• ONE DIRECTION





    We kennen elkaar door hele speciale jongens, dan kon het ook niet anders dan dat jullie ook belangrijk voor mij zouden worden. Schatjes, ik ben blij met vriendinnen zoals jullie. Ik weet dat als we in de zelfde straat zouden wonen elke dag bij elkaar zouden zijn. Ik kan mijn leven niet meer inbeelden zonder jullie. Ik wil jullie bedanken om er voor me te zijn maar ik wil ook die vijf fantastisch jongens bedanken.
    Ik hou van jullie

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:41 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Peeta schreef:
    Of Ballondansen :'D

    Wat is dat x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Peeta schreef:
    Of Ballondansen :'D
    Dat is toch dat spel met een ballon om je voet die je dan bij anderen moet proberen kapot te trappen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Narry schreef:
    (...)
    Nope, nog steeds geen titel ):
    Het gaat over... god hoe leg ik dat uit x'D
    Het jaar 2013, de Amerikanen verklaren de oorlog aan Rusland. De Russen dreigen een nucleaire aanslag te doen, niemand geloofd het en de burgers leven zonder gevaar te zien verder. Maar dan toch op een lentedag gebeurd het, verschillende staten worden geraakt door de bommen. Alles ligt in puin, er is geen stroom meer, de grond is onvruchtbaar en vele dieren en mensen worden ziek of gaan dood.
    Harry, Liam, Niall, Louis en Zayn zijn net op die dag in Amerika. Ze rijden over route 66 wanneer de stroom uitvalt.

    Zoiets, ik hoop dat jij iets weet? (a)


    Klinkt een beetje als Kinderen van moeder aarde van Thea Beckman en dat boek was geweldig.


    SLOAN.

    Dan moeten we de stoelendans of de stopdans doen :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Wimbledon schreef:
    (...)Dat is toch dat spel met een ballon om je voet die je dan bij anderen moet proberen kapot te trappen?


    Nee, je moet samen een ballon tussen je lichaam hebben en dan steeds dichter naar elkaar toe dansen en als ie knapt ben je af :'D


    SLOAN.

    Sykes schreef:
    Dan moeten we de stoelendans of de stopdans doen :'D
    Anne Maria koekkoek *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Peeta schreef:
    (...)

    Nee, je moet samen een ballon tussen je lichaam hebben en dan steeds dichter naar elkaar toe dansen en als ie knapt ben je af :'D
    Dat lijkt me niet leuk, ik vind het maar niks als een ballon dicht in mijn buurt knapt :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Peeta schreef:
    (...)

    Klinkt een beetje als Kinderen van moeder aarde van Thea Beckman en dat boek was geweldig.

    Ik ken dat boek niet? Ik ga het nu gelijk opzoeken x'D Haha
    Ik zie zeg maar steeds reclame op national geographic dat een vrouw haar gezin voor bereid op het einde van de wereld, en toen dacht ik meteen aan een film die ik had gezien heel lang geleden en waar ik de titel niet meer van weet --' Hinderlijk

    Wimbledon schreef:
    (...)Anne Maria koekkoek *O*

    Apekooien (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    We gaan knikkeren :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Apekooien (:
    Macarena dansen (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hahah het lijkt me echt vet om hun allemaal van die kinderspelletjes te zien doen x'D

    Ben ik het eigenlijk om te schrijven aan onze story?xd


    i'm broken, do you hear me.

    Wimbledon schreef:
    (...)Macarena dansen (:

    NEEH, DE PIZZAHUT XD


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    I've to gooooooo, bubaaaaaai xxxxxx (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John