• Ik maak hem ècht dood.
    jkvbsaioebvwo hoerenkat echt waar.
    Ik zit hier gewoon te janken nu, dat cnsjelbfgw beest heeft mijn hamster dood gemaakt..

    Ik wou naar de wc en toen zat hij daar iets te eten, en ik herkende zijn haartjes, dus ik sloeg de deur dicht en rende als een gek naar mijn kamer.
    Lag mijn hamster's hele kooi op de grond.

    En ik ben alleen thuis en ik weet niet wat ik moet doen en ik kan niet meer stoppen met janken en echt. ik haat haat haaat haat hem.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Cup schreef:
    Oh trouwens, mijn punt was eigenlijk dat ze wel boos mocht zijn op die kat :'D Niet dat ze hem de schuld moest geven, wat ik eerlijk gezegd ook niet uit haar beginpost opmaak, maar dat ze wel boos mag zijn. Die moordenaar, daar ben je toch ook boos op? Ook al is 'ie psychisch gestoord en weetikveel.

    Een moordenaar die de gevolgen van zijn daden weet en gewoon denkt en een kat die alleen maar zijn instink volgt en niet denkt kan je moeilijk met mekaar vergelijken.
    Boos zijn op die kat heeft geen zin, want die kan er niks aan doen. Voortaan moeten ze(wie die door ook open gelaten heeft) beter opletten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Een moordenaar die de gevolgen van zijn daden weet en gewoon denkt en een kat die alleen maar zijn instink volgt en niet denkt kan je moeilijk met mekaar vergelijken.
    Boos zijn op die kat heeft geen zin, want die kan er niks aan doen. Voortaan moeten ze(wie die door ook open gelaten heeft) beter opletten.

    Read my post. Psychisch gestoord. Misschien niet als een instict maar wel dat 'ie niet weet waar 'ie mee bezig is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cup schreef:
    (...)
    Read my post. Psychisch gestoord. Misschien niet als een instict maar wel dat 'ie niet weet waar 'ie mee bezig is.

    Die weten ook waar ze mee bezig zijn, ze zien het alleen niet als iets fout. Een kat weet niet wat hij doet, die kan namelijk niet denken, alleen maar doen. Om het een beetje kort door de bocht te zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Die discussie leid tot niets, hoewel Frigga mijn gedachtes prima verwoord.
    @Cup, je loopt de meest onmogelijke dingen te vergelijken. Mensen weten nu eenmaal: 'Een kat en een hamster gaat niet goed' maar je kunt zelden van tevoren zeggen: 'Die twee mannen samen, gaat niet goed' En al zou je het weten, is dat laatste vele malen moeilijker te voorkomen. Punt, je zegt toch ook niet 'Die olifant heeft meer overgewicht dan die vrouw van 143 kilo' ?!


    Let it come and let it be

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Als je een moordenaar beneden zet, de deuren openlaat en je geliefde in een kooitje laat die zo opengebroken kan worden is het toch ook deels je eigen schuld?

    Zet dan ook geen moordenaar in je woonkamer o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Voor de honderdste keer;
    Die kat is bij ons achtergelaten, en dus niet iets waar wij voor gekozen hebben. Normaal gesproken horen alle deuren enshit dicht te zijn, en de kat buiten maar dat was dus niet het geval.
    Ik geef de kat ook niet de schuld, maar ik raakte gewoon in paniek, dus sorry als ik dan pissed off ben. Ik weet niet hoe jullie je voelen als een huisdier je andere huisdier opeet, en jij ZIET dat, maar ik raak dan overstuur. ¬¬'


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Dat is inderdaad niet leuk, maar troost je...
    Mijn ene hamster heeft mijn andere doodgebeten en dan zichzelf van kant gemaakt..
    Ik vraag me nog steeds af hoe hij het gedaan heeft.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kat honger. Kat eten. It's sad, but life ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    RainbowDash schreef:
    D:

    Is je hamster echt dood? Als ie nog leeft zou ik nu gelijk naar de dierenarts gaan! Of heeft je kat hem helemaal opgegeten? O_O


    Ivar Oosterloo.

    Maitresse schreef:
    Dat is inderdaad niet leuk, maar troost je...
    Mijn ene hamster heeft mijn andere doodgebeten en dan zichzelf van kant gemaakt..
    Ik vraag me nog steeds af hoe hij het gedaan heeft.


    whuuut?! O_o


    Ivar Oosterloo.

    Petal schreef:
    heel veel sterkte ik heb het ook meegemaakt., ik heb mijn kat 3 x getrapt. maar je kat kan er ook niets aan doen.


    Als die kat er niets aan kan doen waarom trap je hem dan? Ik vind het sowieso echt zo ontzettend ZIELIG dat je een dier dat zichzelf niet tegenover je kan verdedigen trapt. Ben je wel goed in je hoofd of zo? Achterlijke randebiel dat je er bent. Beetje een dier mishandelen door jouw eigen stomme nalatigheid.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Als die kat er niets aan kan doen waarom trap je hem dan? Ik vind het sowieso echt zo ontzettend ZIELIG dat je een dier dat zichzelf niet tegenover je kan verdedigen trapt. Ben je wel goed in je hoofd of zo? Achterlijke randebiel dat je er bent. Beetje een dier mishandelen door jouw eigen stomme nalatigheid.

    Doe ff rustig o-O
    Zulke dingen gebeuren nou eenmaal uit reflex en uit boosheid..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    Doe ff rustig o-O
    Zulke dingen gebeuren nou eenmaal uit reflex en uit boosheid..


    Ja dág. Dan ben je echt een dierenbeul. En daar kan ík niet rustig om zijn. Dat de meesten in dit topic zoiets hebben van: Kut kat, blablabla. Vind ik triest.
    Ik ben het eens met de mensen die zeiden dat het instinct was. En juist daarom kun je een kat niet zomaar een paar trappen verkopen.
    Een tik met je hand kan ik nog begrijpen, maar trappen?
    Sorry hoor, maar als dat jouw reflex uit kwaadheid is ben je net zo'n achterlijke als die ander.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja dág. Dan ben je echt een dierenbeul. En daar kan ík niet rustig om zijn. Dat de meesten in dit topic zoiets hebben van: Kut kat, blablabla. Vind ik triest.
    Ik ben het eens met de mensen die zeiden dat het instinct was. En juist daarom kun je een kat niet zomaar een paar trappen verkopen.
    Een tik met je hand kan ik nog begrijpen, maar trappen?
    Sorry hoor, maar als dat jouw reflex uit kwaadheid is ben je net zo'n achterlijke als die ander.

    Wie zegt dat ik dat ook doe?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    Wie zegt dat ik dat ook doe?


    Als je goed leest kun je zien dat ik zeg dat ALS dat jouw manier van kwaadheid is. -.-
    Maar sorry hoor, om dierenmishandeling kan ik niet rustig doen.
    Om een dier te straffen voor iets instictiefs ben je gewoon triest.
    Als je dat met fysiek geweld oplost ben je gewoon achterlijk.
    Bekijk het zo: Een kat is minstens 10 keer zo klein als een mens, die kan niet terug schoppen of slaan. Hij word gestraft voor iets wat hij onbewust doet. Dat is toch oneerlijk?


    We'll still love each other, forever and always. <3