• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)
    -

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:39 ]


    There's power in the words you whisper.

    Dana
    'Niks. Het is een domme reden,' snikte ik. Sam zou me vast dom vinden. Begrijpelijk. Ik drufde mijn hoofd niet op te tillen. Mijn gezicht zat onder de mascara.


    Zoey
    'Ja, is goed,' zei ik en ik tilde zijn hoofd op en zoende hem. 'Ik ga je helpen.' Ik meende het, ik zou er alles aan doen om Kyndall te helpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sam Waters
    Ik zuchtte. "Niet dus. Als het dom zou zijn zou je er niet om huilen." Ik sloeg mijn arm over haar schouders. "Wil je het vertellen?"


    There's power in the words you whisper.

    -

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 22:33 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Ik keek op zij, naar Sam.
    'Het zijn gewoon problemen die elkaar op stapelen,' gaf ik toe. 'En dan gaat er weer iets mis.' Ik schudde mijn hoofd. 'Ik zei toch een stomme reden. En nu is ook nog mijn mascara uitgelopen.' Ik probeerde de volgende huil uit barsting tegen te houden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sam Waters
    Ik veegde Dana's mascara weg met mijn mouw en droogde haar tranen. "Het is geen stomme rede. Als er iets is, kan je het mij altijd vertellen. Ik sta altijd voor je klaar." Ik keek haar aan, diep in haar mooie ogen.


    There's power in the words you whisper.

    Dana
    'Je bent lief,' zei ik. 'Maar ik ga je niet lastig vallen met mijn aanstellerij.' Ik glimlachte waterig. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en zuchtte. 'Sorry dat je mouw nu vies is.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga slapen, moet morgen nog chemie leren en ga in de namiddag naar de cinema dus dan kan ik het me niet permiteren om tot 12 uur in mijn bed te liggen. xD
    Slaapwel!


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sam Waters
    "Ik heb liever een vieze mouw dan een verdrietige Dana." zei ik, en het was natuurlijk waar. "Je valt me er echt niet mee lastig hoor." Ik pakte haar hand.


    There's power in the words you whisper.

    Dana
    Ik glimlachte, dit keer echt. Sam was echt geweldig. Ik gaf een kneepje in zijn hand.
    'Ik zal een ding eerlijk zeggen, ik ben niet goed in praten over mijn problemen.' Ik voelde dat ik rood werd. Ik gaf Sam een kus op zijn wang. 'Je bent geweldig.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Kom we gaan naar beneden, Perkamentus wacht op ons hij moest met je ouders praten" zeg ik pak Zoey haar hand vast.
    Ik loop richting de deur en doe hem open.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    Ik glimlachte. De deur van mijn zusje's kamer ging open en Noa keek mij en Kyndall aan.
    'Dus het is weer goed?' vroeg ze. Ze keek een beetje bang maar Kyndall.
    'Hij doet niks Noa. Echt niet.' Ik gaf een kneepje in Kyndall's hand.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sam Waters
    Ik bloosde toen Dana een kus op mijn wang gaf. "Jij bent veel geweldiger."


    There's power in the words you whisper.

    Dana
    Ik bloosde en gaf een klein kneepje in zijn hand.
    'Vinden je vrienden het wel goed dat ik je zo claim?' vroeg ik. Ik glimlachte kleintjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sam Waters
    Ik grinnikte. "Nee hoor. Kunnen ze wel hebben, denk ik." Ik vond het fijn om zo te zitten met Dana. Het deed me denken aan gisteravond in de bezemkast. Ik lachtte in mezelf bij de herinnering.


    There's power in the words you whisper.

    Dana
    'Oké, niet dat dadelijk alle vrienden van je boos op me zijn.' Ik glimlachte. Sommige eerste jaars keken ons vreemd aan. Ik wist niks meer te zeggen en zweeg. Via mijn ooghoeken keek ik naar Sam. Wat was hij toch knap, dacht ik in mezelf.


    "Ignite, my love. Ignite."