• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Niemand thuis wist dat hij hier op school zit, we wisten alleen dat hij op een of andere kostschool zit en nu weet ik dus welke.' legde ik uit. Ik keek ook even snel op mijn gsm en zag dat ik een bericht had van Thomas. Die zal ik straks wel bellen dacht ik.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:54 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    'Ja, dat is wel iets voor Jitse,' mompelde ik. 'Ik ben blij om jullie alle twee weer te zien.' Ik glimlachte.


    Ik weet echt niks te schrijven ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik dus ook niet en Femke kan er niet op, anders konden we nog wat praten met Alex en Jitse *droomt heel stiekem over echte Jitse*


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vind je een jongen leuk genaamd Jitse?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wel, soort van.
    Bij mij en Femke op school is er een jongen die we mega knap vinden en dankzij 1 van zijn vrienden die ik vaag een beetje ken van op facebook en dat een andere vriendin van mij smoorverliefd op die vriend van op facebook is wisten we al dat hij in de vierde Latijnse A zit (wij zitten in het derde). We zaten zowat constant naar hem te staren (gelukkig dat niemand van zijn groepje het door had) en een paar dagen geleden stond Femke zoals elke morgen bij een klasgenoot van haar en nog een klasgenoot van mij (die ze kent van op de KSA) en we wisten al dat die klasgenoot van mij hem kent want het is dankzij hem dat Femke hem heeft gezien en blijkbaar kent haar klasgenoot hem ook. En dan vroeg Femke aan die klasgenoot van haar: 'Kent gij die?' en hij dan iets van: 'Ja, dat is Jitse' ik denk toch dat het zoiets was dat hij zei en sinds dan weten we dus dat hij Jitse noemt, en vandaar ook dat haar personage Jitse noemt (mede dankzij mij).

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 21:45 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    woow dat is een lange post


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Haha. Kei leuk.

    Ik vind niemand meer leuk.
    Een week geleden nog wel. Alleen hij heeft een vriendin en is een goede vriend van mij dus ik heb de moed opgegeven en nu vind ik hem (godzijdank) niet meer leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Ik huilde even, maar niet met volle overtuiging. Ik voelde me er niet beter door. Het leek me alleen moe te maken. Dus ik veegde de tranen snel wegen ging rechtstaan. Ik had me al afgevraagd waar Zoey was, maar ik had nog geen kans gezien om het te vragen. Eerst was er het eten, toen het nieuws over het verplichte verblijf en toen de kamer. Ik ging schuchter op de gang staan en klopte op de deur van de meisjes.
    "Katherine?" vroeg ik stilletjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    merci ze
    gans mijnen mailbox zat vol xD
    allemaal door jullie xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    Ik schuifelde wat zenuwachtig heen en weer voor de deur en bedacht net dat ik waarschijnlijk te stil gekopt had, toen Jitse de hoek om kwam.
    "Hei, Alex. Wat doe je hier op de gang?" vroeg hij.
    "Ik moet Katherine iets vragen." mompel ik.

    Jitse Bright
    "Oh, ik snap het." ik knipoogde naar hem. Daar groeide iets.
    "Misschien moet je wat harder kloppen." stelde ik voor.

    Alex Thompson
    Hij ging de kamer binnen en ik volgde zijn advies op. Ik klopte harder op de deur en sprak wat luider: "Katherine?"

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 13:07 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Er klopte iemand op de deur en mijn naam werd geroepen. Ik deed open en zag Alex staan. 'Hey, wat is er?' vroeg ik. Ik zag een klein beetje dat hij had gehuild maar reageerde er niet op.

    Das graag gedaan Femke, ma komde op msn?


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Ga je mee Zoey zoeken? Ik weet niet..." ik ademde even diep in. "Ik weet niet of ik alleen bij haar kan zijn zonder Alexia." zo dat was eruit. Ik wist niet of ik zonder in te storten in Zoey's buurt kon komen. Ik had iemand nodig. En dat was Katherine.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Brighet
    'Tuurlijk.' zei ik en trok hem snel in een troostende knuffel.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    Een beetje beschaamd keek ik expres weg van de andere meisjes in de kamer. Ze liet me weer los en we gingen naar beneden. Terwijl we de trap afliepen greep ik haar hand vast. Ik had een houvast nodig. Als ze hem nu maar niet los trok.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik kneep even bemoedigend in zijn hand terwijl we verder naar beneden liepen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe