• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vakken van Dana: -was eigenlijk precies hetzelfde van plan als Jitse :'D ik pas mijn idee wel even aan.


    Dana
    Geweldig, dacht ik. Ik ben verliefd geworden op Jitse. Ik zuchtte. Hij ziet toch niks in mij. Ik pakte mijn laptop en klapte hem open. Mensen begonnen op msn tegen me te praten en ik reageerde zo rustig mogelijk. Ik had geen zin in al die mensen. Ik wilde alleen maar mijn beste vriendin spreken maar die was niet online. Zuchtend klapte ik mijn laptop weer dicht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het mag toch, Katherine en Alex hebben ook hetzelfde (niet expres gedaan, ik toch niet, Femke weet ik niet)


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ja maar dat is zo toevallig :'D
    En anders kun je doen dat Katherine nu weg gaat want dan kunnen wij verder RPG'en want Femke zei net dat ze weg ging ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Ik liet Jitse terug los en liep naar de overkant. Tijd om te gaan polsen bij Dana lachte ik in mezelf. Ik deed de deur open en ging op mijn bed zitten. Juist op dat moment klapte ze haar laptop open.

    was ik net van plan, ze had het mij al gezegd dat ze er af ging, anders gingen haar ouders beginnen zagen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:31 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jullie komen zeker uit belgië, jullie praten namelijk zo schattig ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Ik besloot mijn laptop toch weer open te klappen om een berichtje bij Luce op haar Facebook te plaatsen. Ik zette muziek op, ik was toch alleen in de kamer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Hallooowtjes!' zei ik enthousiast ookal dat ik haar nog geen vijf minuten geleden nog zag.

    Jep, op en top Vlaams. We zijn nog niet op ons ergst bezig, normaal zou je er niets van snappen xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Haha. Ik ben een brabander met een zachte G :'D

    Dana
    'Hoi,' zei ik en ik drukte mijn muziek uit. Ik hield er niet van om muziek te luisteren terwijl andere mee luisterde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Het was precies wel gezellig eh naast Jitse.' viel ik maar met de deur in huis met een kleine omweg.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik probeerde mijn gevoelens te verbergen.
    'Hoe bedoel je?' vroeg ik verbaasd. Ik kon goed acteren, ooit had acteerlessen gevolgt. 'Het was wel gezellig.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Intressant,' zei ik, 'en wat vind je van hem?' ging ik verder met mijn ondervraging.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:51 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik klapte mijn laptop dicht en ging kleermakers zit zitten.
    'Je doet vreemd,' zei ik tegen haar. 'Maar ik vind hem aardig.' Wel meer dan dat, dacht ik er achter aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Ik ben gewoon vreemd, niet op letten. Maar je vindt hem dus aardig, niets meer?' ging ik verder. Als ik zo door ging kon ik beter detective ofzo worden in plaats van spion. Ik grinnikte even bij die gedachte.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 21:00 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    'Wat wil je hiermee bereiken?' vroeg ik aan Katherine. Lang kon ik mijn gevoelens niet verbergen dus ik hoopte dat ze snel ophield.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Gewoon, wat informeren over wat jij voor mijn broer voelt. Ik laat hem niet zomaar met de eerste de beste gaan hoor. Ik moet zeker zijn dat hij in goede handen is.' zei ik half serieus. Het ging niet lang meer duren of ik barstte in lachen uit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe