• Dat hebben Mitchell en ik van het weekend gedaan, we zijn officieel de meest levenloze mensen. *O*
    Haha nee, het was eigenlijk best grappig. Ik heb er wel 203 en Mitchell 223, als we goed geteld hebben tenminste.
    Wie doen er nog meer zulke levenloze dingen?


    Your make-up is terrible

    Hahahahahaha gekkies XD
    Van het weekend levenloos gedaan... Euh... nonstop webfeud ;|?


    Life is hard and then we die

    Whutt, dat is best veel.
    Hmmm.. achjaa, onder de les kamertje verhuur spelen op zo'n wiskunde papier met veel te veel vakjes(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat heet niet levenloos, dat heet geïnteresseerd in elkaars lichamen. En het was echt grappig, zeker een aanrader om een keertje te doen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daar doe ik niet aan (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    *Steekt hand op* Ik doe best vaak levenloze dingen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Je hebt ingeval een vriendje dat zó geïnteresseerd in je is dat hij ook je moedervlekken wilt tellen (':

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:22 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Haha, lol x)
    En ik doe wel veel levenloze dingen, maar ik kom er even niet op x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    DarkSavior schreef:
    Dat heet niet levenloos, dat heet geïnteresseerd in elkaars lichamen. En het was echt grappig, zeker een aanrader om een keertje te doen.


    weetje wel hoeveel foute gedachten ik krijg? o.O

    anyway, no, i don't do that :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ehm, laatst zaten we in de les pepernoten te eten terwijl we elkaars nagelslakte en we film te zaten kijken op iemand iPod. Ik hou van opvanguur.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Escritura schreef:
    (...)

    weetje wel hoeveel foute gedachten ik krijg? o.O

    anyway, no, i don't do that :'D

    Ghehehehe


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chandler schreef:
    Je hebt ingeval een vriendje dat zó geïnteresseerd in je is dat hij ook je moedervlekken wilt tellen (':



    Hahahaha. :'D Dat zeker.


    Your make-up is terrible

    ik ga ze ook een keer tellen :'D
    goeie tip tegen verveling

    Ik heb er geen 223, dat weet ik wel... Dat is echt veel!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha, zoveel heb ik er niet, denk ik.
    + wij hebben een heel schrift vol tekeningen van pinguins en vage uitsprake van leraren, waar we onder scheikunde altijd aan werken. Levenloos genoeg?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:25 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ehm, als ik ze moet tellen?
    Laten we zeggen; ik heb sproeten. (bloos)

    Nee, ik niet verder. Of toch wel, zoveel, maar ik kom niet op een voorbeeld nu..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt