• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik keek verbaasd naar het boek dat Alex in zijn handen had en kreef toen de slappe lach. 'Twilight, serieus?' vroeg ik tussen het lachen door.

    Femke ik zeg het nog is, das GAY!!!!!! Sebiet sturen ik en Hannah hun nog naar Shangay moeste ze echt bestaan xD

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:02 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Mogen alleen meisjes er gek van zijn, misschien?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Maar natuurlijk niet Broerke, het idee gewoon dat jij, die op een spionnenschool zit, twilight leest, ik bedoel maar.' zei ik nog nagrinnikend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    komt Dana nu
    dan kan ze ook lachen met twilight :((
    xD

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 15:21 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ah, dan gaat ze haar aanstaande vriendje uitlachen :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Ah, dan gaat ze haar aanstaande vriendje uitlachen :'D

    haha
    hij kan daar wel tegen xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    BeyondOurOwn schreef:
    (...)
    haha
    hij kan daar wel tegen xD

    Haha. Kei schattig ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Ik besloot Katherina en Jitse te gaan zoeken. Ik had behoefte aan gezelschap. Ik klopte zachtjes op de deur van Jitse en wachtte geduldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse bright
    "Binnen!" riep ik. Het was waarschijnlijk Dana, ik vroeg me af hoe ze zou reageren op het kleine meisje dat in het derde bed lag te slapen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Binnen!' hoorde ik. Voorzichtig deed ik de deur open. Er waren drie mensen in de kamer, correctie vier. Alex, Jitse, Katherine en nog een klein meisje die in het derde bed lag.
    'Hoi,' zei ik en ik besloot een keer naar het meisje te vragen wanneer ik alleen met Jitse was. Ik keek iedereen glimlachend aan. Ik ging voorzichtig naast Jitse op het bed zitten en zag twilight liggen.
    'Twilight?' vroeg ik verbaasd aan Jitse.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Nou ja. Ik wou het geheim houden, maar meneer hier kon zijn nieuwsgierigheid niet ophouden en hij trok het van onder mijn kussen. Maar blijkbaar vind hij het ook een goed boek, niet Alex?" pakte ik hem grijnzend terug.

    Alex Thompson
    "Euhm ja." bloosde ik. Zoey begon plots te woelen en mompelde iets onverstaanbaar. Snel sprong ik recht en liep naar haar toe. Ik nam haar in mijn armen en fluisterde sussend in haar oor. Toen ze gekalmeerd was - en nog steeds sliep- ging ik met haar op mijn schoot terug op het bed zitten. Ik sloeg mijn armen om haar heen zodat ze op mijn schouder kon slapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Het meisje leek best veel op Alex.
    'Is dat je zusje?' vroeg ik, het leek me sterk dat Alex vader was. Ik voelde een rilling door me heen gaan en merkte dat ik het koud had. Begon mijn handen tegen elkaar aan te wrijven op hoop het wat warmer te krijgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Jah, één van de twee." zei ik uit gewoonte, maar toen besefte ik dat ik maar één zusje meer had. "Ik bedoel, ja. Haar tweelingzus... ze is, nou ja, dood." stotterde ik.

    Jitse Bright
    Ik zag Dana haar handen tegen elkaar wrijven om het warm te krijgen en bukte me om een deken uit mijn kast te trekken.
    "Hier." mompelde ik, terwijl ik het haar toestak.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Dankje.' En ik glimlachte verlegen naar Jitse. Ik sloeg de deken om me heen en voelde me al wat warmer worden. Daarna keek ik naar Alex.
    'Sorry,' zei ik. 'Ik had het niet moeten vragen.' Ik wist hoe het was om een broer of zusje te verliezen. Ik was dertien toen mijn broer overleedde aan coma zuipen. Ik had tegen me eigen gezegd dat ik nooit ging drinken en tot nu toe heb ik het volgehouden. Ik slikte toen ik terug dacht aan de pijnlijke herinnering.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Geeft niets. Katherine en Jitse weten het ook al. Zoal je ziet hebben ik en Katherine geen koffers. Daar schuilt een lang verhaal achter: Ik was net in elkaar geslagen door laatstejaars. Thuis viel ik in de zetel in slaap en toen ik wakker werd, schoten ze naar ons. Alle ramen waren kapot en ik kon de tweeling net op tijd achter de bank trekken. Toen ze op hielden met schieten heb ik de tweeling meteen mee naar buiten genomen en in het bos verstopt. Toen ben ik terug naar de rand geslopen en mijn ouders zaten daar op hun knieën. Ze zeiden dat ik uit het bos moest komen, maar ik kon Zoey en Alexia niet alleen laten. Dus schoten ze mijn ouders door het hoofd. Ik ben naar Alexia en Zoey gerend en probeerde te vluchten. Maar een soldaat vond ons en terwijl ik met hem vocht wist hij Alexia te raken. Ik wou niet geloven dat ze dood was en nam haar in mijn armen. En toen kwam ik Katherine tegen, die samen met mij naar hier is gekomen." ik huilde niet. Mijn tranen waren gewoon op.


    “To live will be an awfully big adventure.”