• ik heb een nieuw story, zouden jullie die alsjeblieft willen lezen? En abo nemen?

    Het gaat over :
    Valery verhuist naar Atlanta. Haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk, en nou moet ze bij haar tante en oom wonen. Ze gaat dus ook naar een nieuwe school. Caitlin en Valery zijn al snel beste vrienden en Valery vind Christian ook erg aardig. En zo krijgt ze te maken met Justin, blijft het vriendenschap of is het meer als dat?



    Link : My new life in Atlanta with Justin Bieber


    I love BTR and One Direction!

    Geen haat, want dit is gewoon mijn mening hoor.. Maar alleen aan de inleiding al denk ik dat het niet echt een originele story wordt.

    Ik weet het. Ik wil het ook een beetje anders aanpassen. Maar weet niet precies hoe enzo..

    Misschien dat jij mij kan helpen?


    I love BTR and One Direction!

    AngelLovee schreef:
    Ik weet het. Ik wil het ook een beetje anders aanpassen. Maar weet niet precies hoe enzo..

    Misschien dat jij mij kan helpen?

    Haha, ik heb wel nog een paar ideeën die ik nooit uitwerk, stuur me een PB (:

    Butsy schreef:
    Geen haat, want dit is gewoon mijn mening hoor.. Maar alleen aan de inleiding al denk ik dat het niet echt een originele story wordt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    okee dankjee


    I love BTR and One Direction!

    AngelLovee schreef:
    okee dankjee


    Ik wil je ook wel helpen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.