• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik moest denken aan Mitch, mijn grote broer. Op dit moment miste ik hem. Het was bijna drie jaar geleden. Twee weken naar mijn verjaardag en ik was bijna jarig. Ik zuchtte in mijn gedachtes. Niemand wist mijn verhaal hier en die mochten ze niet weten. Ik hield er niet van als mensen medelijden krijgen met me. Ik ging onbewust iets dichterbij Jitse zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Dana kwam dichterbij en ik legde mijn ander hand op haar been. Ik bleef naar haar kijken tot ze opkeek.

    de schoolvakken staan erop
    kijk maar bovenaan (H)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:53 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Miss omda we der op school nie over zwijge en we dan rare blikke van charlotte en al naar ons toegeworpe krijge terwijl we zitte te "kwijle" nr Jitse als we hem vinde. Zooooooo spijtig dat hij zijn haar heeft geknipt eh!!!!


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Haha. Ik voel me buiten gesloten -sneakt jullie school binnen.

    Dana
    Ik voelde zijn hand op mijn knie en ik voelde dat hij me aankeek. Ik keek op en voelde dat mijn hart een sprongetje maken toen ik hem zag. Hij was echt knap. Ik voelde me een beetje rood worden en wilde mijn ogen afwennen maar ik kon het niet. Zijn blik hield me gevangen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Toen ze me dan eindelijk aankeek durfde ik niet meer. Ik glimlachte alleen even en schoof mijn hand weer op mijn eigen been. Watje! schreeuwde ik mezelf toe. Oh, wat was ik toch een poesie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dat wil je niet, geloof mij. Nu toch niet. We zitten midden in de examens, het enige goede daaraan is is dat we maar een halve dag les hebben en dat ik in de zelfde zaal zit als Jitse, maar ik zie hem niet want ik zit met mijn rug naar zijn schouder toe en als ik me omdraai zie ik hem nog niet want er staat een stukje muur tussen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Haha, Poesie, nu moet ik denke aan maxime die zijne short van de ksa nie wou aandoen me de dag van de jeugdbeweging xD

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:05 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    LiveToday schreef:
    Haha, Poesie, nu moet ik denke aan maxime die zijne short van de ksa nie wou aandoen me de dag van de jeugdbeweging xD

    das just
    iedereen constant zo van
    poesie
    mietje
    vooral die van de ksa (mij meegerekend) xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ah kei jammer. ):

    Dana
    Ik bleef Jitse nog even aan kijken en wende mijn blik toen weer af. Ik duwde zijn arm van mijn schouder.
    'Ik ga naar mijn kamer,' zei ik zacht toen ik de deken op vouwde die ik geleend had van Jitse. 'Dankjewel voor het lenen.' Ik legde de deken naast Jitse en liep mijn kamer uit. Ik pakte mijn sleutels en draaide de deur van mijn kamer openende. Ik liet de deur achter me in het slot vallen en ging op bed zitten. Mijn eerste dag op de spionnen school zat er alweer bijna op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    BeyondOurOwn schreef:
    (...)
    das just
    iedereen constant zo van
    poesie
    mietje
    vooral die van de ksa (mij meegerekend) xD

    ik ook zeh, bij nederlands als ik schuin achter hem ziten hij had bij chemie aan laura, clara en zoë bolooft dat hij hem volgend jaar ging aan doen -wbw-


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    Ik zuchtte en liet mijn gezicht in mijn handen vallen. Wat een leuk weerzien. En het was allemaal mijn eigen fout. Verdomme Jitse, wanneer kweekt gij is ballen?!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Heey, kalm, ik zal straks wel eens polsen wat ze voor jou voelt. Ok?' stelde ik hem gerust en ik trok hem in een knuffel.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    btw ik heb de schoolvakken erop gezet
    wie kiest welke?

    Daman: -scherpschieten (extra)
    - gevechtsport
    en als hobby: paardrijden

    Jitse had: scherpschieten (extra)
    - gevechtsport
    en als hobby: muurklimmen


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    "Was het zo opvallend?" wat vroeg ik? Natuurlijk was het opvallend. Oen. Ik deed ook alles verkeerd vandaag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Het was helemaal niet opvallend.' stelde ik hem ferust. 'Ik zie dat alleen maar omdat ik je zus ben en al 16 jaar met je zit opgescheept.' lachte ik.

    Ik ga voor: Paardrijden (hobby), gevechtsport en scherpschieten (extra)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:17 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe