• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik sloeg mijn hand voor mijn mond. Ik wist niks te zeggen. 'Wat erg,' wist ik uit te brengen. Zijn verhaal raakte me. Ik was zweeg terwijl ik naar Alex keek. 'Ik heb respect voor je,' zei ik zachtjes. 'Meer weet ik niet te zeggen.' En ik staarde naar de grond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Oh, en nu mogen wij niet terug naar huis. Niet dat ik nog zou kunnen, maar zelfs Katherine moet hier verplicht blijven." zei ik en ik moest weer aan het verdachte voorval met de struikeldraad denken. Zouden ze mij via Zoey willen raken?

    moet eten
    kom terug (doeg)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:32 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik knikte begrijpend. 'Dan kun je het hier beter leuk maken,' zei ik en opeens besefte ik dat dat echt een kut opmerking was. 'Sorry, ' zei ik snel. 'Dat kwam heel oppervlakkig over.' Ik keek beschaamd naar Alex. 'Dat was niet zo de bedoeling.' Ik haalde mijn schouders op en keek daarna naar Jitse. Ik glimlachte kleintjes naar hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Ach, nu ik weet dat mijn broerke hier ook is vind ik het al veel minder erg.' zei ik en liep naar Jitse toe klaar om zijn haar in de war te maken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    kmoe eerst afwassen
    dan post ik


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ben er weer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aaaaaargh!!!!!!!!!!!!!! Laurien werkt weer op mijn zenuwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En waarom in gods naam heeft Jitse zijn haar geknipt???????? Het was juist zo schoon!!!!


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Geen probleem. Je hebt je gewoon mis sproken." ik glimlachte.

    Jitse Bright
    Ik zag hoe Zoey naar me glimlachte en ik schonk haar een stralende glimlach terug. Zo een waar je niet aan kon twijfelen.;) Maar richtte mijn aandacht toen weer op mijn zus. Ze had de irritante gewoonte om mijn haar door de war te doen, maar nu zou ze eens schrikken. Ik bleef gewoon zitten, maar toen ze haar hand uitstak, greep ik haar pols en draaide die achter haar rug. Ik grinnikte toen ze een geschrokken kreetje slaakte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Aaaauw!' riep ik. 'Jitseeeeuh, wil je me alsjebliieeft loslaten?' vroeg ik bijna smekend aangezien hij daar niet tegen kon.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    Ik lachte luidop en liet haar los. "Zo zie je maar. De spionschool heeft ook goede kanten." ik grinnikte. "Willen jullie trouwens wat meer weten over de gang van zaken hier?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aaaaaaargh, zelfs via facebook krijg ik hoofdpijn van Laurien (ik had wel al hoofdpijn maar kom, het verergerd alleen maar)!!!!


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Jitse gaf een vertrouwd gevoel. Ik richtte mijn aandacht weer op Alex.
    'Gaat het weer een beetje?' vroeg ik hem. Ik voelde me nog steeds schuldig. Ik voelde weer een vlaag van koudheid en sloeg de deken dichter tegen me aan. Wat was ik ook een kou kleun.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Aauw.' zei ik nog eens terwijl ik mijn pols vast nam. 'Waarom ook niet, en laten we beginnen met: Hoe ben jij hier in godsnaam beland?' zei ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Ja, het gaat wel." ik glimlachte haar overtuigend toe.
    "Vertel iets over de lessen." zei ik toen tegen Jitse.

    Jitse Bright
    "Oh, rustig. Ik zal beginnen met de vraag van mijn zus." Ik keek hoe Dana het deken dichter tegen zich aan trok. Moest ik nu mijn armen rond haar slaan? Zo waar iedereen erbij was? Ik twijfelde even, maar trok toen mijn stoute schoenen aan en sloeg een arm rond haar schouders.
    "Je weet dat ik vroeger altijd met een katapult rond liep?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Uhuh, ik denk dat ik er nog blauwe plekken van heb.' lachte ik ookal dat het op dat moment absoluut niet fijn was om als schietschijf te dienen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe