• Ik maak hem ècht dood.
    jkvbsaioebvwo hoerenkat echt waar.
    Ik zit hier gewoon te janken nu, dat cnsjelbfgw beest heeft mijn hamster dood gemaakt..

    Ik wou naar de wc en toen zat hij daar iets te eten, en ik herkende zijn haartjes, dus ik sloeg de deur dicht en rende als een gek naar mijn kamer.
    Lag mijn hamster's hele kooi op de grond.

    En ik ben alleen thuis en ik weet niet wat ik moet doen en ik kan niet meer stoppen met janken en echt. ik haat haat haaat haat hem.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Escritura schreef:
    (...)

    njah, dat ligt aan de persoon denk ik ^^' ik heb mn katten zo vaak dieren opzien eten.

    (chikita, mijn Noorse Boskat, heeft ooit een duif afgeslacht in ozne tuin. Overal veren en bloed. o.o Hij is wel lief <3)

    Maar goed, sterkte

    Ja maar je eigen hamster is wel even wat anders dan een of andere duif :W


    -

    Ik ken het, me pa had twee katten.
    En beneden stond de kooi.
    Gij stond er al weken.. net als die katten.
    Kom ik thuis kooi op de grond, hele kamer met bloedstrepen en botjes.
    Hadden ze 3 van de 4 gerbils opgegeten -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    (...)
    Ja maar je eigen hamster is wel even wat anders dan een of andere duif :W


    Dit. vroeger heb ik hem ook wel eens een duif of te pakken hebben gekregen.
    Toen vond ik het ook wel zielig, maar dacht ook ja oke gebeurd.
    Maar ik was echt gek met dat beestje ;x
    Het is dan wel 'maar' een hamster, maar toch.

    Maar oke ik ben nu wel weer rustig of zo, maar ik schrok gewoon heel erg en raakte in paniek.

    Iedereen bedankt voor jullie reacties enzo (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Het is het instinkt van een kat, jij weet echter heel goed dat je een dier niet expres moet gaan pijn doen omdat hij zijn instinkt opvolgt.

    Dit is ook hoe het gaat in de natuur, de sterkste wint.

    Wat ik sowieso niet snap is dat je een hamster en een kat neemt, maarja...

    En als ik zeg dat ik mijn hond wil killen omdat hij me bijt ben ik een dierenbeul. Nou.
    Veel sterkte iig. :-)

    Yurippe schreef:
    Het is het instinkt van een kat, jij weet echter heel goed dat je een dier niet expres moet gaan pijn doen omdat hij zijn instinkt opvolgt.

    Dit is ook hoe het gaat in de natuur, de sterkste wint.

    Wat ik sowieso niet snap is dat je een hamster en een kat neemt, maarja...


    Die kat namen wij niet. Die was er gewoon. Dat is een lang en persoonlijk verhaal maar het kwam er op neer dat iemand zijn kat bij ons heeft achter gelaten nadat er heel wat dingen gebeurd waren. En Mijn hamster zat in mijn kamer. Normaal gesproken is de kat buiten als wij er niet zijn. zit de tussendeur dicht en mijn kamerdeur dicht.
    Alleen vandaag niet dus blijkbaar..


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    huh, maar zat die hamster gewoon in zijn kooi? Want wij hebben ook drie katten en een dwerghamster, en een kat van ons zit wel steeds naar de hamster te kijken en gaat voor het hok zitten, maar kan hem echt niet uit het hok krijgen ofzo.
    Of heeft de kat het hok op de grond gegooid en is die toen open gegaan?


    As travars

    Arme jij
    Mijn kat is juist bang voor ons konijn
    Ik zou vooral niet in paniek raken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    vocalizer schreef:
    Mama is nu thuis.
    De kat gaat vanavond weg.

    En nee niet alleen omdat hij mijn hamster op heeft gegeten, maar dat was voor mama gewoon het toppunt.

    & ik weet best dat katten jagers zijn, en hij er niks aan kan doen.
    Maar geloof me, als je net je kat je hamster op hebt zien eten, dan boeit dat je echt niet.


    Nou- dat ligt van persoon tot persoon. :W
    Eén van mijn katten heeft vroeger ook mijn hamster opgegeten, en hoeveel ik ook van dat kleine beest hield, het boeide me wél. Maar ik ben dan ook een echte dierenvriend en zou nooit een beest pijn doen, hoeveel dat het ook verkeerd doet.
    En ik hoop dat jullie de kat niet 'gewoon' buiten zetten, want dat is barbaars.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Caves schreef:
    huh, maar zat die hamster gewoon in zijn kooi? Want wij hebben ook drie katten en een dwerghamster, en een kat van ons zit wel steeds naar de hamster te kijken en gaat voor het hok zitten, maar kan hem echt niet uit het hok krijgen ofzo.
    Of heeft de kat het hok op de grond gegooid en is die toen open gegaan?


    dit.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Caves schreef:
    huh, maar zat die hamster gewoon in zijn kooi? Want wij hebben ook drie katten en een dwerghamster, en een kat van ons zit wel steeds naar de hamster te kijken en gaat voor het hok zitten, maar kan hem echt niet uit het hok krijgen ofzo.
    Of heeft de kat het hok op de grond gegooid en is die toen open gegaan?


    Een kat trekt zo'n beest gewoon door de tralies als hij/zij dat wil.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    vocalizer schreef:
    (...)

    dit.


    ooh okay, maar het is wel echt kut zeg, ik zou ook echt boos op mn kat zijn als het bij mij zou gebeuren.
    Succes!


    As travars

    Orchideous schreef:
    (...)

    Een kat trekt zo'n beest gewoon door de tralies als hij/zij dat wil.


    Die van ons niet lol (hij heeft al vaak de kans gehad want dan gaat de hamster dicht bij de tralies zitten maar kijkt de kat er alleen naar), maar hij gaat wel in het hok zitten als de hamster er niet in zit en van zijn water drinken :Y)


    As travars

    Caves schreef:
    (...)

    Die van ons niet lol (hij heeft al vaak de kans gehad want dan gaat de hamster dicht bij de tralies zitten maar kijkt de kat er alleen naar), maar hij gaat wel in het hok zitten als de hamster er niet in zit en van zijn water drinken :Y)


    Mijn kat ging vroeger bij ons konijn in het hok zitten als het de kans kreeg, ookal zat dat beest er nog in. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Mijn kat ging vroeger bij ons konijn in het hok zitten als het de kans kreeg, ookal zat dat beest er nog in. (':


    hahaha ach, maar nooit opgegeten? Rare beesten die katten :')


    As travars