomme is dus dat dat meisje voor niks haar boeken heeft gehaald (ons kluisje is aan de andere kant van de school...) En dat hij zei dat we iets van Geschiedenis moesten inhalen, wat we uiteindelijk dus niet gedaan hebben.

    (Omg, lang verhaal... het is helemaal niet boeiend ofzow)

    Iemand anders nog zoiets gehad?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Jep, dat de hele klas moest nablijven door twee van die trutjes die altijd wel iets te zeiken hadden. Gelukkig ben ik daar vanaf.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    In de derde klas hadden wij stinkspray gespoten tijdens wiskunde en we moesten allemaal twee uur nablijven op vrijdag.. Totdat een jongen naar die leraar stapte en zei dat hij een scheet had gelaten. Toen hoefde we niet meer na te blijven :)


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Dat komt me best bekend voor. Hadden we met onze klas al meermaals voor.


    Tears are words the heart can't say.

    Femkexx schreef:
    In de derde klas hadden wij stinkspray gespoten tijdens wiskunde en we moesten allemaal twee uur nablijven op vrijdag.. Totdat een jongen naar die leraar stapte en zei dat hij een scheet had gelaten. Toen hoefde we niet meer na te blijven :)


    :'DD


    Owl you need is love.

    Femkexx schreef:
    In de derde klas hadden wij stinkspray gespoten tijdens wiskunde en we moesten allemaal twee uur nablijven op vrijdag.. Totdat een jongen naar die leraar stapte en zei dat hij een scheet had gelaten. Toen hoefde we niet meer na te blijven :)


    Genius_O_


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mijn school doet niet meer aan nablijven of zo. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'