• Ja mensen, ik ben vandaag de trap af gepleurd. Mijn moeder was niet thuis, en mijn zus zat op d'r kamer. Nou, ik zat ook op mijn kamer, en beneden ging dus de telefoon over. Maar ik dacht dat mijn zus die wel had gehoord en bleef boven. Maar toen die telefoon driehonderd keer achter elkaar over ging, rende ik naar beneden om snel op te nemen. Nou, dat ging dus niet. Ik flikkerde van de trap en schreeuwde heel hard, zodat mijn zus naar beneden kwam. Net op dat moment kwam mijn moeder thuis, jaja toeval, en die ging mij even overeind helpen en blablabla, en toen bleek het mijn vader te zijn die had gebeld, vanuit China. Want ja, hij zit voor zijn werk in China. Maar ik dacht dat het heel ernstig was, dus ik was snel (op gevaarlijke slippers!) naar beneden gerend. Volgende keer maar niet meer doen..
    Edit: Oh en bij de weg, ik heb nu dus mijn enkel verstuikt, en kan amper lopen. Als ik het wel doe heb ik pijn, en als ik hinkel en hupsel zie ik eruit als een debiel. Help!

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 21:09 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik draag geen slippers, dus dat kan ik al niet hebben (krul)
    -ziet nu pas dat je enkel pijn doet- God, ik zou zeggen; leg er ijs op en smeer er Fastum gel op. Werkt goed.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 21:17 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    :0 wat ben je dan "een sukkeltje":P haha nee maar hopelijk gaat het snel weer over (:


    My heart is yours and so am I

    AUW !
    Oh Mii Godd
    dat doet echt pijn T_T
    ik weet wat het is van de bovenste tree naar beneden pleren T_T
    beterschap met je enkel :)

    Haha dankjulliewel. (':


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    AUW !!! dat doet pijn
    toen ik klein was, ben ik ook een keer van de trap gepleurd, en toen heb ik mn arm gebroken
    Sterkte met je enkel (flower)

    Ik probeer altijd zo voorzichtig mogelijk te zijn op de trap. (:
    Het best zou zijn, een huis zonder trap. x)

    eigenlijk, als ik zo net die laatste tredes val, dan val ik op me kont en kom nie meer bij van het lachen + beterschap ;)

    welke kant is het en waarneer is het gebeurd :O Ik was laatst ook van de trap gedonderd op sgool en ff later *thuis* beld me vriendin op ik ben ook van de trap geflikkerd en nog een vriendin had dr arm gekneust O_O gwn latere bijwerkingen van vrijdag de 13de XD
    Maar heeeeeellll veel beterschap (flower)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 7:18 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ohmygod, Eva. Hupsel is een geniaal woord. *geeft kusje op enkel* Nu is je pijn weg <3 Arm dier.
    Laat je dragen door Daniel op school, dan hoef je niet te hupselen.

    Bij mij thuis kan ik gelukkig niet van de trap pleuren, want er zit ineens een bocht in de trap. Dus ik vlieg dan met 200 km/h de trap af, en dan knal ik meestal vol tegen de muur aan ^^''


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    Ohmygod, Eva. Hupsel is een geniaal woord. *geeft kusje op enkel* Nu is je pijn weg <3 Arm dier.
    Laat je dragen door Daniel op school, dan hoef je niet te hupselen.

    Bij mij thuis kan ik gelukkig niet van de trap pleuren, want er zit ineens een bocht in de trap. Dus ik vlieg dan met 200 km/h de trap af, en dan knal ik meestal vol tegen de muur aan ^^''

    Dat laatste heb ik ook :') Maar dat is ook behoorlijk pijnlijk :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    pijnlijk :(


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Doe reparilgell op je enkel en doe er dan een stevig steun verband omheen dan zal de pijn wat verzachten ^^ Oh ja en 3 keer per dag een half uur ijs opleggen (:

    -ik heb al van af ik acht was mijn enkel heel vaak verstuikt, gekneusd en mijn enkelband gescheurd).

    Veel beterschap!(flower)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 10:45 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Beterschap.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Aaahw ;(

    Het is sowieso stom als de telefoon gaat en jij bent bezig en niemand neemt op xD

    Anyway, veel beterschap <3


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Ik ben vroeger 'n keer over 't traphekje gekukeld. Voor zover het nut van traphekjes.


    "I shut my eyes in order to see.'